On 10/17/2013 07:10 PM, Mișu Moldovan wrote:
> Depinde ce înțelegi prin „merge”... Am trecut și io un Ubuntu la
> Debian odată, demult, dar a trebuit să scot și să pun din nou o
> grămadă de pachete. Deci s-a putut face, dar cu o mare bătaie de cap.
diferenta intre ubuntu si debian e cu mult mai mare decit ce estimez eu
ca diferenta intre F12 si CentOS 6. Dar e posibil sa ma insel de data asta

> Mai bine își salvează /home și ce date și configurări or mai fi prin
> mașina aia și reface serviciile unul câte unul.
E o varianta sigura, de acord. Dar laborioasa si posibil nenecesara in
acest caz particular.

>   Care oricum, fiind
> versiuni mai noi, nu o să meargă toate cu vechile configurări.
Daca nu are pachete/aplicatii instalate din afara distributiei, o sa
mearga. In special pe partea de aplicatii menite pentru servere, "major
version" pt tot ce e in CentOS 6 coincide in proportie de aproape 100%
cu ceea ce a fost inclus in Fedora 12.

> Și nici
> nu o să-l avertizeze managementul de pachete cu privire la asta,
> precum e normal la trecerea la o versiune mai nouă a distribuției.
Poate ca nu, dar eu inclin sa cred ca nu va intimpina problema asta.
Oricum un "yum list installed" ( sau alternativ rpm -qa ) ar trebui sa
ofere toate informatiile necesare eliminarii presupunerilor.

> Și apropo, ar fi bine să le mute într-o distribuție mai ușor de ținut
> la zi pe perioade mari de timp, dacă asta contează.
Din cite stiu eu nu exista distributie de linux cu suport garantat
pentru o perioada mai mare de timp decit RHEL ( si pe cale de
consecinta, CentOS/ SL / PUIAS ). Pentru cine nu stie: vorbim de zece
ani de la data primului release. In cazul de fata, pina in 30 noiembrie
2020 sau inca 7 ani si 6 sapt.

wolfy "tocmai am facut update-ul unei statii de lucru de la CentOS 5.8
la 5.10"