From: Vali Nas
Sent: Wednesday, March 22, 2006 5:10 PM
Subject: Re: [romania_eu_list] David Irving

Sunteti un pic confuz.  Nu contestati, dar...

Si cum adica "ceva ce ei nu pot proba"?  Poate ca "noile generatii" la care va referiti ar trebui sa stea un pic de vorba cu putinii supravietuitori ai holocaustului, inainte ca si acestia din urma sa dispara.  Daca aveti nevoie, va pot indruma la un supravietuitor al Auschwitz-ului, care si-a pierdut acolo toata familia.  Sau va pot recomanda bibliografie pe aceasta tema, memorii ale supravietuitorilor.

Saracile "noi generatii", ce asuprite sunt ele, cu pumnul in gura si bla... bla...  Democratie ingradita?  Oprimam raul cu rau?    Scuzati-ma, dar nu ma pot abtine: Mai aveti multe aberatii de acest gen?  Va rog, daca aveti tupeul (desi cred ca "nesimtirea" este termenul corect), intrebati un supravietuitor "Care e deosebirea intre tortionarii de atunci si oamenii legii de azi?"

Cea mai mare greseala este sa lasam sa se astearna uitarea.  Este singura garantie ca asa ceva nu se poate repeta.

Vali

"When the power of love overcomes the love of power, the world will know peace." (Jimi Hendrix)