Re: [Internauta] Google Earth

2005-07-12 Conversa Pere Castells

ei, Benjamí, que no m'invento les coses

.. al teu blog que vas enviar 
http://weblog.bitassa.net/arxiu/2005/06/22/195/ hi tens aquest enllaç
http://perljam.net/google-satellite-maps/ et dona l'opció de buscar llocs, 
un cop seleccionat, automàticament (si vols) s'obre el Earth Google, si el 
tens instal·lat clar. Per això t'ho vaig agrair  :-))


Es una llàstima si no el podeu fer servir, val la pena.

Suposo que es algo semblant al que em passa a mi amb el Lemming que vàreu 
enviar, que no es pot fer servir amb IE. M'agradaven aquells ninotets.


En fi, que hi farem.

- Original Message - 
From: Benjamí Villoslada [EMAIL PROTECTED]

To: llista@internauta.net
Sent: Tuesday, July 12, 2005 4:17 AM
Subject: Re: [Internauta] Google Earth



El Dilluns 11 Juliol 2005 17:54, Pere Castells va escriure:

Agraït als que van enviar la novetat .. si no recordo malament, en Cèsar,
l'Erinska, l'enllaç del Benjamí es molt útil, des de Google busques la
ciutat i t'enllaça amb el programa ... si em deixo algú no es mala
intenció.


Jo vaig parlar del web, del Google Maps, no del Earth:
http://weblog.bitassa.net/index.php?s=mapssubmit=sus%21

L'Earth només està per Windows, i em surt caríssim.  Els hi vaig dir als 
de

Microsiervos, perquè deien que era gratis.  Es pot reaprofitar la
parrafada :)

http://www.microsiervos.com/archivo/mundoreal/google-earth-ahora-gratis.html

Encara que el millor comentari és el de na Nuria:  «PORFAVOR AYUDA!!!
KIERO SAVER COMO PUEDO BUSCAR MI BARRIO, COMO LO HAGO?? AYUDA!!!»   --ha
escrit hago amb h, ayuda amb y i buscar i barrio amb b, tot plegat no està
tant perdut :DDD

Per cert, si us agrada tafanejar fotos, aquí Barcelona al 1984 i ara des 
de

l'espai: http://weblog.bitassa.net/arxiu/2005/07/08/219/



--
Benjamí
http://weblog.bitassa.net



.

___
llista de correu de l'Internauta
Internauta@internauta.net
http://zeus.internauta.net/mailman/listinfo/internauta


___
llista de correu de l'Internauta
Internauta@internauta.net
http://zeus.internauta.net/mailman/listinfo/internauta


Re: [Internauta] Ruta turistica per el nord

2005-07-12 Conversa Pere Castells

Tens raó, s'ha de deixar la autopista, estic amb tu.

De fet no mes l'agafo si vull anar a tiro fet, com el tros d'anada i 
tornada. La resta seguint la costa o perders per alguna carretera del 
interior. Es la millor forma de conèixer el lloc.


Ja que recomanes, aprofito per dir que una bona excursió es anar fins a 
Comillas des de Santander (passant per Santillana, que ni es Santa, ni llana 
ni tiene mar). El poble es fantàstic i en Gaudí te allà el Capricho.


- Original Message - 
From: Francesc Garí Lleixà [EMAIL PROTECTED]

To: llista@internauta.net
Sent: Monday, July 11, 2005 11:15 PM
Subject: Re: [Internauta] Ruta turistica per el nord


A mi m'agrada molt la combinació de Laredo-Santoña, la zona Cabo de 
Ajo/Noja/La Isla, Castro Urdiales, Santillana del Mar, El Faro de Santander 
(capital), El parc de Cabarceno 
http://www.parquedecabarceno.com/cabarceno/elparque.html

Tot és molt maco. Millor fer la costa, passant d'autopista.
@veure
Kiqu

- Original Message - 
From: janton [EMAIL PROTECTED]

To: llista@internauta.net
Sent: Monday, July 11, 2005 7:27 PM
Subject: Re: [Internauta] Ruta turistica per el nord


Gracies Pere per les teves recomanacions, son una bona guia.


Jan

--- Pere Castells [EMAIL PROTECTED] wrote:


oti, pos nosaltres també ho hem escollit aquest any, però sortim el 15
d'Agost .. així que si voleu fer unes recomanacions quant torneu dons 
seran

benvingudes. Volem anar fins a Tui i passar de tornada per Orense i León
(llocs excel·lents pel que fa a carn).

Un dels llocs on hi tornaré (hi anava per feina però no podia 
entretenir-me

massa) es anar a Potes, a Cantàbria, direcció Astúries (no se noms de
restaurants però es menja de conya en general), es un lloc preciós, un
poblet amb encanto i d'allà pujar al telefèric. A Sant Vicente de la
Barquera he menjat però no se dir noms  s'ha d'anar per dins poble i
investigar una mica, el sisè sentit ha de funcionar.

Pel que fa al Arguiñano, hi he estat i pel que es pugui pensar es menja 
molt
i molt be i no es de tot car  el lloc es immillorable Zarautz (a 
vegades
m'he fotut en llocs que no tenen gens de nom i m'han arrissat prou be). 
Si
no hi voleu menjar, com mínim un passeig per la platja i pel seu casc 
antic

es obligat.

