O Martes 01 Agosto 2006 20:23, Leandro Regueiro escribiu:
> Ola,
> non lle vexo moito xeito á pregunta de Xabi, que tomaches Xabi?

Verás, pensei que eran unha descrición do que facía o programa
automaticamente. Copio e pego:

1.- Copiar o ficheiro xxx.po no cartafol que conteña os guións.
2.- Converter de para a codificazón iso-8859-1 mediante o comando msgconv:
        >msgconv -t iso_8859-1 xxx.po -o xxx_conv.po
        Nota: en ocasións o ficheiro utf-8 contén caracteres non convertíbeis
a iso-8859-1, polo que é preferíbel non automatizar este proceso.
3.- Transliterar:
        >./trans_ofic.x xxx_conv.po
        Criará-se un ficheiro de nome xxx_gal.po
4.- Verificar a validez como ficheiro po:
        >msgfmt -o /dev/null xxx_gal.po
5.- Reconverter á codificazón utf-8:
        >msgconv -t utf-8 xxx_gal.po -o xxx.po

Quería dar a entender que isto é demasiado incómodo, xa que:
-Non mete no propio guión os dous msgconv necesarios e non actúa sobre un
conxunto de *.po.

Precisamente o que quería era unha soa orde para "normativizar" (no meu caso,
orixinariamente, ou neste caso transliterar normativas) todo un conxunto de
ficheiros po. Por certo, a que tipo de gal translitera este por2gal ? (intúo
que unha mestura¿...)

Logo sería bó modificar este programiña para facer o mesmo que fai o
normativizador: actuar sobre moitos ficheiros e non ter que executar 4
comandos por cada ficheiro que se queira transliterar.

Non, non estou bébedo. :)