[Internauta] [Fwd: Caos al Consell de Ministres de la UE amb la directiva de patents de programari]

2004-12-20 Thread Josep Payo
 Missatge original 
Assumpte:  Caos al Consell de Ministres de la UE amb la directiva 
de patents de programari
Data: Mon, 20 Dec 2004 09:43:24 +0100
De: xdrudis <[EMAIL PROTECTED]>
Respon a: [EMAIL PROTECTED]
A: [EMAIL PROTECTED]
CC: [EMAIL PROTECTED], 
[EMAIL PROTECTED], 
[EMAIL PROTECTED]

Caos al Consell de Ministres de la UE amb la directiva de patents de 
programari

Ha començat una protesta contra l'adopció il·legítima de la directiva
de patents de programari al Consell aquesta setmana.
La directiva de patents de programari (COM(2002) 92 2002/0047 sobre
"Patentabilitat d'invencions implementades en ordinadors") continua la
seva polèmica tramitació a la Unió Europea[1]. Els múltiples canvis
d'agenda i de posicions fan que el diumenge a la nit no hi hagi
constància oficial a la web del Consell de si s'adoptarà la posició
comuna dels estats la setmana que comencem a un Consell de Ministres
de Medi Ambient o Agricultura o si s'ajornaria.
Fins divendres 17.12.2004 el vot implicit per adoptar sense discussió
un acord polític del maig passat era a l'agenda del Consell de Medi
Ambient[2] d'avui dilluns 20.12.2004 . Ara ha desaparegut de la versió
actual[3] de l'ordre del dia de medi ambient. Es podria haver mogut a
l'ordre del dia del Consell d'Agricultura i pesca[4] del dimarts
21.12.2004 i dimecres 22.12.2004, però només hi ha una referència a un
altre document amb la llista dels punts A (els punts A s'aproven tots
junts al principi per assentiment, sense discussió ni vot
explícit). Aquesta llista de punts A no sembla disponible a la web del
Consell.  Si finalment s'adopta aquesta setmana, això suposaria una
infracció del reglament del Consell, que no permet aquesta
improvització en els ordres del dia[5].
El febrer de 2002 la Comissió Europea va presentar una directiva per
legalitzar les patents de programari[6]. El Parlament Europeu la va
esmenar abastament en primera lectura el setembre de 2003[7]. Moltes de
les esmenes limitaven les patents per evitar que els programes d'ordinador
que ja estan coberts per drets d'autor es poguessin veure afectats per
patents.
El maig de 2004 el Consell de Ministres de la UE, en una reunió no
gaire exemplar[8] va votar pels pèls un acord polític que ignorava la
majoria de les esmenes del Parlament Europeu i facilitava les patents
de programari encara més que l'original de la Comissió Europea[9]. Segons
el procediment habitual, l'acord votat s'hauria de traduir a les
llengües oficials i altres formalitats i després s'hauria d'adoptar
formalment com a punt A en un Consell posterior.
Però el Parlament Holandès va aprovar una moció en la que es queixava
que el seu govern no l'havia informat bé[10], li demanava que en un futur
s'abstingués en aquesta directiva i l'instava a comunicar el canvi
de posició d'Holanda a la resta de socis europeus. Tot el que va fer
el govern holandès va ser dir que quan s'adoptés l'acord que ja s'havia
votat hi afegiria una nota[11] amb les reserves del parlament holandès.
El novembre de 2004 va entrar en vigor el tractat de Niça, que canvia
el pes de cada estat en les votacions al Consell[12], de manera que
l'abstenció d'Holanda ja era suficient per perdre la majoria
qualificada. El gabinet del govern polonès va anunciar que no podia
acceptar l'acord de maig[13] (el maig es va abstenir i el van comptar com
un "si", però no es va queixar perquè amb els pesos anterior a Niça el
resultat de la votació no canviava, però al novembre sí que era
suficient, fins i tot sense Holanda per canviar el resultat).
El desembre el govern espanyol va reiterar la seva oposició a l'acord
de maig[14] i tots els grups parlamentaris alemanys van presentar una
moció conjunta demanant un canvi de postura d'Alemanya[15]. Amb tot això
el ministre d'economia belga va dir al parlament belga que la directiva
ja no tenia majoria qualificada i s'hauria de votar el 2005[16]. Malgrat
tot, el govern holandès. lluny de complir la moció del seu parlament
va afanyar-se a adoptar la posició comuna mentre Holanda fos presidenta
del Consell[17]. Va incloure la directiva a la reunió de COREPER de la
setmana passada (Coreper és un organ del Consell que prepara les
reunions dels ministres). Aparentment també va convèncer a Polònia
per a no canviar de posició (amb l'argument que canviar sentaria un
precedent per reobrir temes ja discutits)[18]. Malgrat el govern polonès,
els grups parlamentaris alemanys i el propi parlament holandès,
ningú va demanar reobrir la discussió i la directiva es va posar com a
punt-A en l'ordre del dia del Consell de Ministres de medi ambient[19].
Doncs aquestes presses per aprovar les patents de programari no devien
fer gaire gràcia al parlament holandès perque es va reunir d'urgència
dimecres amb la secretària d'estat holandesa Van Gennip i aquest es va
haver de comprometre a presentar la nota que havia d'incloure Holanda
al parlament holandès abans que al Consell[20]. Això va fer que no
tinguès temps de votar-ho (implícitament) el dilluns al Co

RE: [Internauta] Recopilatori (Eric i l'etiquetatge)

2004-12-20 Thread xavi
> TOTHOM que parla català, llegeix en castellà i l'entén. No obstant, no
> tothom que parla castellà entén el català.

Ja que dius això de tothom cridant... potser no està de més recordar que 
hi ha catalanoparlants que no necessariament saben llegir el castellà. Per 
exemple els habitants d'Andorra, la Catalunya Nord o l'Alguer.

X


-
Missatge enviat via webmail... vol dir que estic de viatge
;-)


___
llista de correu de l'Internauta
[EMAIL PROTECTED]
http://zeus.internauta.net/mailman/listinfo/internauta


Re: [Internauta] Recopilatori (Eric i l'etiquetatge)

2004-12-20 Thread Jordi
pel que fa la catalunya nord i l'alguer ... no t'ho discuteixo. Però
vols dir que hi ha andorrans que no parlen castellà?


On Mon, 20 Dec 2004 09:22:51 GMT, [EMAIL PROTECTED] <[EMAIL PROTECTED]> wrote:
> > TOTHOM que parla català, llegeix en castellà i l'entén. No obstant, no
> > tothom que parla castellà entén el català.
> 
> Ja que dius això de tothom cridant... potser no està de més recordar que
> hi ha catalanoparlants que no necessariament saben llegir el castellà. Per
> exemple els habitants d'Andorra, la Catalunya Nord o l'Alguer.
> 
> X
> 
> -
> Missatge enviat via webmail... vol dir que estic de viatge
> ;-)
> 
> 
> ___
> llista de correu de l'Internauta
> [EMAIL PROTECTED]
> http://zeus.internauta.net/mailman/listinfo/internauta
> 


-- 
Jordi Vergés

[EMAIL PROTECTED]

___
llista de correu de l'Internauta
[EMAIL PROTECTED]
http://zeus.internauta.net/mailman/listinfo/internauta


Re: [Internauta] Recopilatori (Eric i l'etiquetatge)

2004-12-20 Thread Òscar Escuder
jordi,

en xavi ja t'ha respost el tema dels catalanoparlants que no han de saber
l'espanyol per força.

jo, sense dubtar mai de la teva catalanitat i la teva defensa de la llengua
(no en tinc cap motiu), sí que et faig unes apreciacions personals:

- evidentment tens raó en la qüestió de l' "hauríem", però si només
parlessin les llengües qui ho fes bé, gairebé tothom (no només en català)
estaria calladet. o sigui que -intentant que tothom el parli i l'escrigui el
millor possible- jo prefereixo que algú ho faci en un català no massa
correcte que no pas en un altre idioma (especialment espanyol o francès)

- referent a la màxima difusió, pq no en anglès?

- i, dit tot això, tb t'he de dir que prefereixo que algú parli a favor
nostre en espanyol que no algú en contra en català. i que pot tenir una
certa -jo diria que no gaire- utilitat "pedagògica".

fins ara,

òscar


- Original Message - 
From: "Jordi Falcés i Valls - Jol" <[EMAIL PROTECTED]>
To: <[EMAIL PROTECTED]>
Sent: Monday, December 20, 2004 2:28 AM
Subject: RE: [Internauta] Recopilatori (Eric i l'etiquetatge)


> Ei company,
>
> sóc català, visc a Catalunya, i defenso la meva llengua.
>
> Això no vol dir que no pugui escriure el meu blog en castellà, que crec
> que té més projecció i el podrà llegir més gent. En definitiva aquesta és
> la intenció d'un Blog, no?
>
> TOTHOM que parla català, llegeix en castellà i l'entén. No obstant, no
> tothom que parla castellà entén el català.
>
> Si ho has vist, a la meva pàgina faig referència al burro català, de la
> mateixa manera que en defenso l'etiquetatge i a l'Eric, i a altes temes.
> Ho faré sempre!
>
> Tic molts amics fora de Catalunya. Família a Argentina i família al Regne
> Unit. No l'escric en anglès perquè llavors no l'entendrien ni els
> catalans, ni els castellans.
>
> El fet que l'escrigui en castellà no és discriminatori per a ningú.
>
> És una opinió...
>
> Si tant et preocupa la nostra llengua, per què no intentes escriure bé el
> català i comences per posar accents a les paraules que en porten? Per
> cert, "tindríem" en català és "hauríem".
>
> > I per que esta en castella ?
> > Tindrem que parlar amb l'Exercit del Fenix.
>
> I per què està en castellà?
> Hauríem de parlar amb l'Exèrcit del Fènix.
>
> Salutacions,
>
> --
>   [ name   ] [ Jordi Falcés i Valls   ]
>   [ nick   ] [ Jol]
>   [ e-mail ] [ [EMAIL PROTECTED]   ]
>   [ web] [ http://www.falces.net/ ]
>   [ phone  ] [ +34 937.25.33.58   ]
>   [ fax] [ +34 937.25.91.58   ]
>   [ mobile ] [ +34 687.97.39.77   ]
>
>   ·.·.·.·.·.·.·.·.·.·.·.·.·.·.·.·.·.·.
> Por muy rápido que viaje la luz
> ésta siempre se da cuenta que la
> oscuridad ha llegado antes
>   ·.·.·.·.·.·.·.·.·.·.·.·.·.·.·.·.·.·.
>
> > -Mensaje original-
> > De: [EMAIL PROTECTED]
> > [mailto:[EMAIL PROTECTED] En nombre de dolsa
> > Enviado el: domingo, 19 de diciembre de 2004 21:09
> > Para: Jordi Falcés i Valls - Jol
> > Asunto: Re: [Internauta] Recopilatori (Eric i l'etiquetatge)
> >
> > Hola,
> >
> > Sunday, December 19, 2004, 1:08:17 PM, escrius:
> >
> > JFiVJ> Vaig fer una mica de recopilatori.
> >
> > JFiVJ> http://www.falces.net/blog_comment.asp?blog_id=370
> >
> > JFiVJ> Salutacions,
> >
> > I per que esta en castella ?
> > Tindrem que parlar amb l'Exercit del Fenix.
>
>
> ___
> llista de correu de l'Internauta
> [EMAIL PROTECTED]
> http://zeus.internauta.net/mailman/listinfo/internauta
>


___
llista de correu de l'Internauta
[EMAIL PROTECTED]
http://zeus.internauta.net/mailman/listinfo/internauta


Re: [Internauta] Recopilatori (Eric i l'etiquetatge)

2004-12-20 Thread xavi
> pel que fa la catalunya nord i l'alguer ... no t'ho discuteixo. Però
> vols dir que hi ha andorrans que no parlen castellà?

