--- In romania_eu_list@yahoogroups.com, "dan_d_n" <[EMAIL PROTECTED]>
wrote:
> --- In romania_eu_list@yahoogroups.com, "Mihai Zodian"
>
> Usor neplacut stilul asta "discutia nu era", mai ales cand vezi un
> student ce pare ca impune interlocutorilor niste limitari:(!!!Cu
> riscul sa ma repet: exista cineva care NU a facut greseli?Cine
Bombo:
> (??

   Venind din partea "notarului anonymus", e chiar un compliment.
Stati linistit, nici eu nu vreau sa aflu cine sunteti, fiindca nu
conteaza dpdv al discutiei. Ar fi trebuit sa stiti ca intr-o
dezbatere, este irelevant daca interlocutorul este sau nu student
(a), inalt sau scund, imbracat in galben, are un MBA, daca locuieste
in Ohio, Romania sau pe Marte... Important este discursul, insa
adeseori aceia ce raman fara argumente trec la contestarea calitatii
celorlalti, pentru a iesi din incurcatura. Pentru mai multe detalii
vezi, de pilda :
http://www.paulnoll.com/China/Teach/debate-advice.html.

   Nu era vorba despre stil sau persoane, ci despre logica
argumentatiei, principiul identitatii si claritatea conceptelor, care
ce sa-i faci impun limite. Una este sa spui ca Bratienii si alti
modernisti au perpetuat anumite practici considerate "bizantine" si
altceva este sa discuti despre aprecierea valorilor (adica a
politicienilor valorosi). O afirmatie factuala nu este acelasi lucru
cu un enunt normativ si recusul la citate mai mult incurca situatia,
decat sa o limpezeasca.

Pana acum, nu am vazut decat afirmatii contradictorii, argumente
superficiale, confuzii, accentuarea unor detalii irelevante,
incercari de a schimba subiectul, argumente la persoana samd. Sunt
convins ca, daca va veni, raspunsul imi va confirma concluziile.