Si voleu menjar un bon xuleton os recomano parar a Tolosa i menjar a Casa
Nicolás (Av Zumalacarregui, 6 - 943 65 47 59 si aneu segur, millor 
reservar)
al costat del riu ... de primer uns pebrots de piquillo confitats a foc 
lent
i dolços com la mel i de segon un exquisit xuleton  compta que tampoc 
es
barat (tot depèn si en mengeu un o dos xuletons), si hi aneu, comenceu 
per
un, i si veieu que os quedareu amb gana en demaneu un altre a mig plat 
(jo
me'n foto un). Els xuletons arreu valen uns 30-40 Euros per peça de 
800-1000

grs, però en algun cas es pot menjar entre dos. Tenen un repòs de 15-45
dies, es mantequilla, allò es carn. A Donostia hi vaig sovint i 
normalment
sopo a base de pinxos. S'ha de preguntar per l'especialitat de cada lloc 
(i

hi han desenes), compta que menjar de pinxo no es barat  per cert, no
demaneu cervesa .. demaneu zuritos ... sinó agafareu una turca de 
cuidado,
es tracta de canviar de bar cada pinxo (o dos) i si a cada lloc demaneu 
una
al final en son 3-4. Si voleu sopar entaulats  al final del port .. 
hi
ha uns xiringuitos (ho semblen però tenen bona cuina) on el peix i el 
marisc

es de pel·lícula, si voleu mariscada una per dos .. no es car. Si voleu
peces (per exemple cigales) demaneu que les ensenyin ... normalment entro
fins la cuina i allà m'ho ensenyen ... ho dic perquè m'he trobat amb
sorpreses ... allà els animalons son mes grossos que aquí. (de totes 
maneres

Donostia es mes de peix que de marisc, per marisc Galícia).

En general, si no voleu cues o incomoditats s'ha d'anar d'hora (jo 
començo
cap a les 9)  si aneu a sopar cap a les 10-11  difícilment 
arribareu
a la barra. Es tracta de fer pinxos de peu i amb el plat a la ma i 
l'altra
el zurito es complicat. No se si hi heu anat mai, es tracta d'entrada 
de
demanar un plat i anar afegint els pinxos que os agradin, finalment 
compten
els palillos i pagues (no se com s'ho foten, però no s'equivoquen mai i 
els

bars estan plens), compta amb els caps de setmana ... es una bogeria.

També recomano anar a Hondarribia (Fuenterrabia) ... i si es pot menjar a 
La
Casa del pescador (o algo així) esta al mig del poble ... de traca i 
mocador
i migdiada ... podeu travessar la ria i anar a Endaia ... un bon passeig 
amb
vaixell  si hi aneu a Hondarribia visita obligada es el parador a 
d'alt
del turó ... un cafetó hi ha prou, però val la pena veure-ho per dins. 
Per

aparcar al començament o final del poble, dins es impossible (en època
turística i cap de setmana).

La zona aquesta, la del nord, es un lloc on difícilment menjareu malament
... els preus en general son mes barats que els d'aqui a excepció del 
llocs

turístics, les terrasses s'aprofiten, però que carai, esteu 

Re: [Internauta] Google Earth

2005-07-12 Conversa Josep Payo

En/na Benjamí Villoslada ha escrit:


http://www.microsiervos.com/archivo/mundoreal/google-earth-ahora-gratis.html

Encara que el millor comentari és el de na Nuria:  «PORFAVOR AYUDA!!! 
KIERO SAVER COMO PUEDO BUSCAR MI BARRIO, COMO LO HAGO?? AYUDA!!!»   --ha 
escrit hago amb h, ayuda amb y i buscar i barrio amb b, tot plegat no està 
tant perdut :DDD


QUE PASA NEENNG¿¿

HOLLE NANO PORQE HERA BIERNES PIYALA UN LUNES VUENO KIZAS HAUN NO ALLA 
YEGADO DEL HAFTER MEGOR EL MARTES EOO¿¿


HOLLE MEDUSA TIO PORQUE PICAS HA LA PENYA HEN LA PIEL NENG?


http://breu.bulma.net/?l5176


--
Josep Payo
http://blog.solucio.com


___
llista de correu de l'Internauta
Internauta@internauta.net
http://zeus.internauta.net/mailman/listinfo/internauta


[Internauta] projecte GAT

2005-07-12 Conversa Marc Puig

hola a tots,

ja fa temps que soc espectador a l'ombra d'aquesta llista, i la
veritat és que gairebé cada dia puc anar a dormir havent après alguna
cosa nova :). Avui he decidit deixar d'estar a l'ombra i presentar-vos
un projecte personal, perquè el critiqueu, hi col·laboreu, aporteu
idees, ...

El projecte en qüestió l'he batejat amb el nom de GAT  (Guia
d'Activitats i Turisme - de Catalunya), i està muntat en forma de wiki,
inspirat en la wikipedia i wikitravel.org, però centrat a Catalunya.

L'objectiu de tot plegat és poder anar creant fitxes de llocs
interessants de ser visitats, poder-los combinar en forma de rutes,
agrupar-los per temes, etc.

De moment diguem que està en fase beta, i el més calent és a
l'aigüera, i per això tots els comentaris són benvinguts.

L'enllaç al GAT és http://www.masdelpuig.com/gat/

Marc

___
llista de correu de l'Internauta
Internauta@internauta.net
http://zeus.internauta.net/mailman/listinfo/internauta


[Internauta] Es comencen a destapar

2005-07-12 Conversa Josep Payo

Llegeixo a Vilaweb:

La policia britànica treballa per identificar els morts i Blair 
demana col·laboració europea


El dirigent laborista també va demanar més col·laboració als 
governs europeus en la lluita contra el terrorisme i que arxivessin 
durant un any trucades telefòniques i correus electrònics per si la 
policia...


http://blog.solucio.com/arxiu/2005/07/12/212/



--
Josep Payo
http://blog.solucio.com


___
llista de correu de l'Internauta
Internauta@internauta.net
http://zeus.internauta.net/mailman/listinfo/internauta


Re: [Internauta] treballs impressió avortats

2005-07-12 Conversa Pau Casellas Castells
faig un crit, doncs. ara estic més documentat, però :).

del log d'errors del cups:

*
start_process(/usr/lib/cups/filter/foomatic-rip, 0xbffee970,
0xbffedce0, 12, 14, 10)
Started filter /usr/lib/cups/filter/foomatic-rip (PID 18244) for job 13.
StartJob: backend = /usr/lib/cups/backend/parallel
[...]
[Job 13] Process dying with The renderer command ... error code
255., exit stat: 1
[Job 13] Killing process 18246 (KID3)
[...]
PID 18244 stopped with status 1!
UpdateJob: job 13, file 0 is complete.
CancelJob: id = 13
StopJob: id = 13, force = 0
StopJob: printer state is 3
*

bé, jo no hi entenc gaire, però sembla que el cups em cancel.la tots
els treballs per alguna cosa que falla en la comanda de render...

el que segueix extranyant-me més és que abans d'ahir vaig imprimir, i
de cop, sense tocar res (ho prometo!) no va...

en qualsevol cas, l'experiència de consultar els logs i treure'n
alguna informació útil ha estat gratificant :).

a reveure!