NO sóc prou coneixedor de la realitat andorrana com per afirmar-ho. De 
totes formes, jo al meu missatge deia que "no necessairament saben llegir 
el castellà". Una cosa és llegir i una altra molt diferent parlar-lo. :-)

X


-
Missatge enviat via webmail... vol dir que estic de viatge
;-)


___
llista de correu de l'Internauta
[EMAIL PROTECTED]
http://zeus.internauta.net/mailman/listinfo/internauta


Re: [Internauta] Recopilatori (Eric i l'etiquetatge)

2004-12-20 Thread Jordi
Ei ei, que ho dèia amb to irònic eh. No sé si està gaire ben situat el
català a andorra. Hi vaig sovint i ... Moltes vegades en català no
t'entenen. T'ho dic per experiència.

On Mon, 20 Dec 2004 09:38:23 GMT, [EMAIL PROTECTED] <[EMAIL PROTECTED]> wrote:
> > pel que fa la catalunya nord i l'alguer ... no t'ho discuteixo. Però
> > vols dir que hi ha andorrans que no parlen castellà?
> 
> NO sóc prou coneixedor de la realitat andorrana com per afirmar-ho. De
> totes formes, jo al meu missatge deia que "no necessairament saben llegir
> el castellà". Una cosa és llegir i una altra molt diferent parlar-lo. :-)
> 
> X
> 
> -
> Missatge enviat via webmail... vol dir que estic de viatge
> ;-)
> 
> 


-- 
Jordi Vergés

[EMAIL PROTECTED]

___
llista de correu de l'Internauta
[EMAIL PROTECTED]
http://zeus.internauta.net/mailman/listinfo/internauta


[Internauta] Traductor exhaurit

2004-12-20 Thread Josep Payo
A hores d'ara, qui no ha rebut el típic mail catxondo amb la imatge del 
traductor català-valencià / valencià-català? Fins i tot he perdut el 
compte de quants cops l'he rebut per diferents vies.

Avui però, m'ha arribat una variant...
http://blog.solucio.com/index.php?p=81
--
Josep Payo
http://blog.solucio.com
___
llista de correu de l'Internauta
[EMAIL PROTECTED]
http://zeus.internauta.net/mailman/listinfo/internauta


[Internauta] Bo

2004-12-20 Thread Benjamí Villoslada
Els webs que més m'han fet riure les darreres 24h:

http://www.vilaweb.com/especials/especial906744.html (està en forma, el "de la 
barba de La Trinca")

http://www.dc.fi.udc.es/os/~afyanez/Practicas/practicas.html (clic on diu si 
es volen les pràctiques en format doc)


-- 
Benjamí
http://weblog.bitassa.net



.

___
llista de correu de l'Internauta
[EMAIL PROTECTED]
http://zeus.internauta.net/mailman/listinfo/internauta


Re: [Internauta] Els fils i el Kmail

2004-12-20 Thread Benjamí Villoslada
El Diumenge 19 Desembre 2004 22:09, Josep Payo va escriure:
> 'http://weblog.bitassa.net/feed/rss2/'
>
> i anar fent :)

http://blog.solucio.com/wp-rss2.php
http://mnm.uib.es/rss20.xml

...

-- 
Benjamí
http://weblog.bitassa.net



.

___
llista de correu de l'Internauta
[EMAIL PROTECTED]
http://zeus.internauta.net/mailman/listinfo/internauta


Re: [Internauta] Recopilatori (Eric i l'etiquetatge)

2004-12-20 Thread Benjamí Villoslada
El Dilluns 20 Desembre 2004 02:28, Jordi Falcés i Valls - Jol va escriure:
> Això no vol dir que no pugui escriure el meu blog en castellà, que crec
> que té més projecció i el podrà llegir més gent. En definitiva aquesta és
> la intenció d'un Blog, no?

Del meu no:  http://weblog.bitassa.net/arxiu/2004/08/28/19/

Mantindré la meva encara que comporti fer l'ullastre esbrancat damunt la 
creueta del campanar.  Si tot i entendre el català no saps que és fer 
l'ullastre esbrancat, aquí tens una pista del que és capaç d'expressar una 
llengua.  És molt més que un intrument utilitarista de projecció.

I si vols projecció, la gent que llegeix anglès i xinès és més i més 
interessant que els iberoamericans.

També pots posar una foto teva en pilotes, cridarà l'atenció.  Total, ja has 
venut la teva cultura, el següent pas natural és vendre el cos.

-- 
Benjamí
http://weblog.bitassa.net



.

___
llista de correu de l'Internauta
[EMAIL PROTECTED]
http://zeus.internauta.net/mailman/listinfo/internauta


[Internauta] Mozilla

2004-12-20 Thread Montserrat Garriga
Hola
He provat el Mozilla Thunderbird i em sembla que anirà força bé, de 
moment va enviant spams a la paparera, clar que el problema és com fer 
que els que envien sapms oblidin la meva adreça.
Salutacions Rat

_
Mensaje analizado y protegido, tecnologia antivirus www.trendmicro.es
___
llista de correu de l'Internauta
[EMAIL PROTECTED]
http://zeus.internauta.net/mailman/listinfo/internauta


Re: [Internauta] Vocento compra Flaix TV

2004-12-20 Thread Benjamí Villoslada
El Dissabte 18 Desembre 2004 23:08, xavier caballe va escriure:
> > Clar que alguns programes de correu no fan tant fàcil com aquest:
> > http://bitassa.com/stuff/filperdut2.png
>
> En aquesta captura de pantalla hi ha un bug. La tecla acceleradora 'l' està
> associada a dues opcions.

La explicació del traductor:
http://lists.kde.org/?l=kde-i18n-ca&m=110349699625718&w=2

És el que té el programari lliure i obert: no costa gaire arribar fins la 
cuina :)

-- 
Benjamí
http://weblog.bitassa.net



.

___
llista de correu de l'Internauta
[EMAIL PROTECTED]
http://zeus.internauta.net/mailman/listinfo/internauta


[Internauta] Català i baleàric

2004-12-20 Thread juli salva
La llengua que se parla a les Illes, el català, per un català de Catalunya
és mel mala d'entendre que el valència. Doncs nosaltres sabem que la nostra
llengua és català, no baleàric

Salutacions,

   Juli

___
llista de correu de l'Internauta
[EMAIL PROTECTED]
http://zeus.internauta.net/mailman/listinfo/internauta


Re: [Internauta] Recopilatori (Eric i l'etiquetatge)

2004-12-20 Thread Ermengol Bota
On Mon, 20 Dec 2004 02:28:54 +0100, Jordi Falcés i Valls - Jol
<[EMAIL PROTECTED]> wrote:
> Això no vol dir que no pugui escriure el meu blog en castellà, que crec
> que té més projecció i el podrà llegir més gent. En definitiva aquesta és
> la intenció d'un Blog, no?

No el de tothom, per exemple
http://css.artnau.com 
La gràcia del seu justament és fer-ho en català.

> TOTHOM que parla català, llegeix en castellà i l'entén. No obstant, no
> tothom que parla castellà entén el català.

Anant pel pirineu et pots trobar més d'un pagés que el castellà no
l'enten, però reconec que en son ben pocs, i cada dia menys,
malauradament.

De la resta ja no dic res, simplement volia comentar aquest parell de punts.

-- 
* Ermengol *
/***
* Els ordinadors no resolen problemes,  *
* simplement executen solucions.  *
/

___
llista de correu de l'Internauta
[EMAIL PROTECTED]
http://zeus.internauta.net/mailman/listinfo/internauta


Re: [Internauta] Bo

2004-12-20 Thread Ermengol Bota
Tots dos estan molt bé, m'ha encantat el final del de la trinca :-D

---
I per acabar un sil·logisme. És a dir, un raonament:

a) Els jutges del Tribunal Constitucional espanyol han declarat: 'La
Constitución europea es perfectamente compatible con la Constitución
española'.

b) La 'Constitución española' és una M.

c) Ergo la 'Constitución europea' és una M.
---

On Mon, 20 Dec 2004 11:39:37 +0100, Benjamí Villoslada
<[EMAIL PROTECTED]> wrote:
> Els webs que més m'han fet riure les darreres 24h:
> 
> http://www.vilaweb.com/especials/especial906744.html (està en forma, el "de la
> barba de La Trinca")
> 
> http://www.dc.fi.udc.es/os/~afyanez/Practicas/practicas.html (clic on diu si
> es volen les pràctiques en format doc)
> 
> --
> Benjamí
> http://weblog.bitassa.net
> 
> .
> 
> ___
> llista de correu de l'Internauta
> [EMAIL PROTECTED]
> http://zeus.internauta.net/mailman/listinfo/internauta
> 


-- 
* Ermengol *
/***
* Els ordinadors no resolen problemes,  *
* simplement executen solucions.  *
/

___
llista de correu de l'Internauta
[EMAIL PROTECTED]
http://zeus.internauta.net/mailman/listinfo/internauta


Re: [Internauta] plana web eric

2004-12-20 Thread Òscar Escuder
potser sí, però això es cura amb el temps!! :-)
espero que tot i no mantenir l'edat, sí mantingui les idees!!

òscar

- Original Message - 
From: "Josep M Puig" <[EMAIL PROTECTED]>
To: <[EMAIL PROTECTED]>
Sent: Friday, December 17, 2004 7:10 PM
Subject: Re: [Internauta] plana web eric


> Hola,
>
> En Miquel Pujol diu:
>
> Vaig navegar una mica per la plana web i es veu que l´Eric es un
> nacionalista convençut i militant com nomès es pot ser -amb les seves
> excepcions- als 14 anys.
>
> Jo més aviat diria que l'Eric és un convençut radical propi de la seva
> edat. A la seva plana, l'Exèrcit del Fènix està format, com a molt,
> per dues persones.
>
> Molts dels fils oberts per ell estan sense resposta, i ni tan sols hi
> consta una campanya en contra de les empreses implicades en el tema.
>
> Si d'alguna cosa es pot acusar a aquest nano, és de tenir 14 anys.
>
> Salutacions
> Josep Maria Puig
>
> ___
> llista de correu de l'Internauta
> [EMAIL PROTECTED]
> http://zeus.internauta.net/mailman/listinfo/internauta
>


___
llista de correu de l'Internauta
[EMAIL PROTECTED]
http://zeus.internauta.net/mailman/listinfo/internauta


Re: [Internauta] plana web eric

2004-12-20 Thread Òscar Escuder

potser si li hagués dit en català sí que l'haurien detingut!!

