From: Octav <[EMAIL PROTECTED]>

> concluzia: ne vedem miine sau nu? unde? cind?

A - Nu stiu altii cum fac
Dar in ce MA priveste, maine, daca vin in Bucu, ORICUM o fac pentru ca sa
lucrez! - asa ca, dat fiind ca n-am vazut inghesuiala prea mare la organizat
intalniri p'acilea (si nici n-are nimeni, dupa cat se pare, un casoi, ceva
biurouri, chestii d'ãshtia de pus la dispozitie, dupa sugestia D-lui Bjola)
eu, in caz ca nimeni nu anunta altceva ref. la intalnire, am sa merg
cumintzica la Red Lion pe la 19,30, macar sa stiu ca mananc ceva. Probabil,
ca de obicei, la "terasa" (am stat odata inauntru si eram sa ma inec de
fum).

Be - dat fiind ca Dl. Bjola cica rasare.... ããã.... apare abia incepand de
duminica, ma gandeam si socoteam ca poate amanam intalnirea mai pe saptamana
viitoare.... ca poate isi mai iau oamenii o "transa" din salariu pe 15
;)))... si poate, pana atunci, se gaseste SI cineva sa-si puna la dispozitie
casoiu' etaju', biurou'.... ;)))... chestii... ;))

In plus, saptamana viitoare vom putea sa sarbatorim... rezultatul
alegerilor... ;)))... sau sa protestam la greu :-p

Codruta

p.s. cre' c-o sun, totusi, pe Ionela, sa rezerve mesele de la perete...
asaaaaaa..... pentru orice eventualitate ;)

--
"Let me, at least, to know that she'll try
Then she'll be a true love of mine"

www.nuclearinfo.ro

http://us.click.yahoo.com/Q7_YsB/neXJAA/yQLSAA/DXOolB/TM