dyskusjom
na Poland-L.<<

Andrew Kobos wrote:

> [...]
>
> http://www.rzeczpospolita.pl/Pl-iso/gazeta/wydanie_991106/swiat/swiat_a_2.html
>
> 3) Kto bedzie moderatorem, "ownerem" nowej listy? Pan Owoc? To tak, jakby
> lis byl dozorca kurnika. A moze lepiej niech Pan Owoc zamianuje ownerem i
> moderatorem niejakiego Glowackiego z Vancouver, BC, albo jednego ze swoich
> poznanskich krajanow. Ci zapewne zaraz wymysla nowe przepisy norymberskie
> dla Jewish-PL i beda je egzekwowac wirtualnym Zyklonem-B, wazac
> polsko-zydowskich dyskutantow bez kosci. (Nawiasem, ilu ludzi juz sie
> zapisalo na Jewish-PL Pana Witolda Owoca?)

Czy Panu juz zupelnie rozum odebralo? Nie dziwie sie, za zona Pana opuscila, bo
przez
komputer ciezko wytrzymac to co Pan tworzy a co dopiero osobiscie.....
Idea Pana Owoca jest aby "dyskucje" a wlasciwie namonle wciskanie demagogii w
poruszanej
sprawie przeniesc dla zainteresowanych ta tematyka w inne miejsce. O zadnej
cenzurze nie
wspominal, to sa kolejne Panskie insynuacje pod jedo adresem wynikajace z
nienawisci
do kazdego, kto nie podziela Panskich pogladow.
Milo mi bylo przeczytac posting Czeslawa Piasty, ktory przejzal na oczy Panskie
intencje i
zmienil zdanie. A wracajac do owej sprawy to mam kompromisowa prapozycje:
jesli utworzenie tej listy ( ja goraco pomysl popieram ) wzbudza takie jadowite
odzewy to moze
zaproponowac utworzenie Poland-L_bis albo Poland_PL albo cos podobnego i przeniesc

tam osoby, ktore nie maja ochoty mielic wciaz tego samego a chcialyby spokojnie,
bez nerow,
dla relaksu podyskutowac na tematy interesujace ogol listowiczow? Krotko mowiac
proponuje przeniesc sie na nowo utworzana liste.

Jacek Kupinski

> [...]
> Pan Witold Owoc zapewne udzieli mi publicznej odpowiedzi na te tematy, ma

Mam nadzieje jednak, ze oszczedzi wszystkim dalszej dyskusji z Panem.....