Stimate Alin, regret ca te-ai necajit si iti raspund sa limpezim
putin situatia.Am scris articolul avea alt subiect si nu este exacta
cifra nioci pe departe ca revista prezinta info fictionale.Eu ti-am
dat o info pentru ca este evident ca nu ai legatura cu subiectul.Am
vrut doar sa te informez.Ca dovada ca nu ai legatura observ ca dupa
ce ti-am scris ca UAW negocieaza salariile pentru toti unionistii
GMC, Ford, sau suppliers ca Delphi, Visteon, Lear, etc, tot n-ai
inteles.Daca pentru tine a primi o info insemana contrazicere si
imbufnare cu "stiu eu de la niste prieteni", atunci te anunt ca te
las cum te-am lasat si pana acum sa ai ultimul cuvant.

Daca insa te intereseaza problema nu contrazicerile cu public poti
sa-mi scrii pe perso si eventual iti pot scana cateva contracte cu
GMC ori sa-ti dau nume de persoane de contact sa te informezi, asta
ca pe viitor sa se prezinte cifre cat mai reale.

In rest mult succes la vorbe, vorbe, cat cuprinde, fie ele si din
seria "gorbaciov dinozaur comunist" pe care Nixon il numea "omul
politic al secolului"..deh, doar stim si noi ca pe Nixon unii il
aseamana serios cu actualul;)...:)))...vezi:

Two of a Kind:
http://www.politicalstrategy.org/archives/001398.php

ori si mai jos una simpatica tare cu vietnam-iraq-bush-nixon :))):
http://superstition.blogspot.com/2004/09/vietnam-iraq-bush-nixon.html

--- In romania_eu_list@yahoogroups.com, Alan Rosca <[EMAIL PROTECTED]>
wrote:
> Stimate domn,
>
> eu v-am indicat o cifra si sursa.  Daca considerati ca revista
Business Week prezinta informatii fictionale, va sugerez sa luati
legatura cu dansii. Personal ma indoiesc, dar este dreptul dvs. Daca
au gresit si le demonstrati, sunt convins ca o sa publice o erata.

> Articolul pe care il citati vorbeste de Visteon si Delphi
(furnizori pentru Ford si GM), nu de GM. Nu am gasit informatii
despre compensatia la GM in respectivul articol (daca l-am citit
prea la repezeala, imi cer scuze).  Daca considerati ca numarul
prezentat de mine este gresit, astept in continuare cifra exacta
pentru GM, cu sursa (i.e. nu "stiu eu de la niste prieteni de-ai mei
care lucreaza acolo").

> Nu fac apologia cainilor cu covrigi in coada din alte tari si cred
ca a fost clar ca in mesajul meu initial ma refeream la altceva; de
fapt, in respectivul mesaj, exact despre nesustenabilitatea acestor
beneficii faceam vorbire.  Implicatia era ca presiuni interne si
externe vor rezulta, probabil, in scaderea respectivelor beneficii.

> [...]
> va documentati.Credeti-ma ca stiu pentru ca am apropiati care
> lucreaza de o viata la GM ca unionisti si se intampla sa fi aflat
> cam pe unde bat salariile,inclusiv beneficiile...Cifra din articol
> pe care ati preluat-o se potriveste cu salarizarea bruta MAXIMA cu
> tot cu beneficii in pragul pensionarii si chiar asa este o medie
> intre salarizarile diferitelor pozitii.Pentru entry level nivelul
> este sub 1/2 din cifra respectiva.Asa ca de faceti media ajungeti
la
> realitate, asta in caz ca dorim sa prezentam cifre reale din
America