> Vei gasi foarte rar un manager foarte competent atat dpdv managerial
> cat si dpdv tehnic. Asta pentru ca treaba managerului nu mai este una
> care sa tina de "facerea propriu-zisa a treburilor", ci de organizarea
> celor ce fac si interfata intre ei si superiori. Si doar foarte rar
> vei gasi competente manageriale la un techie - cei mai multi techies
> prefera sa faca $STUFF decat sa ii coordoneze pe altii, sa faca
> birocratie etc. Nu zic ca nu cunosc exceptii de la regula, dar sunt
> foarte rare. :)
din ce vad in romania, cu cat esti mai incompetent in ceea ce faci, dar
ai tupeu si gura mare, ai cele mai mari sanse sa ajungi manager, aviz
amatorilor; desigur, sistemul pcr (pile, cunostinte si relatii) este
binenteles un mare avantaj
si asta nu e neaparat prin romania, peste tot e cam aceeasi regula, dar
cum noi suntem mai cu motz, excelam in tot ce e nashpa

asta apropo de ce-mi zicea un amic: la firma la care lucra a plecat ori
managerul ori team leaderul (era ceva cam intre, daca exista asa ceva);
binenteles ca a fost ales sef cel mai incapabil dar care facea gura; in
felul asta au ramas tehnici cei care se pricepeau sa si faca, iar ala ca
sef oricum nu facea mai multe ca inainte (adica nimic); firma fericita,
si cica toata lumea fericita (asta poate doar in bullshit-urile de carti
de 'cultura organizationala')

Alex