Assalamu'alaikum wr. wb.

Yo bana tu Da Dodi, sabana boneh tulisan pak Suheimi ko... mudah-mudahan
ambo bisa manjalankannyo dalam kehidupan sahari-hari. Kalau ado kesempatan
untuk batamu baliau langsung nanti, ambo ingin bana batamu jo pak Suheimi
ko.

Tarimo kasih pak Suheimi, mudah-mudahan harapan urang tuo ambo maagiah namo
ko manjadi kenyataan :)

Salam,
Khairul Yanis