> Pois xa tes o máis difícil feito!

> Eu pasaría un pouco desa documentación: non só é moi longa senón que
> moitas cousas na práctica non se ven.

Pode que si, pero se vas seguir aquí dentro dun ano conviria que a
leras antes de que pase un ano. É moi importante que uses os glosarios
para intentar traducir con coherencia, se tes dúbidas pregunta. E xa
Marce che irá revisando as traducións para indicarche erros, xa que é
a mellor maneira de aprender.

Sisi, como te collamos a ti :)

Responderlle a