Stimate domn,
La asemenea discurs, n-am argumente si nici nu am de gand sa fac polemici
despre VALORI, in conditiile in care acuzati partenerul de dialog ca a
citit "doua carti" .... :-))

Multumesc Domnului OM Paler ca m-a ajutat sa nu cad in capcanele haitelor!
Multumesc si lui Ivasiuc si lui Buzura si lui Simion si lui Paleologu si
muultor altora care, valori fiind intr-un sistem idiot, au facut mai mult
decat sa latre, au inobilat constiinte!
Iar securistilor turnatori, pcr-istilor mediocri(sic!!),FSN-istilor,
oportunistilor din toate timpurile ajunsi acum sa clameze "democratia" le
transmit
dispretul meu...cordial :-)

numai bine,
de la Focsani (de pe soseaua rapida Buc-Focsani, care , nu este in gratia
leaderului portocaliu, asa cum zicea de curand!)

emil onea

Raspunde prin e-mail lui