On Sat, 13 May 2000 02:25:25 -0300, you wrote:

> [...]
>nie urodzili. Co wprawdzie pasuje do definicji, ale nie calkiem do realiow
>tego kraju.

>A ja sie spotkalem! Wiele razy, mimo, ze jestem tu krotko. Formy byly
>najbardziej chamskie, ale nie takie, cobym mogl kogokolwiek podac do sadu.

>Nienawisc? Mam politowanie dla tego kraju i modle sie za niego i za siebie.
>Pan musi byc mocno podekscytowany, gdy wnosi Pan o nienawisci z moich
>listow. Moj pies tez siusia wkolo, gdy jest bardzo podekscytowany - ponoc to
>normalne dla jego rasy, wiec mu to wybaczam.

Nie mam pojecia czym Pan tego biednego psa tak ekscytuje ale na milosc
boska zamiast zameczac psiaka zalami na Kanade, pracodawcow i zapluty
los, wyprowadz go Pan wkoncu na spacer. Zaloze sie, ze po spacerze
przestanie "siusiac wokolo" i sluchac bedzie Panskiego biadolenia z
(pozornie) duzo wiekszym zainteresowaniem.
Polecam tez wizyte w pralni chemicznej w celu oczyszczenia panskiego
niedzielnego garnituru, gdyz potencjali pracodawcy nie traktuja
powaznie aplikantow w odziezy pachnacej jak psie szczyny.
Zycze powodzenia i trzymam kciuki.

Greg Chodowiec
>zb.

Odpowiedź listem elektroniczym