> Xá o está. Só ten un defeito grave: as aspas (\") pasa-as a (\ "), polo que
> hai tras transliterar, hai que facer un msgfmt para ver onde casca o
> ficheiro, e correxi-lo.

Pois está de carallo a ferramenta, non poden corrixir o erro? Porque eu fixen
o meu pensando na rapidez e automatización (por exemplo en KBabel a cousa non
é tan automática e tes que ir mensaxe a mensaxe, por susposto, se non casca
para variar, e ter coidado coas fuzzy)

Co meu o metes nun cartafol de *.po e executas "sh normativizar" e, dependendo
do tamaño, nun minuto ou así xa tes a cousa feita sobor todos os ficheiros.
Ademáis permite, se se coñece, usar expresións regulares, co que podes
rempraar sintagmas ou mesmo oracións (ademáis de morfemas).