--
PauCas




On 7/12/05, Benjamí Villoslada [EMAIL PROTECTED] wrote:
 El Dilluns 11 Juliol 2005 17:38, Pau Casellas Castells va escriure:
  en el meu linux mandriva le2005, qui sigui que ho fa, m'avorta tots
  els treballs d'impressió. i ahir vaig poguer imprimir sense fer res
  esecial... alguna suggerència?
 
 És molt mal de fer amb tan poca informació.
 
 És com anar al metge i dir el ninyo no me come.  Et demanaran analítiques,
 faran preguntesm, potser li demanaran que digui trentatres...
 
 Quin sistema d'impressió fas servir?   Possiblement és el CUPS, ho diuen els
 programes KDE en imprimir, devall, en mostrar totes les opcions de la
 finestra d'imressió: sistema d'impresió usat actualiment: bla
 
 Si és el CUPS, què diu al fitxer de registre? (aka el log [del CUPS]).  Els
 resgistres es guarden a /var/log i a una SuSE el del CUPS està dins el
 directori cups (casualitat? :)
 
 Mira quanta informació dins /var/log/cups
 
 [EMAIL PROTECTED]:/var/log/cups ls
 access_log  access_log.O  error_log  error_log.O  page_log
 
 Amb els detalls googlejant un poc és fàcil que trobis coses.  Si no, pega un
 crit :)
 
 --
 Benjamí
 http://weblog.bitassa.net
 
 
 
 .


___
llista de correu de l'Internauta
Internauta@internauta.net
http://zeus.internauta.net/mailman/listinfo/internauta


Re: [Internauta] treballs impressió avortats

2005-07-12 Conversa Pau Casellas Castells
Started filter /usr/lib/cups/filter/foomatic-rip (PID 29618) for job 1.

definitivament, el que falla és el foomatic-rip aquest... que per
cert, no tinc ni idea de que és, si de passada algú ho pot explicar
així 'intuïtivament' li estaré agraït.

a reveure!

--
PauCas



On 7/12/05, Pau Casellas Castells [EMAIL PROTECTED] wrote:
 faig un crit, doncs. ara estic més documentat, però :).
 
 del log d'errors del cups:
 
 *
 start_process(/usr/lib/cups/filter/foomatic-rip, 0xbffee970,
 0xbffedce0, 12, 14, 10)
 Started filter /usr/lib/cups/filter/foomatic-rip (PID 18244) for job 13.
 StartJob: backend = /usr/lib/cups/backend/parallel
 [...]
 [Job 13] Process dying with The renderer command ... error code
 255., exit stat: 1
 [Job 13] Killing process 18246 (KID3)
 [...]
 PID 18244 stopped with status 1!
 UpdateJob: job 13, file 0 is complete.
 CancelJob: id = 13
 StopJob: id = 13, force = 0
 StopJob: printer state is 3
 *
 
 bé, jo no hi entenc gaire, però sembla que el cups em cancel.la tots
 els treballs per alguna cosa que falla en la comanda de render...
 
 el que segueix extranyant-me més és que abans d'ahir vaig imprimir, i
 de cop, sense tocar res (ho prometo!) no va...
 
 en qualsevol cas, l'experiència de consultar els logs i treure'n
 alguna informació útil ha estat gratificant :).
 
 a reveure!
 
 --
 PauCas
 
 
 
 
 On 7/12/05, Benjamí Villoslada [EMAIL PROTECTED] wrote:
  El Dilluns 11 Juliol 2005 17:38, Pau Casellas Castells va escriure:
   en el meu linux mandriva le2005, qui sigui que ho fa, m'avorta tots
   els treballs d'impressió. i ahir vaig poguer imprimir sense fer res
   esecial... alguna suggerència?
 
  És molt mal de fer amb tan poca informació.
 
  És com anar al metge i dir el ninyo no me come.  Et demanaran analítiques,
  faran preguntesm, potser li demanaran que digui trentatres...
 
  Quin sistema d'impressió fas servir?   Possiblement és el CUPS, ho diuen els
  programes KDE en imprimir, devall, en mostrar totes les opcions de la
  finestra d'imressió: sistema d'impresió usat actualiment: bla
 
  Si és el CUPS, què diu al fitxer de registre? (aka el log [del CUPS]).  
  Els
  resgistres es guarden a /var/log i a una SuSE el del CUPS està dins el
  directori cups (casualitat? :)
 
  Mira quanta informació dins /var/log/cups
 
  [EMAIL PROTECTED]:/var/log/cups ls
  access_log  access_log.O  error_log  error_log.O  page_log
 
  Amb els detalls googlejant un poc és fàcil que trobis coses.  Si no, pega un
  crit :)
 
  --
  Benjamí
  http://weblog.bitassa.net
 
 
 
  .
 