:-)

òscar


> En/na Benjamí Villoslada ha escrit:
> > El Divendres 17 Desembre 2004 09:56, Jordi va escriure:
> >
> >>jo ahoir navegant-hi vaig veure un post de l'eric on deia i cito
> >>textualment: "Jo crec que els fatxes no són dignes de viure, els
> >>hauriem de matar tots"
> >
> >
> > Ahir al parc vaig escoltar com una mare li deia al fill: "Jonathan, como
te
> > manches te mato".
> >
> > No la van detenir ni res.
> >
>
>
> -- 
>
> Lo Maki de Ponent
>
> icq: 642935
>
> "Primer van agafar els comunistes,
> i jo no vaig dir res perquè no era comunista.
> Després es van endur els jueus,
> i jo no vaig dir res perquè no era jueu.
> Després, van venir a buscar els obrers;
> no vaig dir res, perquè jo no era obrer ni sindicalista.
> Més tard es van ficar amb els catòlics,
> i no vaig dir res perquè jo era protestant.
> I quan, finalment, em van agafar a mi,
> ja no quedava ningú per protestar".
>
> Martin Niemüller (1892-1984)
> ___
> llista de correu de l'Internauta
> [EMAIL PROTECTED]
> http://zeus.internauta.net/mailman/listinfo/internauta
>


___
llista de correu de l'Internauta
[EMAIL PROTECTED]
http://zeus.internauta.net/mailman/listinfo/internauta


Re: [Internauta] BOICOT A SUPERMERCATS DIA

2004-12-20 Thread Pol
Si no és de la teva comunitat sí.
Pol
Jordi wrote:
el 902 no és gratuït eh però. Em sembla que es paga la trucada al 50%
o alguna cosa així
On Thu, 16 Dec 2004 11:21:05 +0100, Joan Olivé M. <[EMAIL PROTECTED]> wrote:
 

Exactament company, exactament.
Si aconseguíssim d'engegar una campanya de trucades a aquest número -que és
gratuït- s'en recordarien, a la messeta, com recorden que quan els de la
mala llet, van anar contra nosaltres, els va sortir molt car.
Recordem a en Gandhi, com va aconseguir doblegar tot un imperi. Recordem com
pregonitzava en aquella época que els indús s'havien de teixir la seva
propia roba, per no dependre del tèxtil anglès.
Ho tenim molt més fàcil, nosaltres que en Gandhi, en aquella época.
Us recordo el número de nou: 902 453 453
Salut i endavant!
Joan Olivé
- Original Message -
From: "Josep Payo" <[EMAIL PROTECTED]>
To: <[EMAIL PROTECTED]>
Sent: Thursday, December 16, 2004 11:08 AM
Subject: Re: [Internauta] BOICOT A SUPERMERCATS DIA
   

En/na Josep Payo ha escrit:
 

http://www.avui.es/avui/diari/04/des/16/240116.htm
'...Dia manté l'acusació
Una de les empreses, supermercats Dia, va presentar una denúncia -que
encara no ha retirat- i una vintena de guàrdies civils es van presentar
a casa seva el 30 de setembre per escorcollar el domicili, endur-se el
seu ordinador i el del seu germà i citar-lo a declarar per amenaces
terroristes...'
   

 

http://www.dia.es/servlet/dia.servlet.webdiav2.SrvWebDiaPrincipal?todo=attCl
iente
   

'...Estamos siempre a su servicio
Bienvenido a nuestro servicio de Atención al Cliente. Un servicio
telefónico destinado a todos los clientes de nuestras tiendas Dia, que
le ayudará a resolver sus dudas, y responderá a sus necesidades...'
Havent-me sorgit un dubte com a client seu, he aprofitat la invitació de
la seva web i he marcat el telèfon que indiquen:
BP, BP, BP
- Servicio de atención al cliente de dia buenos dias.
  (veu càlida i amable)
- Buenos dias senyorita. Soy cliente suyo y me gustaria saber si es
cierto que es esta empresa la que ha denunciado a Èric Bertran, el chico
de 14 anyos de Lloret de Mar, por haberles enviado un email pidiendo que
cumplan la llei de política lingüística vigente de la Generalitat de
Catalunya y etiqueten sus productos en catalán.
- Un momento por favor...
  (veu tremolosa i poregosa, uns 20 segons de silenci)
  ...mire sobre este tema no tenemos ninguna información.
- Bueno, pues como la noticia ha sido publicada por prestigiosos medios
de comunicación sobradamente contrastados, si ustedes no lo desmienten
entenderé que es cierto, por lo que sepa que a partir de ahora no solo
dejaré de comprar en sus establecimientos, sinó que además expondré esta
circustancia a todo el que pueda. Muchas gracias, adiós buenos dias.
- Adiós, buenos dias.
--
Josep Payo
http://blog.solucio.com
___
llista de correu de l'Internauta
[EMAIL PROTECTED]
http://zeus.internauta.net/mailman/listinfo/internauta
 

---
Outgoing mail is certified Virus Free.
Checked by AVG anti-virus system (http://www.grisoft.com).
Version: 6.0.807 / Virus Database: 549 - Release Date: 07/12/2004
___
llista de correu de l'Internauta
[EMAIL PROTECTED]
http://zeus.internauta.net/mailman/listinfo/internauta
   


 

___
llista de correu de l'Internauta
[EMAIL PROTECTED]
http://zeus.internauta.net/mailman/listinfo/internauta


Re: [Internauta] El cas Eric

2004-12-20 Thread Òscar Escuder
sí i aq supermercats són de carrefour. a més, el seu president és un
ex-ministre del PP.
per si interessa ...

òscar

- Original Message - 
From: "Josep Payo" <[EMAIL PROTECTED]>
To: <[EMAIL PROTECTED]>
Sent: Friday, December 17, 2004 9:17 AM
Subject: Re: [Internauta] El cas Eric


> En/na Pere Castells ha escrit:
>
> > Dons si totes les empreses ho neguen algú menteix  si no es Dia,
> > Pasqual o Mercadona qui coi es? qui ha dir el nom d'aquestes empreses,
> > d'on han sortit? aquesta si que es bona .
>
> Acabo de sentir la mare de l'Èric al programa el Món de RAC1 i ha
> confirmat que l'advocat ha vist la denúncia i que ha estat posada per la
> cadena de supermercats de nom oposat a la nit.
>
>
>
> -- 
> Josep Payo
> http://blog.solucio.com
>
>
> ___
> llista de correu de l'Internauta
> [EMAIL PROTECTED]
> http://zeus.internauta.net/mailman/listinfo/internauta
>


___
llista de correu de l'Internauta
[EMAIL PROTECTED]
http://zeus.internauta.net/mailman/listinfo/internauta


Re: [Internauta] BOICOT A SUPERMERCATS DIA

2004-12-20 Thread Pol
Per 2a vegada
Algú té els mails que va enviar el jove? I si es va passar de veritat? 
ningú s'ho ha preguntat? No nego la seva inocència, però em faria gràcia 
llegir el que els va dir i si realment hi va haver amenaçes com han 
denunciat o eren tant en "background" que no les hi sé trobar.

Gràcies
POl
Joan Olivé M. wrote:
Perdó, amb el que deia de que era un núm de telf. gratuït.
Els 902 son números provincials virtuals. Es a dir, et contesten des del
centre d'Espanya, al mig de la messeta, però si truques des de Bcn sols
pagues com si fos trucada provincial.
Però és igual, s'ha d'insistir i insistir i intentar que es torni a engegar
una campanya com la que els veins de la mala llet van haver de sofrir.
Salut
Joan Olivé M.
- Original Message -
From: "Jordi" <[EMAIL PROTECTED]>
To: <[EMAIL PROTECTED]>
Sent: Thursday, December 16, 2004 11:41 AM
Subject: Re: [Internauta] BOICOT A SUPERMERCATS DIA
 

el 902 no és gratuït eh però. Em sembla que es paga la trucada al 50%
o alguna cosa així
On Thu, 16 Dec 2004 11:21:05 +0100, Joan Olivé M. <[EMAIL PROTECTED]>
   

wrote:
 

Exactament company, exactament.
Si aconseguíssim d'engegar una campanya de trucades a aquest número -que
 

és
 

gratuït- s'en recordarien, a la messeta, com recorden que quan els de la
mala llet, van anar contra nosaltres, els va sortir molt car.
Recordem a en Gandhi, com va aconseguir doblegar tot un imperi. Recordem
 

com
 

pregonitzava en aquella época que els indús s'havien de teixir la seva
propia roba, per no dependre del tèxtil anglès.
Ho tenim molt més fàcil, nosaltres que en Gandhi, en aquella época.
Us recordo el número de nou: 902 453 453
Salut i endavant!
Joan Olivé
- Original Message -
From: "Josep Payo" <[EMAIL PROTECTED]>
To: <[EMAIL PROTECTED]>
Sent: Thursday, December 16, 2004 11:08 AM
Subject: Re: [Internauta] BOICOT A SUPERMERCATS DIA
 

En/na Josep Payo ha escrit:
   

http://www.avui.es/avui/diari/04/des/16/240116.htm
'...Dia manté l'acusació
Una de les empreses, supermercats Dia, va presentar una
 

denúncia -que
 

encara no ha retirat- i una vintena de guàrdies civils es van
 

presentar
 

a casa seva el 30 de setembre per escorcollar el domicili, endur-se
 

el
 

seu ordinador i el del seu germà i citar-lo a declarar per amenaces
terroristes...'
 

