2010/6/3 Flower <flowe...@golia.ro>:

> Errr, gândește-te la el cam așa. Ce e fără mască, este considerat
> stable, ce e cu masca pusă e unstable, testing, beta, etc. Dacă ai
> nevoie de un pachet mai nou pe RH și-l pui de pe unstable, eventual cu
> tot cu dependințe, mai ai voie să plângi la RH la suport după aia? Parcă
> nu. La alea mascate ai voie să le scoți masca dacă îți asumi
> consecințele. Adică știi ce faci și eventual raportezi tu problemele
> care apar și faci testing și bug-fixing, nu ceri suport.

Pai stiu si inteleg, ce vreau eu sa stiu e unde ma uit care e lista de
probleme care tin masca aia pusa, ca sa stiu la ce ma inham cand o
scot. La Debian poti obtine via packages.debian.org,
packages.qa.debian.org si bugs.debian.org cate in luna si in stele,
filtrate dupa jde criterii posibile. Bugzilla lor nu pare sa aiba
foarte multe flaguri la buguri.

No, ma duc acasa pana rontaie gcc-ul biti, maine vedem cum fac cd-ul de boot ;)

--
Petre "the fun never ends"