___
llista de correu de l'Internauta
Internauta@internauta.net
http://zeus.internauta.net/mailman/listinfo/internauta


RE: [Internauta] Google Earth

2005-07-12 Conversa Fusté Sánchez , Cesar
Un opció divertida es anar al cim de l'everest,


per trobar-lo, us passo les cordenades que cal copiar a Fly to: 27 d 59' 0N, 86 
d 56' 0S



-Mensaje original-
De: [EMAIL PROTECTED]
[mailto:[EMAIL PROTECTED] nombre de Pere Castells
Enviado el: lunes, 11 de julio de 2005 17:54
Para: LLISTA de l'Internauta
Asunto: [Internauta] Google Earth


Fa un dies vàreu parlar del Google Earth  aquest cap de setmana l'he 
instal·lat  estic al·lucinant. Si aquesta es la versió *normal* com deu 
ser la professional (algú la te?), es del programes que estaria disposat a 
pagar.

Francament en algun cas falta poc per veure la matricula del cotxe  això 
no mes deu ser el començament. M'he passejat per arreu ... i cara a les 
vacances es molt útil per planificar el viatge  carreteres, hotels, 
platges, camins, etc.  ... hi es tot i molt ben fotografiat. La part de 
Estats Units es brutal, et pots passejar entre els edificis de Nova York .. 
en un 3D magnífic. Francament ho recomano .. es com volar a l'alçada que 
vulguis ... molt divertit 

Dels programes o estris mes sorprenents darrerament.

Agraït als que van enviar la novetat .. si no recordo malament, en Cèsar, 
l'Erinska, l'enllaç del Benjamí es molt útil, des de Google busques la 
ciutat i t'enllaça amb el programa ... si em deixo algú no es mala intenció.

P.D.: Llavors diuen que es difícil planificar un atemptat  coi, si no 
cal anar-hi ... tens fins hi tot les coordenades  
___
llista de correu de l'Internauta
Internauta@internauta.net
http://zeus.internauta.net/mailman/listinfo/internauta

___
llista de correu de l'Internauta
Internauta@internauta.net
http://zeus.internauta.net/mailman/listinfo/internauta


Re: [Internauta] Ruta turistica per el nord

2005-07-12 Conversa Pere Castells
Com que hi ha gent que anem cap al Cantàbric-Atlàntic he trobat això que pot 
interessar:


**Cantàbria: http://www.acantabria.com/

- Guies i rutes: http://www.acantabria.com/guias/index.htm


**Galícia: http://www.agalicia.com/

- Guies i rutes (en *.pdf): http://www.agalicia.com/pdf/index.htm


**Astúries: http://www.a-asturias.com/

-Guies i rutes: http://www.a-asturias.com/guias/index.htm



De fet hi ha material a dojo, però les he trobat interessants per 
planificar.


Com localitzador faig servir el que va enviar l'Erinska: 
http://www.es.map24.com/ va força be per fer la ruta impressa.


P.D.: Si teniu material envieu-lo plis. 
___

llista de correu de l'Internauta
Internauta@internauta.net
http://zeus.internauta.net/mailman/listinfo/internauta


Re: [Internauta] Ruta turistica per el nord

2005-07-12 Conversa na mi
Vaig anar fa molt temps a Santillana del Mar, recordo
que hi havia un museu de tortures.

A veure si se m'acut alguna cosa més decent per posar.


Sílvia







Sell on Yahoo! Auctions – no fees. Bid on great items.  
http://auctions.yahoo.com/
___
llista de correu de l'Internauta
Internauta@internauta.net
http://zeus.internauta.net/mailman/listinfo/internauta


Re: [Internauta] Ruta turistica per el nord

2005-07-12 Conversa Erinska
2005/7/12, Pere Castells ha escrit:

 Com localitzador faig servir el que va enviar l'Erinska:
 http://www.es.map24.com/ va força be per fer la ruta impressa.

També acostuma a ser molt útil el de Via Michelin:
http://viamichelin.es. Sempre pots comparar les propostes de cadascun
i escollir el que t'agradi més. En aquest darrer tens la possibilitat
de posar-li fins a 3 punts de pas. Els mapes també són diferents.
 
Que vagin bé les vacances pel nord!

Jo aquest any marxo a Alemanya. Seré a Berlín i a Baviera (Munic i els
Alps). Algun suggeriment? L''allotjament ja el tinc sol·lucionat ;)

Erinska

___
llista de correu de l'Internauta
Internauta@internauta.net
http://zeus.internauta.net/mailman/listinfo/internauta


RE: [Internauta] Ruta turistica per el nord

2005-07-12 Conversa na mi
Lluís, 
no sé quina percepció haureu tingut dels meus correus,
però no tinguis cap mena de dubte que era tot de bon
rotllo. A més a més, que cadascú faci el que vulgui,
només faltaria. 

El que expliques de les fotos, etc... ho trobo
totalment lògic i raonable, de fet jo segurament faria
el mateix en el teu cas. 

Sobre els problemes de parella que pugui
ocasionar... doncs cadascú en el fons ja sap si
l'altre té raó o no. 

Sílvia






Sell on Yahoo! Auctions – no fees. Bid on great items.  
http://auctions.yahoo.com/
___
llista de correu de l'Internauta
Internauta@internauta.net
http://zeus.internauta.net/mailman/listinfo/internauta


[Internauta] miracle!!!

2005-07-12 Conversa hrnzt
Un any mes el gran J.R. Bob Dobbs ha demostrat el
seu poder sobrenatural impedint miraculosament la
Fi del Mon que estava prevista pel 6 de juliol de
2005, despres que l'any passat un altre miracle del
gran mestre de l'Slack aconseguis evitar a l'ultim
moment la Fi del Mon, prevista pel 6 de juliol de
2004, despres que contra tot pronostic
l'intervencio providencial de Bob va aturar
l'inminent Apocalipsi el 6 de juliol del 2003, que
s'havia aplaçat un any a partir del 6 de juliol de
2002 quan Bob va obrar com ens te acostumats
evitant la hecatombe, i aixi successivament des del
del 6 de juliol de 1998, dia en que s'hauria acabat
tot si no fos pel grandios Bob, l'home que podia
vendre _qualsevol_ cosa. O sigui que, donem gracies
a Dobbs per aquest any extra de vida que ens ha
concedit. Amen.

