> [...]
> (http_proxy si apoi https_proxy) care nu sunt nicaieri batute in cuie,
> insa le poti privi ca "best practices", iar in ziua de astazi orice
> aplicatie care se respecta ar trebui sa tina seama de ele, dar dupa cum
> spuneam nu este obligatoriu
> de ce sunt setari separate pentru normal si secure ? cred ca in primul
> rand pentru usurinta in configurare, pentru ca asa cum ti-a zis si
> Petru, proxy-ing-ul de https e un pic mai cu mot, lucrand (dincolo de
> stabilirea conexiunii) mai mult la level 4 decat la level 7 (asa cum e
aici probabil ca e diferenta, pentru ca daca https_proxy e exclusiv folosit
pentru trafic https (care oricum e encrypted intre client si end server) , la
ce ma ajuta ? Asa cum am spus in celalat reply singura masura de
extra-protectie este un eventual intercept intre proxy si end server (ceea ce
nu e chiar rau).