Ambo urang piaman juo. Indak dikotanyo bana tapi masih masuak dalam
bateh kabupatenyo. Sahubuangan jo kato bajawek nan ambo baco disiko,
alun nampak di ambo lai apo alasan ambo untuak mandukuang IJP manjadi
anggota DPR. Kalau dek karano samo-samo dari piaman, itu mungkin ndak
laku lai kini. Apo lai partai nan kadi panjeknyo tamasuak nan ambo
kurang suko. Partai nan punyo andil gadang tapuruaknyo nagari kito
sarupo kiniko.

IJP mangatokan "Parahu Pengamat Sudah Saya Bakar". Mungkin iyo
parahunyo alah kadibaka tapi itu mungkin baru sabateh retorika sajo
baru. Alun ado nampak parubahan mandasar dari seorang pengamat manjadi
seorang politikus doh lai. Kalau pengamat kan memang banyak manyarang
dari pado merangkul. Kadang-kadang bantuak sarupo marandahan atau
malecehkan urang lain supayo awak nampak tinggi atau gadang. Apo bisa
jadi politikus mandapek dukungan rakyat jo cari baitu?

Kiro-kiro apo untuangnyo ka urang Piaman dalam skala ketek atau ka
Indonesia labiah luasnyo kalau kami mamiliah IJP? Apo sekedar namo
atau gengsi sajo? Kiniko jadi anggota DPR kan ndak bagengsi bana
dimato rakyat dek karano banyak nan jadi pasien KPK. Apo nan ka
barubah dinagari awak kalau IJP jadi anggo DPR? Masih gamang jo
rasonyo awak untuak mandukuang urang awako. Apo mukasuik kiro-kiro
ikhtiar nan lain atau nan babeda nantun?

Wassalam,
Zulkifli Taher '48 thn dari Pakandangan

On 8/8/08, Indra Jaya Piliang <[EMAIL PROTECTED]> wrote:

>  Iko nan ibu kecek-an: "Kenapa memilih PARIAMAN? karna fungsionaris golkar di
>  masa jayanya mayoritas dari piaman. Tentu mereka masih setia pada
>  saudaranya.." ado kato MAYORITAS. Lalu ado kato "masih setia pada
>  saudaranya". Saudara itu berarti banyak. Dalam komunikasi antar budaya, bisa
>  namonyo stereotif, prejudice, etc. kalau ibu ndak bisa manyabuik surang sajo
>  dari nan mayoritas tu, bararti nan ibu tulih memang omongan palanta.
>
>  Ooo, ciek lai, bu. Nan maju di Sumbar II dari PKS namonyo Refrizal. Dan
>  kabatulan pulo inyo mamak ambo. Kami sering manelepon setelah tangah malam.
> [...]

melalui jalur pribadi
dibanned