-- 
hrnzt

___
llista de correu de l'Internauta
Internauta@internauta.net
http://zeus.internauta.net/mailman/listinfo/internauta


Re: [Internauta] Ruta turistica per el nord

2005-07-12 Conversa na mi
Erinska, em pots dir més o menys quina ruta fareu i
els 
dies que estareu per la zona de Munich? És la zona que
conec més.

D'entrada et recomano que passi per Nürnberg i que
aneu a visitar els castells que hi ha Füssen
(Neuschwanstein i Hohenschangau), tot i que això últim
suposo que ja ho havieu pensat... 
Heidelberg també es molt bonic. No sé, depen del temps
que hi estareu... hi ha moltes coses per allí.

Sílvia


 Jo aquest any marxo a Alemanya. Seré a Berlín i a
 Baviera (Munic i els
 Alps). Algun suggeriment? L''allotjament ja el tinc
 sol·lucionat ;)
 
 Erinska





Sell on Yahoo! Auctions – no fees. Bid on great items.  
http://auctions.yahoo.com/
___
llista de correu de l'Internauta
Internauta@internauta.net
http://zeus.internauta.net/mailman/listinfo/internauta


[Internauta] Re: Alemanya (abans: Ruta turistica per el nord)

2005-07-12 Conversa na mi
Erinska, em pots dir més o menys quina ruta fareu i
els 
dies que estareu per la zona de Munich? És la zona que
conec més.

D'entrada et recomano que passi per Nürnberg i que
aneu a visitar els castells que hi ha Füssen
(Neuschwanstein i Hohenschangau), tot i que això últim
suposo que ja ho havieu pensat... 
Heidelberg també es molt bonic. No sé, depen del temps
que hi estareu... hi ha moltes coses per allí.

Sílvia


 Jo aquest any marxo a Alemanya. Seré a Berlín i a
 Baviera (Munic i els
 Alps). Algun suggeriment? L''allotjament ja el tinc
 sol·lucionat ;)
 
 Erinska





Sell on Yahoo! Auctions – no fees. Bid on great items.  
http://auctions.yahoo.com/
___
llista de correu de l'Internauta
Internauta@internauta.net
http://zeus.internauta.net/mailman/listinfo/internauta


[Internauta] Re: Localitzador (Abans: Ruta turistica per el nord)

2005-07-12 Conversa na mi
Un altre: http://www.mappy.com/

Sílvia

--- Erinska [EMAIL PROTECTED] wrote:

  http://www.es.map24.com/ va força be per fer la
 ruta impressa.

 També acostuma a ser molt útil el de Via Michelin:
 http://viamichelin.es. Sempre pots comparar les
 propostes de cadascun
 i escollir el que t'agradi més. En aquest darrer
 tens la possibilitat
 de posar-li fins a 3 punts de pas. Els mapes també
 són diferents.




__ 
Yahoo! Mail 
Stay connected, organized, and protected. Take the tour: 
http://tour.mail.yahoo.com/mailtour.html 

___
llista de correu de l'Internauta
Internauta@internauta.net
http://zeus.internauta.net/mailman/listinfo/internauta


Re: [Internauta] Re: Localitzador (Abans: Ruta turistica per el nord)

2005-07-12 Conversa Pere Castells

gràcies parella  bon material.

- Original Message - 
From: na mi [EMAIL PROTECTED]

To: llista@internauta.net; Erinska [EMAIL PROTECTED]
Sent: Tuesday, July 12, 2005 12:38 PM
Subject: [Internauta] Re: Localitzador (Abans: Ruta turistica per el nord)



Un altre: http://www.mappy.com/

Sílvia

--- Erinska [EMAIL PROTECTED] wrote:


 http://www.es.map24.com/ va força be per fer la
ruta impressa.



També acostuma a ser molt útil el de Via Michelin:
http://viamichelin.es. Sempre pots comparar les
propostes de cadascun
i escollir el que t'agradi més. En aquest darrer
tens la possibilitat
de posar-li fins a 3 punts de pas. Els mapes també
són diferents.





__
Yahoo! Mail
Stay connected, organized, and protected. Take the tour:
http://tour.mail.yahoo.com/mailtour.html

___
llista de correu de l'Internauta
Internauta@internauta.net
http://zeus.internauta.net/mailman/listinfo/internauta


___
llista de correu de l'Internauta
Internauta@internauta.net
http://zeus.internauta.net/mailman/listinfo/internauta


RE: [Internauta] Ruta turistica per el nord

2005-07-12 Conversa Lluís
Sílvia,
No he dubtat ni un moment del teu bon rotllo (ja fa temps que corres per
aquestà llista), el dubte era si els meus missatges podien ofendre a alguna
persona, la qual cosa m'hauria desassossegat fins a la fi dels meus dies
(quin càrrec de consciència!).

Problemes amb la parella no en tinc i voldria que seguis així però
t'explicaré (us explicaré) una anècdota que pot aclarir la meva situació.

Quan la canalla era petita (2, 3 anys) anaven a una escola bressol que se'ls
duien tota una setmana de colònies. Llavors nosaltres dos agafaven la moto i
una setmana quasi sencera de vacances reals.

Val a dir que mai sabíem on pararíem: Costa Brava, Costa Daurada o Els
Ports. Feien quilometres i quan ens semblava que la zona era agradable
paraven i cercaven un hotelet.

Doncs bé, un any vàrem espetegar a Lloret i vàrem veure una hotel que feia
patxoca (no dic el nom perquè no em paguen per fer publicitat), cap a dins i
seguir tot el ritual (tenen habitacions?, doncs ens posarà una que estigui
bé...)

