From: ajo duta <ajod...@gmail.com>
Sender: rantaunet@googlegroups.com
Date: Fri, 5 Nov 2010 11:22:37
To: <rantaunet@googlegroups.com>
Subject: Re: KITO DO'A KAN: Re: Bls: [...@ntau-net] Iko versi Ambo tentang
 presentasi IP (BA 1) kaJerman ditengah bencana

Ambopun sapakaik komentar sanak DN cukup bernas dan adil

On 11/5/10, Asmardi Arbi <asmardi.a...@rantaunet.org> wrote:
> Assalamu'alaikum wr.wb.
>
> Ambo suai bana jo ulasan sanak DN, pengamat politik jo pengamat sosial bisa
> bana dibidang disiplin ilmunyo, tapi alun tantu bana bilo diliek dari
> babagai suduik pandang.
>
> Kalau awak ingin maju dan kompak sikap jo komentar samacam nan disampaikan
> sanak DN  iko paralu dikambangkan, tinggakan sikap2 lamo nan justeru maambek
> kemajuan jo marusak persatuan dan  kebersamaan..
>
> Tarimokasi sanak DN,
> wassalam,
>
> Asmardi Arbi ( 69 , Kampai, Tangsel )

Sent from my mobile device

Wassalaamu'alaikum
Dutamardin Umar (aka. Ajo Duta),
gelar Bagindo, suku Mandahiliang,
lahir 17 Agustus 1947.
Nagari Gasan Gadang, Kab. Pariaman. rantau: Deli, Jakarta,
sekarang Sterling, Virginia-USA
"menjadi bagian dari sapu lidi, akan lebih bermanfaat dari pada
menjadi sebatang lidi"