Kkd Darwin "CPI" Chalidi.

Di sampiang sadang tajadi parang pamikiran jo propaganda aliran (nan diraso
bana dek masiang-2 nan talibaik) alah nampak pulo di ambo ado nak mancibo
mangatokan ABS-SBK tu salah gadang, dan ugamo Islam tu adolah agamo nan
indak paduli jo kasusahan urang lain, (tolong Kkd baco tuiisan ambo nan
ambo tulih kari kapatang jo garaman manggaritih).

Bagi ambo pribadi, nan isha Allah  ---kutiko doeloe aktif sabagai motor BDI
di Ptm--- lai acok bakonco atau maota-ota lapeh jo Romo Suseno asa Jerman,
atau kongkow jo Nurcholis Madjid di sarang JIL Pulogebang, atau jo Gus Dur
di radio Utaka, bahkan kalau ambo sadang workshop/ ikuik pelatihan di
hotel-hotel babintang di Yogya, pasti ambo sempatkan basuo jo Linus Suryadi
AG atau Romo mangun. Iko hanyo sabagai nostalgia era duopuluah-tigopuluah
tahun nan laloe. He he hee...

Baitu caro ambo mambuktikan "bakonco palangkin" jo Dunsanak awak nan lain
akidah tu. Bagi ambo pribadi, nan --insha Allah--- ambo pacik sampai mati.
Jo samo-samo urang awak nan saakidah ambo salalu mamakai QS 103 : 1-3, dan
jo nan indak saakidah (kapia lanaik...!!!) ambo mamakai QS 109 : 6.

Mungkin, karano pakai kredo iko hiduik di parantauan, alhamdulilah lai
positip pandangan komunitas r@ntaunet kutiko basuo (*face to face*) jo Si
m.m partamo kali kopi-darek. Untuak labiah otentiknyo, bisa dibukak "album
lamo" via teks di RN ko, baiak dari Sanak Zultan (di mBogor), atau JoDut
(dari Amrik) atau Dunsanak lain, Tan Sati, Rangkayo Muilia, Bundo Evy,
Reini, dll, dst, baa kasimpulan baliau kutiko basuo partamo kali ju urang
nan salamo ko (dalam milis RN) nampak kasa, pamburansang dan sangaik kareh
dalam manyangkuik ugamo nan dipaluaknyo.

Bagi ambo, kasadonyo warga RN ko adolah Dunsanak dunia akhiraik.
Tapi.......,kalau wanyo alah lain galagaik (saroman Si Firson Maryutenli
(2010), dan Si Alec Sutrayo (2011)  dek sari, atau saroman tulisan Sanak
awak karaikapatng misalnyo), alah mangatokan ugamo nan dipaluaknyo (?)
salah, indak paduli ka urang mularaik, atau bar-bar suko mambuek kaributan
di hiburan malam, iyo ambo tabik suga. Makonyo kalualah kato kareh ambo
(nan mungkin kasa manuruik urang nan kanai) : "kalau tali panciang panjang
sajangka, ijanlah lauik nak diduga".

OK, Buya. sengan ko sajo dulu komentar ambo saputa topik nan alah ditutuik
RD-RN (tapi masih juo digaleseh-pesehan Zultan, nan jadinyo samakin
malebar). Khusus untuak topik nan digili-gili  Sanak ZulTan tu,ambo indak
ka sato lai doh mancikaraui. Alah jaleh diambo sia nan loyang sia nan ameh
dalam soal ugamo nan dipaluaknyo. Ditambah lai, kakak ambo dari Amrik
(JoDut) sabalun topik nantun ditutuik RD-RN, alah "managah" supayo Si m.m.
ijan sato pulo mangipeh ANB untuak mambuek bonyoknyo Sanak awak nan kurang
jaleh di ambo tampaiknyo tingga nan sabananyo.

*mm****