Marcin Mankowski:

[..]
> [...]
> oswiadczy, ze to pomylka (trzykrotna, gdyz uzyto trzech rakiet), ze
> sie nie wiedzialo gdzie ta ambasada jest i na konie powie "oops, sorry".
>
> A tak w ogole to USA ostrzegalo juz, ze nie zyczy sobie aby Chiny
> reprezentowaly interesy Jugoslawii w Stanach (co Chiny zignorowaly)
> i po drugie chinska agencja prasowa udostepnia materialy i opinie
> bedace przedluzeniem machiny wojennej wcielenia absolutnego zla
> - rezimu Miloszewicza. No i pary znanych chinskich dziennikarzy tam
> zginelo. Sami sobie winne, te zoltki. Mistrzowska robota , no nie?

Prosze Pana, zniszczenie chinskiej ambasady nie czyni z
przedstawicieli chinskiego rzadu, dobrych i niewinnych chlopakow. I
napewno Chinczycy nie stanowia dla mnie autorytetu, jesli chodzi o
sprawy mniejszosci etnicznych.
Panska logika rowniez nie wykracza poza barwy czarno-biale.

> Marcin Mankowski

Pozdrowienia
Uta

Odpowiedź listem elektroniczym