   

http://www.dia.es/servlet/dia.servlet.webdiav2.SrvWebDiaPrincipal?todo=attCl
 

iente
 

'...Estamos siempre a su servicio
Bienvenido a nuestro servicio de Atención al Cliente. Un servicio
telefónico destinado a todos los clientes de nuestras tiendas Dia, que
le ayudará a resolver sus dudas, y responderá a sus necesidades...'
Havent-me sorgit un dubte com a client seu, he aprofitat la invitació
   

de
 

la seva web i he marcat el telèfon que indiquen:
BP, BP, BP
- Servicio de atención al cliente de dia buenos dias.
  (veu càlida i amable)
- Buenos dias senyorita. Soy cliente suyo y me gustaria saber si es
cierto que es esta empresa la que ha denunciado a Èric Bertran, el
   

chico
 

de 14 anyos de Lloret de Mar, por haberles enviado un email pidiendo
   

que
 

cumplan la llei de política lingüística vigente de la Generalitat de
Catalunya y etiqueten sus productos en catalán.
- Un momento por favor...
  (veu tremolosa i poregosa, uns 20 segons de silenci)
  ...mire sobre este tema no tenemos ninguna información.
- Bueno, pues como la noticia ha sido publicada por prestigiosos
   

medios
 

de comunicación sobradamente contrastados, si ustedes no lo desmienten
entenderé que es cierto, por lo que sepa que a partir de ahora no solo
dejaré de comprar en sus establecimientos, sinó que además expondré
   

esta
 

circustancia a todo el que pueda. Muchas gracias, adiós buenos dias.
- Adiós, buenos dias.
--
Josep Payo
http://blog.solucio.com
___
llista de correu de l'Internauta
[EMAIL PROTECTED]
http://zeus.internauta.net/mailman/listinfo/internauta
   

---
Outgoing mail is certified Virus Free.
Checked by AVG anti-virus system (http://www.grisoft.com).
Version: 6.0.807 / Virus Database: 549 - Release Date: 07/12/2004
___
llista de correu de l'Internauta
[EMAIL PROTECTED]
http://zeus.internauta.net/mailman/listinfo/internauta
 

--
Jordi Vergés
[EMAIL PROTECTED]
___
llista de correu de l'Internauta
[EMAIL PROTECTED]
http://zeus.internauta.net/mailman/listinfo/internauta
   


---
Outgoing mail is certified Virus Free.
Checked by AVG anti-virus system (http://www.grisoft.com).
Version: 6.0.807 / Virus Database: 549 - Release Date: 07/12/2004
___
llista de correu de l'Internauta
[EMAIL PROTECTED]
http://zeus.internauta.net/mailman/listinfo/internauta
 

___
llista de correu de l'Internauta
[EMAIL PROTECTED]
http://zeus.internauta.net/

Re: [Internauta] BOICOT A SUPERMERCATS DIA

2004-12-20 Thread Òscar Escuder



jo no tinc els mails, però a part que ell desmentís 
que amenaces de res mes que de tornar-hi a insistir, sí que la policia va 
confirmar (o així va sortir a la premsa) que no tenia 
cap programa per fer mail bombing.
 
òscar
 
 
- Original Message - 
From: "Pol" <[EMAIL PROTECTED]>
To: <[EMAIL PROTECTED]>
Sent: Monday, December 20, 2004 1:43 
PM
Subject: Re: [Internauta] BOICOT A SUPERMERCATS 
DIA
> Per 2a vegada> > Algú té els mails que va enviar 
el jove? I si es va passar de veritat? > ningú s'ho ha preguntat? No nego 
la seva inocència, però em faria gràcia > llegir el que els va dir i si 
realment hi va haver amenaçes com han > denunciat o eren tant en 
"background" que no les hi sé trobar.> > Gràcies> > 
POl> > > Joan Olivé M. wrote:> > >Perdó, 
amb el que deia de que era un núm de telf. gratuït.> >> >Els 
902 son números provincials virtuals. Es a dir, et contesten des del> 
>centre d'Espanya, al mig de la messeta, però si truques des de Bcn 
sols> >pagues com si fos trucada provincial.> >> 
>Però és igual, s'ha d'insistir i insistir i intentar que es torni a 
engegar> >una campanya com la que els veins de la mala llet van haver 
de sofrir.> >> >Salut> >Joan Olivé M.> 
>- Original Message -> >From: "Jordi" <[EMAIL PROTECTED]>> 
>To: <[EMAIL PROTECTED]>> 
>Sent: Thursday, December 16, 2004 11:41 AM> >Subject: Re: 
[Internauta] BOICOT A SUPERMERCATS DIA> >> >> 
>  > >> >>el 902 no és gratuït eh però. Em sembla 
que es paga la trucada al 50%> >>o alguna cosa així> 
>>> >>> >>On Thu, 16 Dec 2004 11:21:05 +0100, 
Joan Olivé M. <[EMAIL PROTECTED]>> 
>>    > >>> >wrote:> 
>  > >> >>>Exactament company, 
exactament.>  >>>Si aconseguíssim d'engegar 
una campanya de trucades a aquest número -que> 
>>>  >  
>és> >  > >> >>>gratuït- s'en 
recordarien, a la messeta, com recorden que quan els de la> 
>>>mala llet, van anar contra nosaltres, els va sortir molt 
car.>  >>>Recordem a en Gandhi, com va 
aconseguir doblegar tot un imperi. Recordem> 
>>>  >  
>com> >  > >> >>>pregonitzava en 
aquella época que els indús s'havien de teixir la seva> 
>>>propia roba, per no dependre del tèxtil anglès.> 
 >>>Ho tenim molt més fàcil, nosaltres que en 
Gandhi, en aquella época.>  >>>Us recordo el 
número de nou: 902 453 453>  >>>Salut i 
endavant!> >>>Joan Olivé> >>>- Original 
Message -> >>>From: "Josep Payo" <[EMAIL PROTECTED]>> 
>>>To: <[EMAIL PROTECTED]>> >>>Sent: Thursday, December 16, 2004 11:08 
AM> >>>Subject: Re: [Internauta] BOICOT A SUPERMERCATS 
DIA>  >>>  
>  En/na Josep Payo ha 
escrit:> > 
    > 
> 
>http://www.avui.es/avui/diari/04/des/16/240116.htm> 
>> >'...Dia manté 
l'acusació> >Una de les empreses, supermercats Dia, va 
presentar una> 
>  
> >> >denúncia -que> >  
> >> >encara no ha retirat- i una vintena de 
guàrdies civils es van> 
>  
> >> >presentar> >  > 
>> >a casa seva el 30 de setembre per escorcollar 
el domicili, endur-se> 
>  
> >> >el> >  > 
>> >seu ordinador i el del seu germà i citar-lo a 
declarar per amenaces> >terroristes...'> 
>  
> >> 
    > 
> 
>http://www.dia.es/servlet/dia.servlet.webdiav2.SrvWebDiaPrincipal?todo=attCl> 
>  > >> >>>iente> 
>>>  >  
'...Estamos siempre a su servicio> 
> Bienvenido a nuestro servicio de 
Atención al Cliente. Un servicio> telefónico destinado a 
todos los clientes de nuestras tiendas Dia, que> le 
ayudará a resolver sus dudas, y responderá a sus necesidades...'> 
> Havent-me sorgit un dubte com a client 
seu, he aprofitat la invitació> 
    > 
> >de> >  > >> 
la seva web i he marcat el telèfon que indiquen:> 
> BP, BP, BP> 
> - Servicio de atención al cliente de 
dia buenos dias.>    (veu càlida i 
amable)> > - Buenos dias 
senyorita. Soy cliente suyo y me gustaria saber si es> 
cierto que es esta empresa la que ha denunciado a Èric Bertran, 
el>     > 
> >chico> >  > >> 
de 14 anyos de Lloret de Mar, por haberles enviado un email 
pidiendo>     
> > >que> >  > 
>> cumplan la llei de política lingüística vigente de 
la Generalitat de> Catalunya y etiqueten sus productos en 
catalán.> > - Un momento por 
favor...>    (veu tremolosa i poregosa, uns 20 
segons de silenci)>    ...mire sobre este tema 
no tenemos ninguna información.> > 
- Bueno, pues como la noticia ha sido publicada por 
prestigiosos>     
> > >medios> >  > 
>> de comunicación sobradamente contrastados, si 
ustedes no lo desmienten> entenderé que es cierto, por lo 
que sepa que a partir de ahora no solo> dejaré de comprar 
en sus establecimientos, sinó que además expondré> 
    > 
> >esta> >  > >> 
circustancia a todo el que pueda. Muchas gracias, adiós buenos 
dias.> > - Adiós, bueno

[Internauta] SuSE 9.0 i DHCP

2004-12-20 Thread CIRBIAN, TXERRA (BCN-Agenda)
Hola, co-llistaires !! 
Per a entrar amb bon peu al 2005, res millor que una instalació Linux ;)  
M'he instalat una SuSE 9.0 al meu portàtil i desprès de baixar-me tots els
parxes, oh, sorpresa, no puc navegar per internet :(  
Crec que és un problema amb el dhcp, però els inútils de Auna-Menta diuen
que no donen suport a Linux. 
Total, que no m'en surto. 
Algú em pot donar un cop de mà? 
Gràcies i Bones festes !!! 
Txerra 


___
llista de correu de l'Internauta
[EMAIL PROTECTED]
http://zeus.internauta.net/mailman/listinfo/internauta


Re: [Internauta] SuSE 9.0 i DHCP

2004-12-20 Thread laura
mmm, jo amb debian faig un dhclient3 eth0 i comença a rular be internet, 
si tens la ip dinamica empra dhclient.

#dhclient3 --help
Internet Systems Consortium DHCP Client V3.0.1rc14
Copyright 2004 Internet Systems Consortium.
All rights reserved.
For info, please visit http://www.isc.org/products/DHCP
Usage: dhclient [-1dqr] [-nw] [-p ] [-s server]
   [-cf config-file] [-lf lease-file][-pf pid-file] [-e 
VAR=val]
   [-sf script-file] [interface]

En tot cas, suse està per aquests casos ben preparada, mirat be els 
asistents q porta, mirat el yast, i coses aixi, tocant tocant potser 
arribes a la solució (que si tot va be será la mateixa q t'he donat 
dalt, però sense tocar la shell, es a dir, graficament)

sort!
Laura
___
llista de correu de l'Internauta
[EMAIL PROTECTED]
http://zeus.internauta.net/mailman/listinfo/internauta


Re: [Internauta] SuSE 9.0 i DHCP

2004-12-20 Thread Benjamí Villoslada
El Dilluns 20 Desembre 2004 13:49, CIRBIAN, TXERRA (BCN-Agenda) va escriure:
> Per a entrar amb bon peu al 2005, res millor que una instalació Linux ;)  
> M'he instalat una SuSE 9.0 al meu portàtil i desprès de baixar-me tots els
> parxes, oh, sorpresa, no puc navegar per internet :(  

Ves al shell, entra com a root:

su -

escriu això i còpia la sortida (basta les adreces IP)

ifconfig
(dirà la IP que tens)
route -n
(dirà quin és el gateway, a la darrera ratlla)
cat /etc/resolv.conf
(dirà quins són els dns)

ls /cat/etc/sysconfig/network/ -lart
Aquesta no cal que la copiis, però és un directori que conté arxius de text 
amb la configuració de les plaques ethernet.  -lart és perquè surti ordenat 
amb la data més gran devall, així que possiblement el darrer arxiu és el que 
conté la configuració de la placa de xarxa acabat en .cfg.  Amb el nom:

cat /etc/sysconfig/network/elnomdelarxiu.cfg
(diu la configuració de la placa, aquest copia'l tot)

exit per sortir de root.

Paso les ordres en text perquè és molt mes breu a aquest medi, email.

Si vols provar coses gràfiques, al menú > sistema > yast tens una secció de 
dispositius de xarxa i allà podras configurar la placa.  Perquè és una placa, 
no?!

Ja posats a començar, et suggereixo la 9.2, és un bot important i més a un 
portàtil, un maquinari sempre més "especial", diguéssim.

