Subject: Re: Vernichtungslager Kulm

> [...]
>    osob, co jest na pewno pozytywne.
>
> Wady:
>
> 1. Osobiscie bardzo nie lubie wysylac listow napisanych
>    przez kogos, nawet jesli sa doskonale.
> 2. Czy skutek wyslania takiego samego listu przez wiele
>    osob rzeczywiscie jest suma skutkow wyslania
>    odmiennych listow? Chyba nie.
> 3. Istnieje niebezpeczenstwo wykorzystania takiej strony
>    www do spamowania, zas wykrycie w takim przypadku
>    spamera jest prawie niemozliwe. Nie widze w tej chwili
>    sposobu, aby pokonac ten problem, jesli sam proces
>    wyslania listu ma pozostac naprawde prosty.

Z mojego doswiadczenia z urzedami niemieckim to im
mniej tekstu i im wiecej konkretnej argumentacji i faktow
tym lepiej.

I chyba lepsze sa indywidualne interwencje niz spamowanie
(przy jednym z protestow byly nawet pomysly zaspamowania
Sterna--akurat by oni mieli temat na nastepne artykuly!!)

> chcialbym zamiescic protest na www, to potencjalni protestujacy powinni miec
> mozliwosc zapoznania sie szerszego ze sprawa. W takim razie krotki list
> dobry nie jest. Chyba, ze zamiescicby obok listu do wyslania troche
> informacji dodatkowych.
>
> Po prostu zastanawiam sie glosno ;)

Uwazam, ze w tym przypadku kilka dobrych indywidualnych
interewencji da o wiele lepszy efekt niz list masowy.

Triche mi wstyd wysylac dokladnie skopiowany list jako wlasny.
pozdrowienia
Jacek