> [...]
>
> Non o teño nada claro. Eu diría que html (e xml) non son "plain text".
> Por poñer un exemplo, os "mimetypes" do servidor Apache creo recordar
> que diferenciaban "text/plain" de "text/html" e, así de memoria
> "application/xml" (xa digo, falo de memoria, e non me apetece abrir
> unha consola para ir mirar, jejeje)...
>
> Igual temos que andar con moito coidado, porque as diferenciacións
> poden ser máis sutís que "pódese abrir nun editor de texto ou non"...
>
> E, si considerásemos que un html é "texto plano", pouco faltaría para
> dicir que un .odt tamén o é... pois é pouco máis ca un xml (creo

Se un documento html o abrimos cun editor (visor) de texto simple, as
marcas/etiquetas son de texto simple, non hay marcas nin etiquetas, so texto
sen formato, o que fai que o texto teña formato é cando o abrimos cun editor
visor de html, no que non veremos o texto puro, senón o texto formatado por
mor desas etiquetas/marcas que non veremos

Esa é que eu creo que é a diferencia, que interprete ou non as marcas de
formato, por iso propoño "texto simple".
http://en.pt.open-tran.eu/suggest/plain text
http://en.pt_br.open-tran.eu/suggest/plain text
http://en.fr.open-tran.eu/suggest/plain text
http://en.ca.open-tran.eu/suggest/plain text
Os franceses engaden "texto en bruto" e os cataláns "texto limpo"