> Crec que és un problema amb el dhcp, però els inútils de Auna-Menta diuen
> que no donen suport a Linux.

Sol passar, per ara.  Diuen que els usuaris de Linux som prou llestos per 
fer-ho nosaltres tot sols (*).  Això vol dir que quan hi hagi prou rucs usant 
Linux ja s'hi posaran perquè són departaments pensats per rucs.  De fet, ni 
quan tenia Windows em solucionaven res.

(*) per cert, just el que pensen els estrateges de McDonalds en plantejar-se 
fer menjar de qualitat: que vagin a un altre lloc o cuinin.

-- 
Benjamí
http://weblog.bitassa.net



.

___
llista de correu de l'Internauta
[EMAIL PROTECTED]
http://zeus.internauta.net/mailman/listinfo/internauta


Re: [Internauta] Problemes amb la xarxa

2004-12-20 Thread Toni Dalmau
Hola!
A mi aquest problema em passa de tant en tant, però només quan poso en 
marxa el PC. Normalment ho soluciono desconnectant el router i 
tornant-lo a connectar. Si això no ho resolt, reinicio la màquina. Ho 
vaig comentar al tècnic de l'ISP, no li va donar gaire importància i va 
 dir-me que ho resolgués així.

Salut i bona navegació!
En/na Pere Castells ha escrit:
Bona tarda:
Fa uns dies que tinc problemes per connectar-me a la xarxa (Adsl). Vaig 
trucar a telefònica i em van dir que tinc que desconnectar el router i 
torna-lo a connectar, que es queda "enganxat" si està molta estona en 
funcionament... algú li passa ?

Fa una estona m'ha tornat a passar .. no mes es per saber si es un 
problema general (o no mes em passa a mi). Tic mosca.

Fent-ho com diuen torna a anar ... cosa de la tècnica?  no se, 
potser si.

P.D.: El router te 3 anys, l'he de jubilar? pos si que dura poc. 
___
llista de correu de l'Internauta
[EMAIL PROTECTED]
http://zeus.internauta.net/mailman/listinfo/internauta



___
llista de correu de l'Internauta
[EMAIL PROTECTED]
http://zeus.internauta.net/mailman/listinfo/internauta


Re: [Internauta] BOICOT A SUPERMERCATS DIA

2004-12-20 Thread Toni Dalmau
En/na Òscar Escuder ha escrit:
jo no tinc els mails, però a part que ell desmentís que amenaces de res 
mes que de tornar-hi a insistir, sí que la policia va confirmar (o així 
va sortir a la premsa) que *_no _*tenia cap programa per fer mail bombing.
 
òscar
 
 
 Hola!
Suposo que la seva intenció era mobilitzar a la gent per fer un mail 
bombing manual. Aquí en diu alguna cosa:


Salut i bona navegació!
___
llista de correu de l'Internauta
[EMAIL PROTECTED]
http://zeus.internauta.net/mailman/listinfo/internauta


Re: [Internauta] Dubtes sobre el Mozilla Thunderbird

2004-12-20 Thread Toni Dalmau
En/na Ermengol Bota ha escrit:
a) La que permet que no vagi a buscar automàticament el nou correu cada
x minuts (m'interessa fer-ho manualment desprès de filtrar la brossa amb
el programa MailWasher)

No sé si és més bo o no, però el thunderbird porta incorporat un
detector d'spam que es va entrenant amb el que tu li vas dient.
 
Si, però el MailWasher actua directament en el servidor de correu (només 
es baixa el títol i primeres línees de cada missatge). D'aquesta manera 
elimina els spams sense haver-los de baixar del tot i sense deixar merda 
en el PC.

Salut i bona navegació!
___
llista de correu de l'Internauta
[EMAIL PROTECTED]
http://zeus.internauta.net/mailman/listinfo/internauta


Re: Re: [Internauta] Recopilatori (Eric i l'etiquetatge)

2004-12-20 Thread subscripcions.falces.net
T'has passat... No estrarà en aquest tipus de missatges.

Fins ara tothom ha parlat amb respecte. Tu no ho has fet.

Salutacions,

/JF.

- Original Message -
From: Benjamà Villoslada
To: [EMAIL PROTECTED]
Subject: Re: [Internauta] Recopilatori (Eric i l'etiquetatge)
Sent: 20/12/2004 12:01:35

El Dilluns 20 Desembre 2004 02:28, Jordi FalcÃs i Valls - Jol va escriure:
> Aixà no vol dir que no pugui escriure el meu blog en castellÃ, que crec
> que tà mÃs projeccià i el podrà llegir mÃs gent. En definitiva aquesta 
> Ãs
> la intencià d'un Blog, no?

Del meu no:  http://weblog.bitassa.net/arxiu/2004/08/28/19/

Mantindrà la meva encara que comporti fer l'ullastre esbrancat damunt la 
creueta del campanar.  Si tot i entendre el català no saps que Ãs fer 
l'ullastre esbrancat, aquà tens una pista del que Ãs capaà d'expressar una 
llengua.  Ãs molt mÃs que un intrument utilitarista de projecciÃ.

I si vols projecciÃ, la gent que llegeix anglÃs i xinÃs Ãs mÃs i mÃs 
interessant que els iberoamericans.

Tambà pots posar una foto teva en pilotes, cridarà l'atenciÃ.  Total, ja has 
venut la teva cultura, el segÃent pas natural Ãs vendre el cos.

-- 
BenjamÃ
http://weblog.bitassa.net


___
llista de correu de l'Internauta
[EMAIL PROTECTED]
http://zeus.internauta.net/mailman/listinfo/internauta


Re: [Internauta] BOICOT A SUPERMERCATS DIA

2004-12-20 Thread Benjamí Villoslada
El Dilluns 20 Desembre 2004 15:31, Toni Dalmau va escriure:
> Suposo que la seva intenció era mobilitzar a la gent per fer un mail
> bombing manual.

Que és el que han aconseguit amb la seva actitud vergonyosa: el web no els 
funcionava i poso messions a que la seva bústia deu treure fum pels 
descosits.

-- 
Benjamí
http://weblog.bitassa.net



.

___
llista de correu de l'Internauta
[EMAIL PROTECTED]
http://zeus.internauta.net/mailman/listinfo/internauta


Re: Re: [Internauta] Recopilatori (Eric i l'etiquetatge)

2004-12-20 Thread subscripcions.falces.net
Si ho escribÃs en anglÃs no hi hauria problema/polÃmica?

Aixà Ãs fanatisme... i amb el fanatisme (de cap mena) sà que no hi estic 
d'acord!

/JF.

- Original Message -
From: Ãscar Escuder
To: [EMAIL PROTECTED]
Subject: Re: [Internauta] Recopilatori (Eric i l'etiquetatge)
Sent: 20/12/2004 10:44:57

[...]

- referent a la mÃxima difusiÃ, pq no en anglÃs?

[...]

- Original Message - 
From: "Jordi FalcÃs i Valls - Jol" <[EMAIL PROTECTED]>
To: <[EMAIL PROTECTED]>
Sent: Monday, December 20, 2004 2:28 AM
Subject: RE: [Internauta] Recopilatori (Eric i l'etiquetatge)

> Tic molts amics fora de Catalunya. FamÃlia a Argentina i famÃlia al Regne
> Unit. No l'escric en anglÃs perquà llavors no l'entendrien ni els
> catalans, ni els castellans.


___
llista de correu de l'Internauta
[EMAIL PROTECTED]
http://zeus.internauta.net/mailman/listinfo/internauta


Re: [Internauta] Recopilatori (Eric i l'etiquetatge)

2004-12-20 Thread Benjamà Villoslada
El Dilluns 20 Desembre 2004 15:43, subscripcions.falces.net va escriure:
> Fins ara tothom ha parlat amb respecte. Tu no ho has fet.

La hipocresia i els eufemismes no estan prevists per qui exposa amb aquesta 
insolÃncia arguments per carregar-se el catalÃ, la meva llengua.

-- 
BenjamÃ
http://weblog.bitassa.net



.

___
llista de correu de l'Internauta
[EMAIL PROTECTED]
http://zeus.internauta.net/mailman/listinfo/internauta


Re: [Internauta] Recopilatori (Eric i l'etiquetatge)

2004-12-20 Thread Benjamà Villoslada
El Dilluns 20 Desembre 2004 16:01, subscripcions.falces.net va escriure:
> Si ho escribÃs en anglÃs no hi hauria problema/polÃmica?

No has llegit aixÃ, veritat?
http://weblog.bitassa.net/arxiu/2004/08/28/19/

Has vist "vendre cos" --que en el fons es renta i nou-- i ja estÃ, oh! ah! uh! 
ha dit vendre cos!  El sensor de politicorrectisme graduat alt s'ha disparat.

Sembla molt mÃs terrible vendre el cos que la cultura, oi?  Idà el primer es 
renta i au.  El segon s'estorba generacions en recuperar-se.

> Aixà Ãs fanatisme... i amb el fanatisme (de cap mena) sà que no hi estic
> d'acord!

Doncs tu ves dient que Ãs mÃs prÃctic parlar en castellà perquà a 'EspaÃa 
e 
Iberoamerica' tothom l'entÃn perà el català no, aconsegueix que molta mÃs 
gent pensi com tu i el català l'enterrem abans de que et jubilis. 

Per jo Ãs tant insultant i poc respectuÃs (ja que parles de respecte) com 
quan 
els hi escolto dir als del PP amb una intencià ben clara que no cal definir 
ara, aquÃ, per prou coneguda.  NomÃs que en el seu cas sempre queda el 
benefici del dubte de si estaran actuant, seguint consignes del seu cap 
Gerrillero de Cristo Rey, que tà males puces, i han de portar un plat a 
taula. 

Tu ho fas per gust.

I aixà de respectuÃs no m'ho invento pas.  Ho diu la constituciÃ:
http://www.congreso.es/funciones/constitucion/cons_t_preliminar.htm
(Article 3.3)


-- 
BenjamÃ
http://weblog.bitassa.net



.

___
llista de correu de l'Internauta
[EMAIL PROTECTED]
http://zeus.internauta.net/mailman/listinfo/internauta


RE: [Internauta] SuSE 9.0 i DHCP / Gràcies

2004-12-20 Thread CIRBIAN, TXERRA (BCN-Agenda)
Ei...
Moltes gràcies Laura i Benjamí... Aquesta nit ho provaré i ja us diré com ha
anat.
Salut, bon Nadal i bon any 2005 !!
Txerra



___
llista de correu de l'Internauta
[EMAIL PROTECTED]
http://zeus.internauta.net/mailman/listinfo/internauta


Re: Re: [Internauta] Recopilatori (Eric i l'etiquetatge)

2004-12-20 Thread Jordi
Estic d'acord amb tu amb que s'ha d'escriure correctament el català,
però, tu també fas faltes ortogràfiques. "defencem" s'escriu amb "S".
Defensem.

