Wa'alaikumsalam Wr. Wb.
Zul nan baru batampaik di Houston,
Carito sakola ko takana pulo baliak kalakuan rancak ambo wakatu sakola dulu.
Mulai dari SMP wakatu tu di balakang gareja Bukittinggi lah mulai santiang
mambolos, paliang indak sakali dalam saminggu, untuang sen lai bisa lulus.
Pas masuak SMA lai batarimo di SMA 1, tapi dek tapikia disiplin disinan
bapiliah SMA 2, mambolos jalan taruh. Naiak kelas duo batangka jo guru wali
kelas, indak masuak2 sen awak labiah dari duo bulan, baru kaba sampai ka
urang gaek. Ambo dipindahkan ka SMA 2 Padang nan kapalo sakola no Pak
Sunaryaman, dan dititip kan ka kakak sepupu di jalan Koto Tinggi.
Sabanta pulo tahan disinan pindah pulo ka SMA Adabiah.
Manarimo raport sabana hebat, duo sen nan biru salabiah no merah kasadono.
Kwartal duo mulai ado peningkatan, tingga ligo sen li nan merah, pas naiak
kelas untuang sen merah no lah ilang.
Tamaik SMA jo modal pas2 an ko dan indak ado disiplin bacubo juo test SKALU,
indak tangguang pilihan ITB pulo jo jurusan Mesin, tantu sen lah indak bisa
batarimo.
Untuang sen di Banduang ado sakola baru Politeknik nan di Kanayakan, bisa
batarimo disinan.
Masuak disitu basobok jo instruktur2 urang Swiss, disiplin no ampun2 i ambo.
Talaik masua sen baetong minik no, bakali limo. Bolos mantun pulo, lah
banyak takumpua disuruah masuak sore2 di unit produksi. Dek kalakuan cako
wak nan paliang rekor, lamo2 indak talok juo di badan tapasolah disiplin tu
baturuk kan. Eh salasai disinan tabantuak sen lah disiplin diri cako.
Kini ambo pikia2 baralah andia no awak wakatu tu, jano awak, awak mangicuah
guru jo urang gaek. Bara pulo lah doso ka urang gaek nan basusah payah
manyakolakan, bara pulo lah saba urang gaek ma adok i kalakuan ambo.
Kalau takana baliak ambo lah sengeng2 surang sen.

Wassalam
Tan Ameh (50+)