Witam

Andrzej Szymoszek wrote:

>   Moj na przyklad kumpel mial kiedys taki glupi tekst: "Hitler
>   tez tak zaczynal". Ktos cos robil, czy wyglaszal opinie, a ten
>   mu ze Hitler tez tak zaczynal- scinal goscia po prostu. I on,
>   ten kumpel, plynal kiedys jako praktykant barka po Odrze. I tam
>   pare razy komus powiedzial. Pod koniec rejsu uslyszal, jak mowil
>   tak jeden starszy marynarz do drugiego. To byl dumny.
>
>     A moze wcale zaden marynarz tego nie podchwycil? Moze on
>   sklamal? Hitler tez tak zaczynal...

Czyzby w tak subtelny sposob Pan Andrzej chce nam dac do
zrozuzumienia, ze jest "starszym marynarzem" z zawodu?
Zreszta Hitler tez tak zaczynal...

> PS A propos subiektu: TO sie wymawia "fak", ale na moje polskie ucho,
> jak powiemy tak jak ja to napisalem, "wychodzi" wulgarniej. Czy
> ktos moglby potwierdzic albo zaprzeczyc?

Jak powiemy to tak jak Pan to napisal - to bedzie to calkiem inny
wyraz. Niech Pan porowna: fukac, ofuknac.

Pozdrawiam

Bogdan

Odpowiedź listem elektroniczym