On 17.10.2013 17:03, manuel "lonely wolf" wolfshant wrote:

> poor's man backup tool: dd if=/dev/hda of=/alt/dispozitiv/imagine ;
> bzip2 imagine ; pui imagine.bz2 undeva si imi dai acces
> atentie la ce chestii confidentiale ai pe acolo, cu metoda de mai sus
> ele ramin incluse

Nu merge asa . Tocmai din cauza confidentialelor , mail-uri , parole ,
documente , etc.  As putea  sa-ti fac asa de ex /dev/sde2 care e root
dupa ce as demonta alte partitii dar nu ai /boot care e pe /dev/sde1 si
nu-l poti porni . Si chiar si asa mai am /home cu mail-urile care e in /
. Chiar e o problema cu imaginea .