On Mon, 20 Dec 2004 15:50:12 +0100, subscripcions.falces.net
<[EMAIL PROTECTED]> wrote:
> No entenc molt bé el "malauradament". Jo crec que els castellans tenen la 
> seva cultura que l'han de defençar igual que defencem nosaltres la nostra.
> 
> Jo valoro positivament el fet de saber, i poder, parlar castellà de la 
> mateixa manera que parlo anglès o català. Per mi és enriquidor...
> 
> /JF.
> 
> - Original Message -
> From: Ermengol Bota
> To: [EMAIL PROTECTED]
> Subject: Re: [Internauta] Recopilatori (Eric i l'etiquetatge)
> Sent: 20/12/2004 12:46:10
> 
> On Mon, 20 Dec 2004 02:28:54 +0100, Jordi Falcés i Valls - Jol
> <[EMAIL PROTECTED]> wrote:
> 
> > TOTHOM que parla català, llegeix en castellà i l'entén. No obstant, no
> > tothom que parla castellà entén el català.
> 
> Anant pel pirineu et pots trobar més d'un pagés que el castellà no
> l'enten, però reconec que en son ben pocs, i cada dia menys,
> malauradament.
> 
> ___
> llista de correu de l'Internauta
> [EMAIL PROTECTED]
> http://zeus.internauta.net/mailman/listinfo/internauta
> 


-- 
Jordi Vergés

[EMAIL PROTECTED]

___
llista de correu de l'Internauta
[EMAIL PROTECTED]
http://zeus.internauta.net/mailman/listinfo/internauta


Re: Re: [Internauta] Recopilatori (Eric i l'etiquetatge)

2004-12-20 Thread subscripcions.falces.net
No entenc molt bà el "malauradament". Jo crec que els castellans tenen la seva 
cultura que l'han de defenÃar igual que defencem nosaltres la nostra.

Jo valoro positivament el fet de saber, i poder, parlar castellà de la mateixa 
manera que parlo anglÃs o catalÃ. Per mi Ãs enriquidor...

/JF.

- Original Message -
From: Ermengol Bota
To: [EMAIL PROTECTED]
Subject: Re: [Internauta] Recopilatori (Eric i l'etiquetatge)
Sent: 20/12/2004 12:46:10

On Mon, 20 Dec 2004 02:28:54 +0100, Jordi FalcÃs i Valls - Jol
<[EMAIL PROTECTED]> wrote:

> TOTHOM que parla catalÃ, llegeix en castellà i l'entÃn. No obstant, no
> tothom que parla castellà entÃn el catalÃ.

Anant pel pirineu et pots trobar mÃs d'un pagÃs que el castellà no
l'enten, perà reconec que en son ben pocs, i cada dia menys,
malauradament.


___
llista de correu de l'Internauta
[EMAIL PROTECTED]
http://zeus.internauta.net/mailman/listinfo/internauta


Re: [Internauta] Recopilatori (Eric i l'etiquetatge)

2004-12-20 Thread Benjamà Villoslada
(Aquesta es mereix una altre resposta de banda, sense trencar el parÃgraf amb 
cap comentari de text)

El Dilluns 20 Desembre 2004 16:01, subscripcions.falces.net va escriure:
> Si ho escribÃs en anglÃs no hi hauria problema/polÃmica?
>
> Aixà Ãs fanatisme... i amb el fanatisme (de cap mena) sà que no hi estic
> d'acord!

Tu fas la pregunta i tu mateix et fas la resposta a mida, quà guapo Ãs aixÃ, 
veritat?

Nano, nomÃs val per les FAQs.   Felicitats, amb aquesta, ja tens la primera 
FAQ pel teu web.  Permet que l'adorni un poc per fer encara mÃs clara la teva 
resposta, la mateixa que has posat dalt:



FAQs sobre la lengua en este weblog o bitÃcora:

P: Soy catalÃn y si escribes en inglÃs no me quejarÃa de la lengua de este 
weblog porque le tengo mucha rabia a los espaÃoles y no los puedo ver.  Se 
que la lengua no tiene ninguna culpa ni que todos los espaÃoles son iguales, 
pero yo lo meto todo en el mismo saco y tal dia harà un aÃo porque hace 
bakada, es tarde y quiere llover.

R: No estoy de acuerdo.  Eres un fanÃtico de cojones y a mi no me van los 
fanatismos de ningÃn tipo.



BÃ, lo de "cojones" no ho diries perquà ets polÃticament correcte, perà 
tenia 
un caprici, mira.  Com tu amb les teves preguntes i respostes a mida...


-- 
BenjamÃ
http://weblog.bitassa.net



.

___
llista de correu de l'Internauta
[EMAIL PROTECTED]
http://zeus.internauta.net/mailman/listinfo/internauta


[Internauta] Municipis.... una nova barbaritat a cop de talonari

2004-12-20 Thread Albert
Com que aquests dies s'ha parlat de municipis, us passo una nova barbaritat a 
cop de talonari que s'està perpretant al municipi de Querol hi ha el mes 
florit de la colla, regidors trànsfugues, alcaldes peculiars, promotors 
inmobiliaris, constructoresi sobretot una gent que veu com casa seva s'està 
rifant al millor postor, i que cadascú posi definició a la paraula "millor". 
Tot plegat per fer vomitar els estómacs mes resistents... i desprès encara ens 
preguntem cap a on va el país :-(

http://www.gepec.org/

clicar a: 1056 NOVES CASES A QUEROL

Salutacions
Albert F.


___
llista de correu de l'Internauta
[EMAIL PROTECTED]
http://zeus.internauta.net/mailman/listinfo/internauta


Re: Re: [Internauta] Recopilatori (Eric i l'etiquetatge)

2004-12-20 Thread Ermengol Bota
On Mon, 20 Dec 2004 15:50:12 +0100, subscripcions.falces.net
<[EMAIL PROTECTED]> wrote:
> No entenc molt bé el "malauradament". 

Malauradament a catalunya hi ha molta més gent que no enten el català,
que no pas gent que no entengui el castellà. Hi ha molta gent que no
té cap necessitat ni voluntat d'apendre, ni tant sols entendre el
català.

Les llengues que no utilitzes regularment, per molt que les hagis
estudiat, al final només et serveixen per fer-te entendre quan cal, i
res més. Per tant el fet de que hi hagi gent que amb prou feines
entengui un borrall de castellà vol dir que mai l'han necessitat, i
per tant és un indicador (n'hi hauria molts altres d'indicadors) de
que es pot viure només en català.
Si algun dia tothom (des de 0 a 100 anys) sapigués parlar
"perfectament" el castellà, segurament voldria dir que no sabrien
parlar "perfectament" el català, ja que el castellà haurà predominat
en les seves vides, i per això el seu nivell de castellà seria més alt
que el de català.
Això és totalment opinable :-) jo crec que una persona no pot ser 100%
bilingue, sinó que sempre n'hi halguna que mana, però no ho he
estudiat pas :-D

L'altra camí és el del Buenafuente & Co que consisteix en fer
gramàtica castellana amb vocabulari català, però "buenu, com que és el
que parla la gent del carrer s'ha de fer així".
El Buenafuente es va a negar a pronunciar el mot euro com deia l'IEC (
vocals neutres), pq. segons ell ningú ho deia així. Gràcies això molta
gent diu euro amb un perfecte accent castellà. Que hi farem, la
"nostra" és així, i la gramàtica catalana està desapareixent.
(com s'ha de pronunciar euro
http://vilaweb.com/AREES/biblioteca/euro.html
)

Potser amb una cosa que em va passar s'enten més. 
Caminant pel País Basc vaig trobar una pagesa que amb prou feines
entenia el castellà. Del cert que la cultura aquella dona era
unicament la del pais basc, no s'hi barrejaven altres influencies. A
mi m'encantava. Si tots els pagesos que m'hagués trobat parlessin un
castellà perfecte, hauria pensat que estava al mig de castellà i no al
país Basc (pel motiu que he dit abans, no crec que la gent pugui ser
perfectament bilingüe)

>Jo crec que els castellans tenen la seva cultura que l'han de
defençar igual que >defencem nosaltres la nostra.

si, sempre i quan no sigui a costa de la nostra. A castella que facin
el que vulguin :-), però a casa meva m'agradaria que em deixessin fer.
Vist que els governants, al meu parer, no fa prou en defensa del
català, és la gent qui ha de procurar mantenir-lo.

> Jo valoro positivament el fet de saber, i poder, parlar castellà de la 
> mateixa >manera que parlo anglès o català. Per mi és enriquidor...

Això no t'ho discuteixo, jo també n'he tret molt de profit de parlar
castellà i anglés. Però tanmateix sé que si haig d'escriure alguna
cosa amb cara i ulls ho faré en català, pq. és amb la llengua que em
sé (i vull) expressar-me.
Per a mi el castellà és el mateix que l'anglés, una eina de
comunicació, en canvi el català és amb el que vull viure, no és només
una eina de comunicació.

-- 
* Ermengol *
/***
* Els ordinadors no resolen problemes,  *
* simplement executen solucions.  *
/

___
llista de correu de l'Internauta
[EMAIL PROTECTED]
http://zeus.internauta.net/mailman/listinfo/internauta


Re: Re: Re: [Internauta] Recopilatori (Eric i l'etiquetatge)

2004-12-20 Thread subscripcions.falces.net
Ei company,

em quedo amb la teva Ãltima frase. Per a mi el Castellà tambà Ãs una eina 
de comunicaciÃ. Jo parlo en català a casa, amb els amics, a la feina... I 
l'escric, perà per escriure en castellà hi ha qui diu que l'ataco a ell i a 
la seva llengua. Si ho vol veure aixÃ...

Jo nomÃs exerxeixo el meu dret a la llibertat, i a la llibertat d'expressiÃ, 
que si li agrada parlar de ConstituciÃ, aquesta m'el garantitza. En canvi ell 
intenta reprimir-me...

Crec que no faig res dolent, si no li agrada el meu Blog que no el llegeixi. No 
en tà cap obligaciÃ. Jo com a mÃnim no l'obligo!

Salutacions a tots! ;-D I disculpeu la polÃmica que s'ha ocasionat arrel de 
l'idioma del meu Blog... Sincerament no l'escric per a crear mal rotllo enlloc.

/JF

- Original Message -
From: Ermengol Bota
To: [EMAIL PROTECTED]
Subject: Re: Re: [Internauta] Recopilatori (Eric i l'etiquetatge)
Sent: 20/12/2004 17:10:06

On Mon, 20 Dec 2004 15:50:12 +0100, subscripcions.falces.net
<[EMAIL PROTECTED]> wrote:
> No entenc molt bà el "malauradament". 

[...]

> Jo valoro positivament el fet de saber, i poder, parlar castellà de la 
> mateixa >manera que parlo anglÃs o catalÃ. Per mi Ãs enriquidor...

