On 16.10.2013 19:40, manuel "lonely wolf" wolfshant wrote:

> pune si tu macar kernelul din centos 6.4 , F12 e depasit moral de ani
> buni. eventual incearca kernelele pt centos 6 de la elrepo.org (
> repo-ul elrepo-kernel include kernel-lt bazat pe seria 3.0 si
> kernel-ml bazat actualmente pe 3.11 )
E ceva timp de cind nu am mai pus alte kernel-uri in afara de
update-urile oficiale. Am zis sa iau kernel-2.6.32-358.el6.x86_64.rpm
de la Centos 6.4 si sa-i dau un rpm -ivh .... dupa ceva discutii ca am
ajuns sa-i adaug si un --force l-a instalat si a iesit un sistem care nu
mai boota : dadea un mesaj cu CPU 1 .... dar nu am putut sa-l citesc
dupa care se termina cu un kernel panic  . Cum respectivul sistem e
router acasa am cedat la presiunile publicului si am intrat in meniul
lui grub si am bootat kernel-ul vechi . As incerca un upgrade la un
fedora mai nou dar din pacate am o partitie /boot de numai 80MB  .

Daca nu am facut bine cu kernel-ul spuneti-mi si mie unde am gresit si
cum trebuia sa fac

Paul