Iko nan ibu kecek-an: "Kenapa memilih PARIAMAN? karna fungsionaris golkar di
masa jayanya mayoritas dari piaman. Tentu mereka masih setia pada
saudaranya.." ado kato MAYORITAS. Lalu ado kato "masih setia pada
saudaranya". Saudara itu berarti banyak. Dalam komunikasi antar budaya, bisa
namonyo stereotif, prejudice, etc. kalau ibu ndak bisa manyabuik surang sajo
dari nan mayoritas tu, bararti nan ibu tulih memang omongan palanta.

Ooo, ciek lai, bu. Nan maju di Sumbar II dari PKS namonyo Refrizal. Dan
kabatulan pulo inyo mamak ambo. Kami sering manelepon setelah tangah malam.
Kami lah sapakaik untuak bajalan baduo, bairiang, kalau ado apo-apo di
masyarakaik, tanpa harus ado publikasi. Alah saperiode Mak Refrizal ko di
DPR. Kakak kanduang ambo, Zainul Bahri, urang PKS pulo, fanatic jo PKS.
Samalam minta ijin jo kaduo urang tuo jo ka ambo, karano ado pelatihan PKS
selama 8 hari. Kakak jo mamak ambo sajo ndak mandukuang ambo, doh, apolai
seluruh urang Pariaman. Tapi ayah jo mande ambo, mungkin memberikan 2 suaro
untuak ambo.

Satahu ambo, urang minang itu indak fanatic ka bendera-bendera partai,
dllnyo. Anti feodalisme. Tapi demokrat. Antah ko lah baubah kini.

Apo paralu pulo ambo kecek-an, labiah satahun nan lalu, batamu jo petinggi
PKS, di sebuah rumah makan di Senayan, lalu menyatakan "lamaran"-nyo? Dalam
rakernas, rakerwil, pelatihan caleg, pelatihan anggota DPRD, bahkan
indoktrinasi internal di rumah-rumah, nan dilakukan PKS, ambo dilibatkan
taruih? Ambo menyayangi PKS, PAN, dllnyo. Tetapi ambo punyo ikhtiar nan
lain. Ikhtiar nan babeda. Dan ambo tabukak bana soal itu. Ndak kuliknyo nan
paralu doh, buk, tapi isinyo.

indra