On Thu, 28 Sep 2000 10:58:57 +1000, you wrote:

> [...]
>dla ktorego czyste chamstwo kilku gnojkow ciagle prowokujacych Polakow do
>okazywania  "antysemityzmu" spotyka sie z jakimkolwiek odzewem na tak
>kulturalnej liscie jak Poland-L.
>
>   Jak na razie wynik jest taki:
>
>   Ktokolwiek jeszcze nie wiedzial dlaczego mialby czuc jakikolwiek uraz do
>Zydow, teraz ma dobry powod. To co reprezentuje prozydowska frakcja
>Poland-L jest naprawde ponizej krytyki. Najbardziej niepokoi mnie cyniczna
>obluda i zaklamanie. Tak. Znam to z historii.
>
>   Szacunku nie mozna na nikim wymusic. Na szacunek trzeba sobie zasluzyc.

Brawo panie Rybak, swietnie Pan napisal. Podpisuje sie pod panskim
zdecydowanym potepieniem "chamstwa", "cynicznej obludy i zaklamania"
kilku gnojkow.
Nielatwo w naszych czasach znalesc osoby bedace tak jak Pan
swietlistymi przykladami kultury, obycia i wiedzy, wolne od
zaklamania, cynizmu i oczywiscie obludy - osoby silne, zdecydowane,
gromkim glosem bijace na Larum, samotnie stawiajace czola
niepo(c)hamowanej powodzi chamstwa.
Szkoda tylko, ze nie znalazl Pan czasu by przy pomocy paru przykladow
zademonstrowac rzeczonym gnojkom jak nalezy prowadzic kulturalna i
rzeczowa polemike.
Pozwole wiec sobie - przy pomocy fragmentow pochodzacych z panskich
listow na liste Ciemnogrodu -  wylozyc podstawy internetowego savoir
vivre.

Tematem dzisiejszej lekcji jest : Sztuka polemiki z osobami o
odmiennych pogladach.

-----------Przyklad #1

Date: Fri, 06 Feb 1998 22:11:54 +1100
From: "Z.I.Rybak" <[EMAIL PROTECTED]>
Subject: Re: Odp: znak czasow, czy nalog ? .....

<....>
Zaprawde tak rzeczesz? Kiedy? Przestan marudzic i zwijaj sie do lozka.
Jutro
rano dostaniesz klapsa i posadze cie na nocniku. Tam bedziesz mogl
siediec do usranej smierci.

Zig Rybak
----------------

Jak widac powyzej pan Rybak w sposob bardzo kulturalny i zarazem
zdecydowany informuje dyskutanta o nieslusznosci jego pogladow.
Oczywiscie tak wyrafinowane podejscie do przeciwnika nie zawsze
skutkuje, wiec dobrze wychowany ciemnogrodzianin jest w stanie szybko
zaadoptowac sie do sytulacji.

-----------Przyklad #2

Date: Fri, 06 Feb 1998 20:53:05 +1100
From: "Z.I.Rybak" <[EMAIL PROTECTED]>
Subject: Re: Odp: znak czasow, czy nalog ?Jednak nalog!!! - nawiazanie

<....>

Pierdolisz od rzeczy. Nie bede uzasadnial dlaczego. I tak nic nie
zrozumiesz.

Zig Rybak

---------------
Jak na dloni widzimy kulture i brak obludy naszego kochanego pana
Rybaka, ktory bez watpienia zasluzyl sobie - na przynajmniej moj -
szacunek.

Dzieki lekturze tworczosci pana Zbigniewa(?) Ignacego Rybaka bede -
byc moze - w stanie wyrazac wlasne poglady z wiekszym szacunkiem wobec
wspoldyskutantow. Na nauke nie jest nigdy za pozno. Dziekuje panie
Rybak!!

Dozgonnie wdzieczny,
Greg Chodowiec

Odpowiedź listem elektroniczym