Waldemar Glaz:
> /.../
> Wie pan, od czasu dowcipasow reklamowych w rodzaju 'lodka Bols' i '200
> kurwen', to ja raczej Polityke powazam umiarkowanie.
> /.../
> Jednak, jednak, zlituj
>sie pan, panie Szymoszku - porownywac ten tygodnik z czyms takim jak
>'Wprost'...! To sie wprost w glowie nie miesci!> /.../

Faktycznie,  nie da sie porownac z czyms takim jak tygodnik 'Wprost',  tak
jak nie da sie rozstrzygnac, czy butelka jest jeszcze wprost do polowy
pelna, czy juz politycznie do polowy pusta.
Co do slusznych obaw  o gwaltowny przyrost wyszczerbionych umyslowo zas, to
chcialbym przypomniec, w modnym na P-L  jezyku, ze 'marcet sine adversario
virtus' (etiam chuii). Istnieje podejrzenie, ze wydawcow organu
wyszczerbionych mogl, ze wzgledu na naklad, ucieszyc artykul w tym czego nie
da sie porownac z 'Wprost'.

Bardzo prosze klaniac sie zielonym,

Wojtek Jeglinski

INVEST-BANK - dekoder telewizji cyfrowej POLSAT za darmo
http://www.investbank.com.pl/wpb.htm