On 31.07.2015 17:49, Mircea MITU wrote:
> scriptul tau poate fi sub ce licenta doresti tu atata timp cat nu incluzi si
> distribui parti cu alte licente restrictive

Și cum explici atunci paragraful ăsta?

„However, when the interpreter is extended to provide “bindings” to
other facilities (often, but not necessarily, libraries), the
interpreted program is effectively linked to the facilities it uses
through these bindings. So if these facilities are released under the
GPL, the interpreted program that uses them must be released in a
GPL-compatible way. ”

De la https://www.gnu.org/licenses/gpl-faq.en.html#IfInterpreterIsGPL.

Io nu includ cod din GNU readline, doar folosesc niște facilități din
modulul readline al Python (de exemplu), care-i compilat cu GNU
readline.  Care-i diferența între un „import OS” dintr-un interpretor
GPL-only (care îmi permite orice licență) și „import readline”, care mă
obligă să folosesc licență GPl dacă interpretorul e compilat cu GNU
readline?