Nampaknyo mhs kini yo co itu ni.  Baru sangah jam dosen tagak lah ado nan
manyolo dari balakang, "absen pak... absen bu...".  Abis tu nyo kalua lai,
duduak2 di kantin atau di lapau, smsan.
Ado dosen nan punyo trik co iko keceknyo di depan kaleh:
"Dari pertemuan pertama saya sudah tahu beberapa orang yang hadir di sini
menyukai saya tapi ada beberapa yang tidak menyukai saya."  Cubo caliak ado nan
galak ado nan senyum2 sen, ado nan kaku; galak indak senyum pun tido.
"Terutama yang tidak senyum saya yakin termasuk ciri-ciri orang yang tidak
menyukai saya."  Biasonyolah satalah tu ampia sadonyo galak sengeang, takuik
dianggap ndak suko dosen.
"Siapa-siapa yang tidak suka saya akan terbukti setelah UTS nanti.  Anda yang
nilainya kurang dari 50 Anda benar tidak suka saya, di bawah 60 kurang suka
saya, di bawah 70 agak suka saya, di atas 70 lumayan suka, di atas 80 Anda
menyukai saya dan mata kuliah yang saya ajarkan."  Bia jaleh tulih di papan
putiah gradasi nilai beserta tingkat kesukaannya.
Tantu ado trik2 dosen senior nan ado di palantako, atau mhs2 nan terkesan
dengan dosennya kironyo dapek babagi di mlih wak ko.  Mari wak tunggu....

Zul Tanjung
(L 48+, bgr)

melalui jalur pribadi
dibanned