On 10/17/2013 03:49 PM, Paul Lacatus (Personal) wrote:

> E ceva timp de cind nu am mai pus alte kernel-uri in afara de
> update-urile oficiale. Am zis sa iau kernel-2.6.32-358.el6.x86_64.rpm
> de la Centos 6.4 si sa-i dau un rpm -ivh .... dupa ceva discutii ca am
> ajuns sa-i adaug si un --force l-a instalat
trebuia sa adaugi si ce pachete mai cerea. probabil plingea si dupa dracut.
iti recomand sa folosesti yum localinstall, nu rpm -i.

>   si a iesit un sistem care nu
> mai boota : dadea un mesaj cu CPU 1 .... dar nu am putut sa-l citesc
> dupa care se termina cu un kernel panic  .
deasupra lui kernel panic erau probabil liniile relevante cu eroarea

> Cum respectivul sistem e
> router acasa am cedat la presiunile publicului si am intrat in meniul
> lui grub si am bootat kernel-ul vechi .
logic...

> As incerca un upgrade la un
> fedora mai nou dar din pacate am o partitie /boot de numai 80MB  .
ia DVD-ul de centos 6 si fa-i upgrade ( dupa backup la chestiile de
interes). nu am incercat dar ar trebui sa mearga.
daca nu ai chef de experimente dar faci o imagine a sistemului tau si
mi-o dai ( modulo parole si ce alte chestii incriminante mai si prin
folderul de porn) pot sa incerc sa vad ce se intimpla daca incerc un
update cu el bootat ca masina virtuala.