On 10/17/2013 04:39 PM, Paul Lacatus (Personal) wrote:

> Linia de eroare aparea o fractiune de scuda dupa care disparea . Treaba
> se repeta de citeva ori dupa care se termina cu mesajul de kernel
> panic.  Din ce am vazut eu acolo cu CPU1 .. ma gindesc daca nu e o
> problema de SMP desi  kernelurile instalate si functionale sunt
>

> kernel-devel-2.6.32.16-150.fc12.x86_64
> kernel-2.6.32.26-175.fc12.x86_64
> kernel-firmware-2.6.32.26-175.fc12.noarch
> kernel-devel-2.6.32.26-175.fc12.x86_64
> kernel-2.6.32.16-150.fc12.x86_64
> kernel-devel-2.6.32.21-168.fc12.x86_64
> kernel-2.6.32.21-168.fc12.x86_64
> kernel-headers-2.6.32.26-175.fc12.x86_64
[wolfy@wolfy ]$ rpm -q kernel
kernel-2.6.32-279.22.1.el6.x86_64
kernel-2.6.32-358.14.1.el6.x86_64
kernel-2.6.32-358.18.1.el6.x86_64

> Ai tu informatii ca se poate face upgrade de Centos  peste FC ? Am mai
> auzit eu zvonuri dar ... .
centos 6.0 a fost un fork de F12 alfa in care au ajuns bucatele de F13.
dupa care a trecut timpul, fedora a ajuns la F19 spre 20 iar RHEL la
6.5beta.  nu am incercat niciodata un upgrade de la F12 la CentOS dar as
fi surprins daca nu ar merge. de aia m-am oferit voluntar pt test.

>   Pare ca si versiunile mai noi de fedora se
> enerveaza de partitia mea de boot prea mica cind li se spune de upgrade
Iti cam trebuie vreo 250 MB liberi ( nu mai stiu sigur dar parca exista
o valoare minima hardcodata in installer ). La 80 plinge sigur, poti
insa sa il minaresti: in loc sa instalezi in partitia mica, instalezi in
/boot ca folder al partitiei pe care e / ( care presupun ca e suficient
de mare ). Dupa care, dupa update, copiezi info la loc in partitia
corecta. Been there, done that