Aixà no t'ho discuteixo, jo tambà n'he tret molt de profit de parlar
castellà i anglÃs. Perà tanmateix sà que si haig d'escriure alguna
cosa amb cara i ulls ho farà en catalÃ, pq. Ãs amb la llengua que em
sà (i vull) expressar-me.
Per a mi el castellà Ãs el mateix que l'anglÃs, una eina de
comunicaciÃ, en canvi el català Ãs amb el que vull viure, no Ãs nomÃs
una eina de comunicaciÃ.


___
llista de correu de l'Internauta
[EMAIL PROTECTED]
http://zeus.internauta.net/mailman/listinfo/internauta


Re: Re: [Internauta] Recopilatori (Eric i l'etiquetatge)

2004-12-20 Thread subscripcions.falces.net
Et repeteixo que t'estÃs passant...

- Original Message -
From: Benjamà Villoslada
To: [EMAIL PROTECTED]
Subject: Re: [Internauta] Recopilatori (Eric i l'etiquetatge)
Sent: 20/12/2004 17:02:42

(Aquesta es mereix una altre resposta de banda, sense trencar el parÃgraf amb 
cap comentari de text)

El Dilluns 20 Desembre 2004 16:01, subscripcions.falces.net va escriure:
> Si ho escribÃs en anglÃs no hi hauria problema/polÃmica?
>
> Aixà Ãs fanatisme... i amb el fanatisme (de cap mena) sà que no hi estic
> d'acord!

Tu fas la pregunta i tu mateix et fas la resposta a mida, quà guapo Ãs aixÃ, 
veritat?

Nano, nomÃs val per les FAQs.   Felicitats, amb aquesta, ja tens la primera 
FAQ pel teu web.  Permet que l'adorni un poc per fer encara mÃs clara la teva 
resposta, la mateixa que has posat dalt:



FAQs sobre la lengua en este weblog o bitÃcora:

P: Soy catalÃn y si escribes en inglÃs no me quejarÃa de la lengua de este 
weblog porque le tengo mucha rabia a los espaÃoles y no los puedo ver.  Se 
que la lengua no tiene ninguna culpa ni que todos los espaÃoles son iguales, 
pero yo lo meto todo en el mismo saco y tal dia harà un aÃo porque hace 
bakada, es tarde y quiere llover.

R: No estoy de acuerdo.  Eres un fanÃtico de cojones y a mi no me van los 
fanatismos de ningÃn tipo.



BÃ, lo de "cojones" no ho diries perquà ets polÃticament correcte, perà 
tenia 
un caprici, mira.  Com tu amb les teves preguntes i respostes a mida...


-- 
BenjamÃ
http://weblog.bitassa.net


___
llista de correu de l'Internauta
[EMAIL PROTECTED]
http://zeus.internauta.net/mailman/listinfo/internauta


Re: [Internauta] Problemes amb la xarxa

2004-12-20 Thread Pere Castells
Bones:
Es tal com ho he fet i ... funciona, ves quina cosa ... en fi, paciència.
Gràcies Toni.
- Original Message - 
From: "Toni Dalmau" <[EMAIL PROTECTED]>
To: <[EMAIL PROTECTED]>
Sent: Monday, December 20, 2004 3:07 PM
Subject: Re: [Internauta] Problemes amb la xarxa


Hola!
A mi aquest problema em passa de tant en tant, però només quan poso en marxa el PC. 
Normalment ho soluciono desconnectant el router i tornant-lo a connectar. Si això no ho 
resolt, reinicio la màquina. Ho vaig comentar al tècnic de l'ISP, no li va donar gaire 
importància i va dir-me que ho resolgués així.

Salut i bona navegació!
En/na Pere Castells ha escrit:
Bona tarda:
Fa uns dies que tinc problemes per connectar-me a la xarxa (Adsl). Vaig trucar a 
telefònica i em van dir que tinc que desconnectar el router i torna-lo a connectar, que 
es queda "enganxat" si està molta estona en funcionament... algú li passa ?

Fa una estona m'ha tornat a passar .. no mes es per saber si es un problema general (o 
no mes em passa a mi). Tic mosca.

Fent-ho com diuen torna a anar ... cosa de la tècnica?  no se, potser si.
P.D.: El router te 3 anys, l'he de jubilar? pos si que dura poc. 
___
llista de correu de l'Internauta
[EMAIL PROTECTED]
http://zeus.internauta.net/mailman/listinfo/internauta



___
llista de correu de l'Internauta
[EMAIL PROTECTED]
http://zeus.internauta.net/mailman/listinfo/internauta
___
llista de correu de l'Internauta
[EMAIL PROTECTED]
http://zeus.internauta.net/mailman/listinfo/internauta


Re: [Internauta] Dubtes sobre el Mozilla Thunderbird

2004-12-20 Thread Toni Dalmau
Gràcies. Ja ho he resolt :-)
Salut i bona navegació!

Toni Dalmau, periodista
L'Absurd Diari (http://www.absurddiari.com)
Notícies surrealistes, insòlites i sorprenents


En/na xavier caballe ha escrit:
a) La que permet que no vagi a buscar automàticament el nou correu cada
x minuts (m'interessa fer-ho manualment desprès de filtrar la brossa amb
el programa MailWasher)

A la configuració del compte de correu, dins els paràmetres del servidor
tens un parell de requadre de selecció "Comprovar el correu en iniciar el
programa" (Check for new messages at startup) i "Comprovar els nous
missatges cada NN minuts" (Check for new messages every NN minutes).
Desmarcant aquestes dues opcions només baixarà el correu de forma manual.

b) On és l'opció per posar automàticament la meva signatura al final de
cada missatge que escric.

A la pantalla principal de la configuració del compte de correu tens l'opció
d'afegir la signatura.
X

___
llista de correu de l'Internauta
[EMAIL PROTECTED]
http://zeus.internauta.net/mailman/listinfo/internauta


--

Toni Dalmau, periodista
L'Absurd Diari (http://www.absurddiari.com)
Notícies surrealistes, insòlites i sorprenents

___
llista de correu de l'Internauta
[EMAIL PROTECTED]
http://zeus.internauta.net/mailman/listinfo/internauta


RE: [Internauta] Problemes amb la xarxa

2004-12-20 Thread Jordi Manchón
Hola:

Amb Wanadoo això no passa. Quan cau la línia s’hi poden estar hores sense
tornar-la a aixecar. Fas reset del router i com si li fessis pessigolles.
Truques "al Servicio Tecnico" et queixes i a esperar. 

Des de l’augment de velocitat, cap a primers de Novembre en el meu cas,
m’han deixat sense línia vuit vegades, amb durades entre dues i divuit hores
aproximadament.

Per si voleu provar amb d’altres proveïdors el router que tinc és un Alcatel
Speed Touch 510 de quatre ports amb fils.

Salut

Jordi Manchon


-Missatge original-
De: [EMAIL PROTECTED]
[mailto:[EMAIL PROTECTED] En nom de Pere Castells
Enviat: lunes, 20 de diciembre de 2004 17:36
Per a: [EMAIL PROTECTED]
Tema: Re: [Internauta] Problemes amb la xarxa

Bones:

Es tal com ho he fet i ... funciona, ves quina cosa ... en fi, paciència.

Gràcies Toni.

- Original Message - 
From: "Toni Dalmau" <[EMAIL PROTECTED]>
To: <[EMAIL PROTECTED]>
Sent: Monday, December 20, 2004 3:07 PM
Subject: Re: [Internauta] Problemes amb la xarxa


> Hola!
>
> A mi aquest problema em passa de tant en tant, però només quan poso en
marxa el PC. 
> Normalment ho soluciono desconnectant el router i tornant-lo a connectar.
Si això no ho 
> resolt, reinicio la màquina. Ho vaig comentar al tècnic de l'ISP, no li va
donar gaire 
> importància i va dir-me que ho resolgués així.
>
> Salut i bona navegació!
>
>
> En/na Pere Castells ha escrit:
>> Bona tarda:
>>
>> Fa uns dies que tinc problemes per connectar-me a la xarxa (Adsl). Vaig
trucar a 
>> telefònica i em van dir que tinc que desconnectar el router i torna-lo a
connectar, que 
>> es queda "enganxat" si està molta estona en funcionament... algú li passa
?
>>
>> Fa una estona m'ha tornat a passar .. no mes es per saber si es un
problema general (o 
>> no mes em passa a mi). Tic mosca.
>>
>> Fent-ho com diuen torna a anar ... cosa de la tècnica?  no se, potser
si.
>>
>> P.D.: El router te 3 anys, l'he de jubilar? pos si que dura poc. 
>> ___
>> llista de correu de l'Internauta
>> [EMAIL PROTECTED]
>> http://zeus.internauta.net/mailman/listinfo/internauta
>>
>>
>>
>
>
> ___
> llista de correu de l'Internauta
> [EMAIL PROTECTED]
> http://zeus.internauta.net/mailman/listinfo/internauta
> 
___
llista de correu de l'Internauta
[EMAIL PROTECTED]
http://zeus.internauta.net/mailman/listinfo/internauta



___
llista de correu de l'Internauta
[EMAIL PROTECTED]
http://zeus.internauta.net/mailman/listinfo/internauta


Re: [Internauta] Problemes amb la xarxa

2004-12-20 Thread Mercè Arderiu
Jo també tinc Wanadoo i no he tingut cap problema. Suposo que depèn de la zona.

Mercè 


On Mon, 20 Dec 2004 19:47:54 +0100, Jordi Manchón wrote:

___
llista de correu de l'Internauta
[EMAIL PROTECTED]
http://zeus.internauta.net/mailman/listinfo/internauta


Re: [Internauta] Recopilatori (Eric i l'etiquetatge)

2004-12-20 Thread Benjamà Villoslada
El Dilluns 20 Desembre 2004 17:33, subscripcions.falces.net va escriure:
> Et repeteixo que t'estÃs passant...

No importava el compliment, ha estat un plaer escandalitzar-te!

-- 
BenjamÃ
http://weblog.bitassa.net



.

