Sanak IJP,
Mungkin sanak salah maartikan kato "panduduak" dari kato-kato “prilaku harus
sasuai jo keinginan penduduk setempat", makasuiknyo adolah tabiat murni dari
penduduk setempat. Kalau ado nan korupsi, itu bukan tabiat murni penduduk, tapi
itu suatu "lifestyle" segelintir manusia. Itu paralu diberantas, mungkin jo
caro-caro nan lah disusun oleh sanak sarato karabaik. Sanak indak paralu
ikuik-ikuik korupsi, sabab samo sajo jo manggarami lauik. Indak ka manjadi
tawa, tapi tambah baranang di aia asin. Lah banyak kawan awak nan tapaleset.
Dulu kawan-kawantu awak harapkan ka maangkek batu panaruang, tapi tanyato dek
taraso lamak tataruang akhianyo indak taraso kaki lah bangkak. Sakali lai
ingaik, pado hari ko tanggal 26 Agustus 2008, sanak mangatokan A tu haruih A.
Kami tunggu, mudah-mudahan indak manjadi B. Samo halnyo jo sanak, kawan-kawantu
pun pernah berikrar ingin "mampaeloki", tanyato kini paralu "dipaeloki". Banyak
kawan-kawan nan barasa dari organisasi
 pemuda "ISLAM" nan panuah jibaku, tanyato kini "tatututik" dek kalakuan DUNIA.
Politisi juga manusia. Saya ingat ketika Bapak AM. Saefudin wakatu manjadi
Menteri Muda Ketahanan Pangan (maaf, kalau salah mencantumkan nama dan
jabatannya, kita lirik substansinya saja), beliau pernah menolak mobil bermerk
VOLVO sebagai kendaraan dinasnya, dan menggantinya dengan minibus kijang),
apakah akan seperti ini IJP nanti? Itu baru sebuah fasilitas, belum yang
lain-lainnya. Semoga tidak terjebak dengan beragam fasilitas dalam memerangi
kemudharatan dan mencari solusi agar ranah awak HARUS LEBIH MAJU. Satu lagi,
politisi indak paralu pulang talalu banyak, tapi hasia dari osongan awaktu nan
harus jadi. Tapi, nan namonyo urang kampuang, TARAGAK KA DUNSANAK salalu
batampak muko, iko nan sulik bagi awak nan bakampuang. Tapi cubo seh, bagai
makan bagi nan sadang sakik maag, saketek tapi acok. Apo iyo?

Wassalam,
Tan Lembang (L, 52)
Bandung