Witold Owoc wrote:

> } Fundacje te maja
> } przekazac w tym tygodniu kilkanascie milionow dolarow na wsparcie
> } programow antynatalistycznych
> }
> } Podkreslam zwrot "ograniczenie ludnosci kolorowej w krajach ubogich"
> } ktorym powinni zajac sie prawnicy wymienionych fundacji.
> Alez ci prawnicy sie dokladnie wlasnie tym zajmuja !
> Bo programy te nie dotycza bialych mieszkancow tamtych krajow.
> Prosze dokladnie przeczytac oswiadczenia tych fundacji.

Dokladnie mniej wiecej napisalem przed chwila to, co wynika z powyzszego:
pieniadze sie licza w Ameryce, prosze Pana Witka.

zb.
P.s.: Dla oportunistow przestroga: nie tylko pieniadze sie licza i nie dla
wszystkich tylko pieniadze sie licza ;) Szczegolnie dla rozbitkow takich
jak powiedzmy ja - pieniadze sa glownie papierem, a sporo jest podobnych w
Ameryce.

Odpowiedź listem elektroniczym