___
llista de correu de l'Internauta
[EMAIL PROTECTED]
http://zeus.internauta.net/mailman/listinfo/internauta


Re: Re: [Internauta] Recopilatori (Eric i l'etiquetatge)

2004-12-20 Thread Ãscar Escuder
per mi no hi ha ni polÃmica ni problema: ja sà el paÃs on visc i com Ãs. una
altra cosa Ãs com m'agradaria que fos.

ara bÃ, primer et contesto estrictament la qÃestiÃ:
-en anglÃs seria veritat que fas tot el que es pot en relacià a la llengua
per aconseguir el mÃxim de difusiÃ.
-aixà per una banda, i per l'altra -segons el meu criteri- l'anglÃs no
representa cap amenaÃa al catalÃ, l'espanyol i el francÃs sÃ.

i desprÃs et faig una reflexiÃ: em dius fanÃtic. jo et diria dues coses:
1) m'estÃs faltant el respecte
2) no sÃc fanÃtic: sÃc radical, radicalment normal.

atentament,

Ãscar

ps: no m'ho he pres malament, suposo que Ãs sense mala intenciÃ, perà estic
fart que l'anormal sigui voler ser nacionalment normal (i aixà inclou
lingÃÃsticament normal)


- Original Message - 
From: "subscripcions.falces.net" <[EMAIL PROTECTED]>
To: <[EMAIL PROTECTED]>
Sent: Monday, December 20, 2004 4:01 PM
Subject: Re: Re: [Internauta] Recopilatori (Eric i l'etiquetatge)


> Si ho escribÃs en anglÃs no hi hauria problema/polÃmica?
>
> Aixà Ãs fanatisme... i amb el fanatisme (de cap mena) sà que no hi estic
d'acord!
>
> /JF.
>
> - Original Message -
> From: Ãscar Escuder
> To: [EMAIL PROTECTED]
> Subject: Re: [Internauta] Recopilatori (Eric i l'etiquetatge)
> Sent: 20/12/2004 10:44:57
>
> [...]
>
> - referent a la mÃxima difusiÃ, pq no en anglÃs?
>
> [...]
>
> - Original Message - 
> From: "Jordi FalcÃs i Valls - Jol" <[EMAIL PROTECTED]>
> To: <[EMAIL PROTECTED]>
> Sent: Monday, December 20, 2004 2:28 AM
> Subject: RE: [Internauta] Recopilatori (Eric i l'etiquetatge)
>
> > Tic molts amics fora de Catalunya. FamÃlia a Argentina i famÃlia al
Regne
> > Unit. No l'escric en anglÃs perquà llavors no l'entendrien ni els
> > catalans, ni els castellans.
>
>
> ___
> llista de correu de l'Internauta
> [EMAIL PROTECTED]
> http://zeus.internauta.net/mailman/listinfo/internauta
>


___
llista de correu de l'Internauta
[EMAIL PROTECTED]
http://zeus.internauta.net/mailman/listinfo/internauta


Re: [Internauta] BOICOT A SUPERMERCATS DIA

2004-12-20 Thread Òscar Escuder
sí, suposo però, això és delicte? i encara més, és terrorisme?

fins ara,

òscar

ps: no sé on he sentit que abans de l'11-M no hi havia a espanya 20 polis
investigant terrorisme islamista, en canvi a casa de l'èric es van presentar
20 polis!!  i el "sistema democràtic i de dret espanyol" no s'atura!!

- Original Message - 
From: "Toni Dalmau" <[EMAIL PROTECTED]>
To: <[EMAIL PROTECTED]>
Sent: Monday, December 20, 2004 3:31 PM
Subject: Re: [Internauta] BOICOT A SUPERMERCATS DIA


> En/na Òscar Escuder ha escrit:
> > jo no tinc els mails, però a part que ell desmentís que amenaces de res
> > mes que de tornar-hi a insistir, sí que la policia va confirmar (o així
> > va sortir a la premsa) que *_no _*tenia cap programa per fer mail
bombing.
> >
> > òscar
> >
> >
>   Hola!
>
> Suposo que la seva intenció era mobilitzar a la gent per fer un mail
> bombing manual. Aquí en diu alguna cosa:
>
> 
>
> Salut i bona navegació!
>
> ___
> llista de correu de l'Internauta
> [EMAIL PROTECTED]
> http://zeus.internauta.net/mailman/listinfo/internauta
>


___
llista de correu de l'Internauta
[EMAIL PROTECTED]
http://zeus.internauta.net/mailman/listinfo/internauta


Re: [Internauta] BOICOT A SUPERMERCATS DIA

2004-12-20 Thread Toni Dalmau
Vull imaginar que fer una crida als internautes per enviar mails de 
protesta a una determinada empresa no està inclòs dins el codi penal. 
Una altra cosa és l'ús de programari per fer un mail bombing automàtic. 
Això si que no sé si està penalitzat...

Salut i bona navegació!

Toni Dalmau, periodista
L'Absurd Diari (http://www.absurddiari.com)
Notícies surrealistes, insòlites i sorprenents

En/na Òscar Escuder ha escrit:
sí, suposo però, això és delicte? i encara més, és terrorisme?
fins ara,
òscar
ps: no sé on he sentit que abans de l'11-M no hi havia a espanya 20 polis
investigant terrorisme islamista, en canvi a casa de l'èric es van presentar
20 polis!!  i el "sistema democràtic i de dret espanyol" no s'atura!!
- Original Message - 
From: "Toni Dalmau" <[EMAIL PROTECTED]>
To: <[EMAIL PROTECTED]>
Sent: Monday, December 20, 2004 3:31 PM
Subject: Re: [Internauta] BOICOT A SUPERMERCATS DIA


En/na Òscar Escuder ha escrit:
jo no tinc els mails, però a part que ell desmentís que amenaces de res
mes que de tornar-hi a insistir, sí que la policia va confirmar (o així
va sortir a la premsa) que *_no _*tenia cap programa per fer mail
bombing.
òscar

 Hola!
Suposo que la seva intenció era mobilitzar a la gent per fer un mail
bombing manual. Aquí en diu alguna cosa:

Salut i bona navegació!
___
llista de correu de l'Internauta
[EMAIL PROTECTED]
http://zeus.internauta.net/mailman/listinfo/internauta

___
llista de correu de l'Internauta
[EMAIL PROTECTED]
http://zeus.internauta.net/mailman/listinfo/internauta


--
___
llista de correu de l'Internauta
[EMAIL PROTECTED]
http://zeus.internauta.net/mailman/listinfo/internauta


Re: [Internauta] Recopilatori (Eric i l'etiquetatge)

2004-12-20 Thread Benjamà Villoslada
El Dimarts 21 Desembre 2004 01:02, Ãscar Escuder va escriure:
> -aixà per una banda, i per l'altra -segons el meu criteri- l'anglÃs no
> representa cap amenaÃa al catalÃ, l'espanyol i el francÃs sÃ.

A Internet tambà l'anglÃs i a Mallorca l'alemany.  Per llengÃes com la 
nostra, 
que pengen d'un fil, malauradament gairebà qualsevol llengua pot ser una 
amenaÃa :(

MÃs aviat que qualsevol llengua, qualsevol actitud que digui que Ãs un 
avantatge no fer vida (al carrer, a la Xarxa) en catalÃ.

Qui decideix usar una llengua que no Ãs la natural del lloc on es troba, 
tambà 
decideix treballar per l'extincià de la cultura del lloc.  Ãs aixà com es 
fan 
les coses en qÃestions de llengua, amb accions individuals.  Potser qualcà ho 
enten millor per oposiciÃ: ni els polÃtics no es podran carregar cap llengua 
ni cultura si les persones individuals no volen.  No voler no Ãs signar cap 
manifest ni defensar a l'Eric.  Ãs usar-la.

Ãs exactament el mateix cas d'extincià que es dona en introduir una espÃcie 
vegetal que no Ãs la natural d'un lloc.  Si Ãs forta (com passa amb el 
castellà o l'anglÃs) acaba carregant-se la vegetacià natural del lloc on cau.

Curiosament, ser defensor de plantetes Ãs ecolÃgic, polÃticament correcte i 
admirable.  Ser defensor de llengÃes minoritzades Ãs ser un fanÃtic.

No voler plantes ni llengÃes fortes d'altres llocs no Ãs ser fanÃtic ni 
conservador.  Volem que tot evolucioni _la nostra llengua i cultura tambÃ_.  
Per aixÃ, en comptes de canviar de llengua o de plantes, cal intentar 
refermar la nostra, fer-la evolucionar per aconseguir que sobrevisqui per 
apte (evolucià = supervivÃncia del mÃs apte).

La llengua es el que millor reflecteix la cultura d'un lloc: Ãs la necessitat 
d'expressar coses a un lloc, posar nom a les coses que es troben allà tal com 
es perceben a aquell entorn. No percep igual la tecnologia un sabadellenc que 
un lleidatÃ, tortosà o mallorquà del Pla que de Ciutat.  Cal trobar paraules 
i expressions per definir els matisos.  Els nostres avantpassats ho feien:  a 
Mallorca es fa l'ullastre esbrancat, al Principat el pi i a Madrid la 
vertical.  Naltros ho estem perdent.

Si decideixo que _la difusiÃ_ del meu web i les meves cosetes val mÃs que la 
meva llengua, que el meu pas per aquà de ves-te'n a saber quants pocs anys Ãs 
mÃs important que la llengua i cultura milÂlenÃria del meu paÃs, almanco ho 
farà bà i escriurà en una llengua de mÃxima _difusiÃ_: anglÃs.

Perquà si escollir una llengua Ãs tambà escollir una cultura --per allà que 
deia abans: dÃna nom a les coses que estan a un entorn-- l'anglesa Ãs mÃs 
neutre que no pas l'espanyola en vers a la cultura catalana.  En el meu cas, 
l'anglÃs Ãs la llengua en que es fa la tecnologia informÃtica.  Podria dir 
que no se com expressar en català alguns termes en anglÃs, no tenir interÃs 
en aconseguir la versià catalana perquà aquà està vist que passem de tot 
aixà 
de la tecnologia, no forma part de la cultura d'avui, no ho aconseguirÃ, i 
passo.  No Ãs el que he escollit, perà hi ha qui ho fa.  Trobo que no 
contribueix pas a que algun dia, encara que sigui d'aquà a molt, resulti 
normal parlar de tecnologia en catalÃ, formi part de la nostra cultura, i 
aixà li doni mÃs vida a la nostra llengua.

Perà escollir el castellà vivint aquÃ, tà mÃs implicacions culturals.  
Algunes 
que encara fan cruixir els ossos.  No fa pas tant massa gent va morir 
assassinada, amb consignes dictades en castellÃ, nomÃs per parlar catalÃ; 
s'havia d'extinguir, el catalÃ, a base d'allà tant senzill que deia dalt: no 
usar-lo.

AixÃ, per molt que es digui que s'escriu per motius prÃctics i de difusiÃ, 
hi 
ha mÃs implicat --no nomÃs l'amenaÃa que diu l'Ãscar que no tà l'anglÃs 
(i 
que tot aixà tant llarg Ãs per dir que sà :)  Es vulgui o no, usar castellà 
a 
les nostres terres, significa un posicionament social i cultural --a 
Mallorca, tambà ho Ãs escriure salant.

AixÃ, a ningà hauria d'extranyar-li que el nostre posicionament atregui a 
unes 
persones i allunyi a unes altres.  Que en el dia a dia costi concretar coses 
amb alguns, perà que sigui mÃs fÃcil fer-se amb uns altres.  Normalment poc 
a 
poc serveix per reafermar el posicionament: "aquells no em fan ni cas, perà 
mira aquests altres, quina amabilitat".  Un dia el Zaplana et sembla 
divertit.  L'altre que l'Acebes no s'explica pas tant Malament.  Que potser 
el Rajoy no seria mal president... No Ãs ni bo ni dolent.  SÃn els runruns 
socials i culturals dels que la llengua n'Ãs l'espinada.


-- 
BenjamÃ
http://weblog.bitassa.net



.

___
llista de correu de l'Internauta
[EMAIL PROTECTED]
http://zeus.internauta.net/mailman/listinfo/internauta