Petru Ratiu wrote:

> Don't get me wrong, _am_ certificarea RHCE. Da, e ok materialul de
> curs. Examenul m-a dezamagit insa complet. Consider ca se pune
> accentul exclusiv pe "how to get stuff done", nu pe "how to get stuff
> done right". Pentru cineva care are deja experienta in domeniul,
> certificarea aia sa zicem ca e ok si ar putea spune ceva (nu foarte
> mult), insa pentru cineva care si-a facut trainingul la cursul ala
> (si-s foarte multi, inteleg), impresia personala este ca programul nu
> face nici un efort sa creeze niste patternuri sanatoase de lucru si
> creeaza "cowboy sysadmins".

> [...]
Scuze dar aici confunzi ... din cate inteleg eu ai fost la cursul RH300
care include si examenul

Acela este un curs recapitulativ ... nu se intra prea mult in detalii (
te pregateste pentru examen si se presupune ca deja cunosti
continutul si doar ai venit

mai exista doua alte cursuri RH133 si RH253... fiecare de cate 4 zile...
materia continuta in aceste 2 cursuri
( unde se explica exact ce si cum ) este aglomerata in RH300 care
dureaza tot 4 zile ....

in RH300 pur si simplu nu este timp sa treci prin toate detaliile

Problema e ca multi dintre cei din romania se cred mult mai buni decat
sunt in realitate si vin direct la cursul recapitulativ

Ghinion.... daca vrei sa vezi intradevar "how to do it right" nu te
prezinti la recapitulare ci la cursurile in care se discuta in detaliu

Intradevar preturile sunt mari pentru anumite persoane

Dar trebuie sa ne gandim si la faptul ca sunt mult mai mici decat in
vestul europei

Preturile sunt impuse asa ca nu prea se poate face mare lucru in
domeniul asta