>Mieszkam w Kanadzie od lat i zawodowo zwiazany jestem z szeroko pojeta
>"information technology" i autorytatywnie stwierdzam, ze w obecnej
>chwili nie istnieje w Kanadzie zjawisko bezrobocia w tej grupie
>zawodowej. Dodam, ze jesli chodzi o emigrantow to stanowia oni bez
>watpienia wiekszosc zatrudnionych w tym sektorze. Obecnie pracuje w
>znanej miedzynarodowej firmie i 60-70% moich wspolpracownikow urodzilo
>sie poza Kanada. Wszystkie _bez wyjatku_ pozycje kierownicze
>obejmowane sa przez emigrantow. Podczas wieloletniej pracy zawodowej w
> [...]

Nie wiem jak jest z ta praca. Nasza znajoma skonczyla trzyletni "full time"
 kurs programowania w Seneca College w Toronto i pelna nadziei zaczela
szukac pracy, rok temu.....no i do tej pory szuka, chociaz kurs skonczyla
na  piatke. Teraz wiec, albo kursy sa zle, o czym wiedza wszyscy oprocz
tych co je biora i zapozyczaja sie na ten cel biorac OSAP, czyli to jest
oszustwo sponsorowane przez rzad, albo dobre a  w takim razie jest
bezrobocie, albo jest dysktyminacja/seksizm bo to kobieta i emigrantka z
Polski.

Pozdrowienia Anna Niewiadomska