Da, imi vin si mie tot felul pe la usa, care in general incheie cu faptul ca or sa se roage pentru mine si pentru ratacirile mele. Sincer, nu am nimic contra catolicilor, pot sa o dovedesc cu faptul ca mi-am trimis cei trei baieti la un liceu catolic, in ciuda faimei proaste pe care o au pe aici. Imi place insa sa analizez si sa cam spun lucrurilor pe nume. Apropos, de ortodocsi, pe Damian Stanoiu l-ai citit? Ti-a placut? Cu toate ca inteleg ca ti-este rusine cu numele pe care ti l-au dat parintii si folosesti un englezism, probabil la moda acum prin Romania, presupunand ca esti roman, poate ca ar trebui sa realizezi ca treaba asta cu religiile nu este de "Cu ce echipa tii" ci are consecinte profunde asupra unei natii, asa ca a fi crestin ortodox or catolic nu este ceva de soiul "cui ii pasa, toate sunt o apa si un pamant" Fiindca tot vorbim de ereziile catolice, cele trei erezii pentru care s-au desprins de biserica ortodoxa au efecte adanci. Probabil numai cand realizezi cat au fost dezbatute si cat a trebuit pana s-a ajuns la o concluzie ar trebui sa iti dea de gandit, ma rog, daca esti in businesul de gandit. La cate prostie si batut campii sunt pe Internet, as fi chiar fraier sa "depun efort" Chiar isi inchipuie cineva ca o sa imi pierd timpul citind balmajelile popilor catolici? Nu stiu ce dracu' invarti pe acolo prin Romania de nu stii ca papa si catolicii au niste revendicari materiale de obtinut. M-am cam lamurit ca intr-o tra-la-la entuziasta ati cam distrus tot ce era si ce s-a construit in Romania, dar chiar mai aveti acuma de dat si la catolicii astia hrapareti? Ii vad si pe aici ce caz mare fac ca vor sa isi ia inapoi proprietatile. Dati-le baqieti, ca sunteti bogati si aveti de unde! Nu m-am blocat la termenul "pupincurist" dar il folosesc pentru ca in momentul curent, pare sa fie cel mai la ordinea zilei. O sa il schimb cand va fi necesar. Cuvantul "papistas" l-am invatat inca din anii 50 ca fiind cel mai potrivit pentru catolici. Cine a scris "Cuvinte Potrivite" ? Arghezi? esti cumva bucurestean? Ce sa mai intamplat cu cosmelia catolica de la Sf. Iosif?
Dan G