> Polo momento, xa comecei instalando Lokalize e Subversion,

Pois xa tes o máis difícil feito!

>e estoulle a
> botar un ollo á documentación que me indicastes; comecei a pelexar cos
> ficheiros PO,

Eu pasaría un pouco desa documentación: non só é moi longa senón que
moitas cousas na práctica non se ven.

Mellor le directamente o manual do Lokalize, obtén os ficheiros PO que
che interesen (se son de KDE, podes probar con algo do playground), e
mándamos. Se tes problemas de sintaxe, ou algún outro erro gordo, xa
cho irei dicindo. Se prefires ir polo lado doce da vida (Suse) [1], de
certo que Leandro ou Miguel ou Xosé ou Manuel Alberto poderán darche
algunha indicación máis.

>e vou seguir co manual de localización de Mancomún, que ten
> moi boa pinta.

Un saúdo,

[1] Jeje, collédelo?

Responderlle a