2013/10/18 manuel "lonely wolf" wolfshant <wo...@prolinux.ro>:

> Din cite stiu eu nu exista distributie de linux cu suport garantat
> pentru o perioada mai mare de timp decit RHEL ( si pe cale de
> consecinta, CentOS/ SL / PUIAS ). Pentru cine nu stie: vorbim de zece
> ani de la data primului release. In cazul de fata, pina in 30 noiembrie
> 2020 sau inca 7 ani si 6 sapt.

Respect CentOS în producție (spre deosebire de Fedora) dar, de la
http://wiki.centos.org/HowTos/MigrationGuide citire:

   A fresh install is generally *strongly* preferred over an upgrade.
(emphasis not mine)

Nu contează doar suportul pentru distribuția curentă, ci și
posibilitatea de a trece fără bătăi de cap majore la o versiune mai
nouă a distribuției instalate. Am un server Debian făcut acum mai bine
de 10 ani, actualizat dist-upgrade cam o dată la 3 ani și CentOS nu
s-ar fi potrivit.

În primul rând îs multe scenarii în care un server în ziua de azi cu
soft vechi de 10 ani nu e fezabil (dă-le așa ceva web meșterilor!). Și
în al doilea rând există instalări ce rămân utile și după mai bine de
10 ani de la primul setup. Nu neapărat pe același hw, se pot muta de
pe o mașină pe alta, deși exemplul meu nu e din această categorie, e
un server SPARC ce încă își face treaba. Deci încă un motiv în plus
pentru a alege altceva decât CentOS... :)

--
mișu