La sorpresa fou que precisament aquell any en aquell precís moment (o
setmana) i en aquell precís hotel feien la convenció internacional Midi/Mini
(parlo del 82 o 83) i en vaig trobar tota la penya de la facultat: hola que
tal, tu per aquí? i bla, bla.

Com és natural la dona es va mosquejar  un xic i, d'entrada, no es va creure
que fou casualitat i que havia triat aquell hotel per diluir-me en les
conferències. No vaig anar a cap però a partir de llavors sempre hi ha la
conyeta de: aquest any per vacances de que va la convenció? o: parlarà
fulanet?,

Ara ens diverteix recordant-ho, però la primera impressió, ja pots
afigurar-te, que no fou massa agradable; em va costar tres llargs minuts
convèncer-la que no estava preparat!.

No cal dir que no vaig assistir a cap conferència, només vaig comprar algún
llibre, la documentació de la convenció i algun altre record.

Lluís


-Mensaje original-
De: [EMAIL PROTECTED]
[mailto:[EMAIL PROTECTED] nombre de na mi
Enviado el: martes, 12 de julio de 2005 12:29
Para: llista@internauta.net
Asunto: RE: [Internauta] Ruta turistica per el nord


Lluís,
no sé quina percepció haureu tingut dels meus correus,
però no tinguis cap mena de dubte que era tot de bon
rotllo. A més a més, que cadascú faci el que vulgui,
només faltaria.

El que expliques de les fotos, etc... ho trobo
totalment lògic i raonable, de fet jo segurament faria
el mateix en el teu cas.

Sobre els problemes de parella que pugui
ocasionar... doncs cadascú en el fons ja sap si
l'altre té raó o no.

Sílvia


___
llista de correu de l'Internauta
Internauta@internauta.net
http://zeus.internauta.net/mailman/listinfo/internauta


Re: [Internauta] treballs impressió avortats

2005-07-12 Conversa Benjamí Villoslada
El Dimarts 12 Juliol 2005 09:57, Pau Casellas Castells va escriure:
 el que segueix extranyant-me més és que abans d'ahir vaig imprimir, i
 de cop, sense tocar res (ho prometo!) no va...

Tot té alguna explicació i està a qualque log ;)

Per exemple, instal·lar un paquet que per dependències modifica la part que 
t'anava bé.  No és que t'ho espalli, simplement que l'arribada d'un nou 
paquet implica que s'ha de configurar.

La gràcia és tenir el control, saber què ha passat perquè la resposta sol ser 
prou consistent i se n'aprén, no torna a passar (a un altre missatge et parlo 
d'aquest cas).

 en qualsevol cas, l'experiència de consultar els logs i treure'n
 alguna informació útil ha estat gratificant :).

Sí, gairebé mai es peguen pals de cec i amb els problemes és quan se n'apren.  
Per això els de Debian en saben tant: tot és molt manual i a base de posar 
coses a lloc n'aprenen un ou :))

-- 
Benjamí
http://weblog.bitassa.net



.

___
llista de correu de l'Internauta
Internauta@internauta.net
http://zeus.internauta.net/mailman/listinfo/internauta


Re: [Internauta] treballs impressió avortats

2005-07-12 Conversa Benjamí Villoslada
El Dimarts 12 Juliol 2005 10:32, Pau Casellas Castells va escriure:
 Started filter /usr/lib/cups/filter/foomatic-rip (PID 29618) for job 1.

 definitivament, el que falla és el foomatic-rip aquest... que per
 cert, no tinc ni idea de que és, si de passada algú ho pot explicar
 així 'intuïtivament' li estaré agraït.

Tots els arxius de programes (aka paquets) van arribar en forma de RPM i en 
instal·lar-se van entrar a la base de dades de RPM, que es pot consultar per 
saber què és cada cosa.


1) saber a quin paquet pertany l'arxiu.  Ho faig a una SuSE, també basada en 
RPM:

[EMAIL PROTECTED]:~ rpm -qf /usr/lib/cups/filter/foomatic-rip
foomatic-filters-3.0.1-41.7

Aha, forma part d foomatic-filters i tenc la 3.0.1-41.7 (el que va darrere el 
guió sol ser la versió de modificació que ha fet la gent de la distro, en 
aquest cas SuSE).

2) i què fa foomatic-filters?



[EMAIL PROTECTED]:~ rpm -qi foomatic-filters
Name: foomatic-filters Relocations: (not relocatable)
Version : 3.0.1 Vendor: SuSE Linux AG, 
Nuernberg, Germany
Release : 41.7  Build Date: Tue 09 Nov 2004 
07:47:55 PM CET
Install date: Wed 24 Nov 2004 03:40:58 PM CET  Build Host: Brenner.suse.de
Group   : Hardware/Printing Source RPM: 
foomatic-filters-3.0.1-41.7.src.rpm
Size: 383444   License: GPL
Signature   : DSA/SHA1, Tue 09 Nov 2004 09:00:30 PM CET, Key ID 
a84edae89c800aca
Packager: http://www.suse.de/feedback
URL : http://www.linuxprinting.org/
Summary : Filter Scripts Used by Printer Spoolers
Description :
Filter scripts used by the printer spoolers to convert the incoming
PostScript data into the printer's native format using a printer/driver
specific, but spooler-independent PPD file.


Authors:

Till Kamppeter [EMAIL PROTECTED]
Grant Taylor  [EMAIL PROTECTED]
Distribution: SuSE Linux 9.1 (i586)



El sistema Nyu d'impressió acaba creant arxius PostScript, sempre.  Aquest 
paquet s'encarrega de filtrar-los per convertir-los al format de cada 
impressora (si és PostScript no fa ni falta).

Així que no et falla el cups, sinó una de les parts de la maquinaria 
d'impressió.  Mirant un poc el tema pot ser un caramull de coses, fins i tot 
la falta de fonts: http://breu.bulma.net/?l5178

3) Què porta el paquet?



