Assalamu'alaikum Ww

Bak kato kawan diskusi ambo di thread nan lah ditutuik baraso pangulu itu
merupakan refleksi dari bla-bla-bla... marupokan representasi dari
bla-bla-bla dan punyo legitimasi yang bla-bla-bla....

nah apokoh refleksi dan representasi sarato legitimasi itu berlaku untuk
kejadian ini ?  ....

jawabannyo duo sisi samo  : Tentu tidak....

Di sisi anak-kamanakan... nggak mau dong gua disamain dengan penjudi
itu...nggak mau dong gua di representasikan sebagai penjudi juga...dan nggak
pernah tuch gua memberikan mandat kepada penjudi....

di sisi (mohon maaf) niniak mamak .... niniak mamak , khususnyo pangulu itu
kato Yus Dt Parapatiah dalam salah satu kasetnyo... martabat pangulu itu
sahalai kebenaran.....- sila terjemahkan sendiri...

Ah....judi omset 300 ribu ko cuma satu dari ribuan kejadian yang lain....dan
masalah iko kecil dibanding ribuan masalah besar yang lain.... , izinkan
ambo maambiak ide dari tulisan ibu eileen rahman di kompas sabtu 24 Juli
2010 tentang miskin....

ambo cari lagu asalnyo..

quote -------------------------
 Seven Kinds of Poverty Song

*Song Lyrics, translated to English from Telugu:*

*Poverty Poverty!
All around us is poverty! *

Lack of food is poverty
Lack of clothes is poverty
Lack of shelter is poverty
This is economic poverty

*Poverty Poverty!
All around us is poverty!*

Lack of education is poverty
Lacking skills in poverty
Inability to think is poverty
This is mental poverty

*Poverty Poverty!
All around us is poverty!*

Lack of social cohesion is poverty
Disunity is poverty
Disregard for social responsibilities is poverty
This is social poverty

*Poverty Poverty!
All around us is poverty!*

Poor sanitation is poverty
Poor hygiene is poverty
Illness is poverty
This is bodily poverty

*Poverty Poverty!
All around us is poverty!*

Forgetting God is poverty
Lack of Devotion is poverty
Disregard for humanity is poverty
This is spiritual poverty

*Poverty Poverty!
All around us is poverty!*

Losing tradition is poverty
Losing arts and crafts is poverty
This is cultural poverty

*Poverty Poverty!
All around us is poverty!*

Apathy to vote is poverty
Dirty politics is poverty
Lack of development is poverty
This is political poverty

*Poverty Poverty!
All around us is poverty!*

*end qu0te....*

**

*kemiskinan - itulah masalah awak sabananyo....*

*Wasssalam*

*
Z Chaniago - Palai Rinuak*

Pada 24 Juli 2010 09:37, <taufiqras...@gmail.com> menulis:

> Nan jaleh kalau Penghulu apo lai Ketua KAN itu kalau tajadi nan buruak itu
>  inyo lah kumuah/ tacemo, kalau anak kamanakan nan bamasalah ado nan
> mambayia ka Nagari sampai dibuang sapanjang adat
>
> Tapi kok tungkek tu bana nan mambao rabah. Tantu lain pulo akibatnyo
>
> Bisa taluncua jadi Pangulu ??
>
> Salam
> TR
> Sent from my BlackBerry®
> powered by Sinyal Kuat INDOSAT

Z Chaniago - Palai Rinuak

Alam Minangkabau semakin memukau oleh kemilau Danau Maninjau  .

Sayangi Danau Maninjau -

Posting yang berasal dari Palanta RantauNet ini, jika dipublikasikan di tempat
  2. E-mail attachment, tawarkan di sini dan kirim melalui jalur pribadi;
- Tulis Nama, Umur dan Lokasi pada setiap posting
- Hapus footer dan seluruh bagian tidak perlu dalam melakukan reply
- Untuk topik/subjek baru buat e-mail baru, tidak me-reply e-mail lama dan
mengganti subjeknya.