Alex 'CAVE' Cernat wrote:

> Esti foarte rau. Eu sunt de parere ca era un manager foarte bun, doar ca
> nu-si gasise jobul potrivit. Poate dupa falimentarea a vreo 3
> departamente va ajunge unde trebuie si va face o treaba minunata.
> Dar nimeni nu ma cred, nu ? Nici macar eu :-P
>
> Alex

Si uite cum o intrebare despre certificari linux se transforma :D

La cursurile mai avansate sunt oameni un pic mai pregatiti. Avantajul
acolo e ca se axeaza pe un singur subiect
Nu se trece prin toate chestiile din linux.

BTW daca e poti sa dai numai examenul, nu te obliga nimeni sa te duci la
curs ( examenul daca tin bine minte e 350 euro )
da gasesti pe site cat costa examenul separat.