[EMAIL PROTECTED]:~ rpm -ql foomatic-filters
/etc/foomatic
/etc/foomatic/filter.conf
/etc/foomatic/filter.conf.sample
/usr/bin/foomatic-gswrapper
/usr/bin/foomatic-rip
/usr/lib/cups
/usr/lib/cups/filter
/usr/lib/cups/filter/foomatic-rip
/usr/share/doc/packages/foomatic-filters
/usr/share/doc/packages/foomatic-filters/COPYING
/usr/share/doc/packages/foomatic-filters/ChangeLog
/usr/share/doc/packages/foomatic-filters/README
/usr/share/doc/packages/foomatic-filters/TODO
/usr/share/doc/packages/foomatic-filters/USAGE
/usr/share/man/man1/foomatic-gswrapper.1.gz
/usr/share/man/man1/foomatic-rip.1.gz



La documentació de SuSE explica prou bé la cosa d'impressió a Nyu, aquest 
diagrama és prou clar:  http://www.novell.com/documentation/suse.html  guia 
d'administració del 9.0  p. 128 (i llegint les que estan al voltant, sabras 
com funciona el sistema d'impressió :)

Com et deia al missatge anterior, que passin coses i la documentació sempre 
ajuda a aprendre.  La impressió sempre m'ha anat bé, no sabria que dir-te per 
aquest cas, fa ràbia la resposta sempre m'ha anat bé  :)) però del CUPS 
només vaig aprendre'n la configuració per un curs, no tenc casuística 
d'errors.  Per què no t'apuntes a una llista on hi hagi més gent amb 
experiència, com la bulmailing?

http://llistes.bulma.net/mailman/listinfo/bulmailing


-- 
Benjamí
http://weblog.bitassa.net



.

___
llista de correu de l'Internauta
Internauta@internauta.net
http://zeus.internauta.net/mailman/listinfo/internauta


Re: [Internauta] Google Earth

2005-07-12 Conversa Benjamí Villoslada
El Dimarts 12 Juliol 2005 08:33, Pere Castells va escriure:
 .. al teu blog que vas enviar
 http://weblog.bitassa.net/arxiu/2005/06/22/195/ hi tens aquest enllaç
 http://perljam.net/google-satellite-maps/ et dona l'opció de buscar llocs,
 un cop seleccionat, automàticament (si vols) s'obre el Earth Google, si el
 tens instal·lat clar. Per això t'ho vaig agrair  :-))

D'acord, jo no he pogut veure la relació entre les dues coses :)

 Es una llàstima si no el podeu fer servir, val la pena.

A Google s'aprofiten molt dels avantatges del programari lliure (tot el seu 
muntatge és en Linux).  Tenen cercador específic sobre temes Linux 
( http://www.google.com/linux ) També tenen projectes amb programari lliure i 
mostren / comparteixen tota la informació 
( http://code.google.com/projects.html ) però aquest no.

Podria ser lliure, si volguessin.  El valor d'aquest projecte està en les 
imatges, no en allò que les fa funcionar.  Com un bon llibre il·lustrat: el 
valor no està en el paper ni el negoci d'ulleres per llegir-lo, sinó en el 
ben fet que estigui.

Però o no han tingut temps, o no són tot l'agraits que caldria esprar :)

 Suposo que es algo semblant al que em passa a mi amb el Lemming que vàreu
 enviar, que no es pot fer servir amb IE. M'agradaven aquells ninotets.

En aquest cas, pots visitar la plana amb el Firefox sense perdre ni un gram de 
llibertat a l'hora d'usar l'ordinador ni exposar-te a res; al contrari, per 
la seva construcció usar l'IE sí que és un risc fins i tot cronometrat :)

http://www.alt1040.com/archivo/2005/07/04/12-minutos-para-que-tu-computadora-se-infecte/


-- 
Benjamí
http://weblog.bitassa.net



.

___
llista de correu de l'Internauta
Internauta@internauta.net
http://zeus.internauta.net/mailman/listinfo/internauta


Re: [Internauta] Ruta turistica per el nord

2005-07-12 Conversa Benjamí Villoslada
El Dilluns 11 Juliol 2005 19:44, Josep M Puig va escriure:
  Com nosaltres anirem entre finals de setembre i principis d'octubre, us
 demanaria que passessiu informació d'aquells bars o restaurants d'on heu
 sortit satisfets i contents, així com d'aquells racons que siguin dignes de
 visitar i que normalment no surten a les guies.

Fa anys que vam estar a Baiona, però està a Galícia i la part més oest, damunt 
Portugal.  Molt guapo, les mariscades imponents --i no gaire cares, encara 
que ja no recordo el detall.  Permet escapar-se fins Portugal uns dies.

Sobre Cantabria, és el que més ens va agradar del Nord peninsular.

-- 
Benjamí
http://weblog.bitassa.net



.

___
llista de correu de l'Internauta
Internauta@internauta.net
http://zeus.internauta.net/mailman/listinfo/internauta


Re: [Internauta] Ruta turistica per el nord

2005-07-12 Conversa Benjamí Villoslada
El Dilluns 11 Juliol 2005 20:30, Josep M. va escriure:
 Quan vosaltres dieu: me'n vaig al nord, jo hi trobo a faltar quelcom.

Ah mira, encara no havia llegit això en escriure Nord peninsular a 
l'anterior missatge :)


-- 
Benjamí
http://weblog.bitassa.net



.

___
llista de correu de l'Internauta
Internauta@internauta.net
http://zeus.internauta.net/mailman/listinfo/internauta


Re: [Internauta] Ruta turistica per el nord

2005-07-12 Conversa Benjamí Villoslada
El Dilluns 11 Juliol 2005 18:25, Lluís va escriure:
 El  mètode més còmode i barat és l'ordenata.

 Quan s'omple la tarja de la camera: al disc.

 Quan has de parlar amb els nanos: cable RJ, chat (o e-mail) et voilà.

