Andrzej Mezynski wrote:

> [...]

> Nota bene, pan Holsztynski ma moj szacunek za to, ze
> nie kryje sie ze swoim pochodzeniem - swiadczy to
> niewatpliwie o jego uczciwosci i odwadze cywilnej.

Czasem mysle, ze Zydzi sa mocno wystraszeni nadal, a jednoczensie zbyt dumni
i nieustepliwi - i z tego powodu robia wiele glupstw, przewaznie calkiem
zalosnych a jednoczesnie niebezpiecznych dla innych. (Zreszta - kazdego kogo
atakowac bedzie uzywal wszelkich srodkow - pytanie tylko, kto tu atakuje, a
kto sie broni - bardzo niejasna sytuacja).

Do Pana Wlodka Holsztynskiego tez mam szacunek - wlasnie za to, ze mowi o
sobie po swojemu. Nawet jesli uzywa metod, ktore wedlug mojego zdania, ponoc
"rasistowskiego", sa nie fair (jesli ja jestem wyznacznikiem rasizmu, to
Zydzi moga spac spokojnie - ale obawiam sie, ze nie tacy jak ja).

Tez wolalbym, zeby ten cyrk polsko-zydowski nie mial tu miejsca, a zamiast
tego zeby rozmawiano tu normalniej, uczciwiej i powazniej.

zb.

Odpowiedź listem elektroniczym