Si, son as Illas Feroe. Fixen un calco sen querer. Mira que o revisei. Eu creo
que as Lei de Murphy teñen que dicir algo de canto máis revisas unha cousa
máis fallos che quedan sen ver.

Está e-publicado (creo)... así q e ná.

> O de enteiramente traducido igual pode ser excesivo. Inclúe o klingon
> home!!

o que haxa eses frikis resérvoo pra outro artigo, lol. Non, agora en serio,
pasóuseme... resúltame incrible que sexa unha lingua que se lle dea a xente
por aprender e tal que...

> Hai algunha páxina de colabora ou apúntate en Trasno? Se é así mellor
> que poñas unha ligazón directamente a ela.

Hai un carteliño que pon colabora e logo aparece unha escueta intro, moi
escueta.Habería que revisala... (futuro, polo menos para min)

Responderlle a