On Sat, Apr 10, 2021 at 10:35 AM Iulian Roman <iulian.ro...@gmail.com>
wrote:

> ce
>
> In concluzie , singurul lucru de care ma protejeaza https_proxy este un
> tls intercept intre proxy si upstream (oriunde ar putea sa se intimple) ?

Ok, eu cred ca tu ai in cap o ciorba cu toate notiunile astea si
intrebarile pe care le pui explicit au doar vaga legatura cu ce probleme ai
de fapt.

Nimeni nu protejeaza pe nimeni de nimic, nimeni nu ataca pe nimeni cu nimic
(cel putin implicit). Mecanismul de proxy exista doar ca sa permita unui
device intermediar sa faca relay requestului la nivel de layer 7. La ce
folosesti asta depinde foarte mult de contextul implementarii. Acu daca
lucrezi cu bluecoaturi probabil asociezi asta cu tot felul de aspecte de
security dar povestile cu capa si spada sunt complet detasate de cum
functioneaza lucrurile.

Iar variabilele de mediu sunt pur si simplu un mod de a configura
programele pe care le folosesti, nu-s vraji de protectie sau altceva.

Incearca sa reformulezi mai bine problema pe care o ai (sau, mai bine, mai
citeste putin despre conceptele implicate si reformuleaza cand s-a mai
cristalizat) si mai vedem.

--
P.