Exacte, són màquines multipropòsit, transversals.

No vaig a un bon restaurant de Sineu perquè tenen la TV massa a sobre de les 
taules, sempre engegada.  En canvi, si l'ordinador és petit --cap a la 
taula-- i hi ha wifi, quina diferència hi ha entre engegar-lo i llegir quatre 
coses que sí interessen en comptes del diari entre plat i plat, mentre 
esperem?  La TV no te l'apaguen, quan porten el plat.


-- 
Benjamí
http://weblog.bitassa.net



.

___
llista de correu de l'Internauta
Internauta@internauta.net
http://zeus.internauta.net/mailman/listinfo/internauta


[Internauta] Jo soc del nord !!!

2005-07-12 Conversa roine
Hola a tots i totes, aqui en roine.

Alguns de vosaltres ja hem coneixeu, però d'altres no.
Aixi doncs, pel qui no em coneixin, els diré que jo
sóc del nord, concretament d'Euskadi.

Com que veig que de restaurants ja aneu ben servits,
us recomenaré llocs que heu de visitar:

Donostia, Zarautz i Getaria pel que fa a Gipuzkoa.

*Bilbao, Getxo, l'arbre de Gernika, Bermeo pel que fa
a Bizkaia.

L'asterisc l'he posat perque com que Bilbao és tan
gran, volia recomenar-vos: 

El metro: diuen els de Bilbao que és el més modern i
segur del món. Les estacions són maques, amplies i amb
força llum natural.
Nota: no llenceu el bitllet, doncs aqui el demanen
quan esntres al metro i en l'estació de sortida.

El Casc Antic: les impressionants Siete calles, el
mercat, el teatre Arreaga, i l'Ajutament que està
aprop.

El museu Guggenheim, és visita obligada. A mi em va
agradar més de fora que de dintre, però tot depèn de
l'exposició que hi facin. Per cert, em va resultar
força económic. Fan visitis en català, però només amb
grups nombrosos.

 En quan a Getxo (15 km de Bilbao, tot seguint la
costa, direcció Santander) cal visitar la bonic i
espectacular costa. Té platges amb acantilats afilats
com una mala cosa. Molt vistós i diferent a la costa
catalana.
Jo visc al poble del costat, a Berango. Com que hi ha
confiança, us deixo el meu telf mòbil (email privat)
tot invitan-vos a que em truqueu i quedem per
ensenyar-vos aquest troç de món tan marevellós.

En fi, us deixo ja però si algú té dubtes, els
contestaré encantat.

Que us ho passeu bé pel nord i fins a la vista.



__ 
Renovamos el Correo Yahoo! 
Nuevos servicios, más seguridad 
http://correo.yahoo.es
___
llista de correu de l'Internauta
Internauta@internauta.net
http://zeus.internauta.net/mailman/listinfo/internauta


Re: [Internauta] Jo soc del nord !!!

2005-07-12 Conversa Joan Lara
hola tots,
Amb deixo que hi fiqui cullarada?
2 llocs  mes increible una ermita San Juan de...el roine ho deu saber esta
al cim d' una petita peninsula (Es mol tipic,però no per això se n' ha de
passar)les vistes una maravella.
Perdeu'se per Sant Sebastia a la nit (la conxa,una passada).Per
cert algú ha anat a Suecia?Que amb podeu explicar?

Bones Vacançes!!!
- Original Message -
From: roine [EMAIL PROTECTED]
To: llista@internauta.net
Sent: Tuesday, July 12, 2005 5:19 PM
Subject: [Internauta] Jo soc del nord !!!


Hola a tots i totes, aqui en roine.

Alguns de vosaltres ja hem coneixeu, però d'altres no.
Aixi doncs, pel qui no em coneixin, els diré que jo
sóc del nord, concretament d'Euskadi.

Com que veig que de restaurants ja aneu ben servits,
us recomenaré llocs que heu de visitar:

Donostia, Zarautz i Getaria pel que fa a Gipuzkoa.

*Bilbao, Getxo, l'arbre de Gernika, Bermeo pel que fa
a Bizkaia.

L'asterisc l'he posat perque com que Bilbao és tan
gran, volia recomenar-vos:

El metro: diuen els de Bilbao que és el més modern i
segur del món. Les estacions són maques, amplies i amb
força llum natural.
Nota: no llenceu el bitllet, doncs aqui el demanen
quan esntres al metro i en l'estació de sortida.

El Casc Antic: les impressionants Siete calles, el
mercat, el teatre Arreaga, i l'Ajutament que està
aprop.

El museu Guggenheim, és visita obligada. A mi em va
agradar més de fora que de dintre, però tot depèn de
l'exposició que hi facin. Per cert, em va resultar
força económic. Fan visitis en català, però només amb
grups nombrosos.

 En quan a Getxo (15 km de Bilbao, tot seguint la
costa, direcció Santander) cal visitar la bonic i
espectacular costa. Té platges amb acantilats afilats
com una mala cosa. Molt vistós i diferent a la costa
catalana.
Jo visc al poble del costat, a Berango. Com que hi ha
confiança, us deixo el meu telf mòbil (email privat)
tot invitan-vos a que em truqueu i quedem per
ensenyar-vos aquest troç de món tan marevellós.

En fi, us deixo ja però si algú té dubtes, els
contestaré encantat.

Que us ho passeu bé pel nord i fins a la vista.



__
Renovamos el Correo Yahoo!
Nuevos servicios, más seguridad
http://correo.yahoo.es
___
llista de correu de l'Internauta
Internauta@internauta.net
http://zeus.internauta.net/mailman/listinfo/internauta


___
llista de correu de l'Internauta
Internauta@internauta.net
http://zeus.internauta.net/mailman/listinfo/internauta


[Internauta] En Laporta en calçotets

2005-07-12 Conversa Toni Dalmau

Hola!

La gent es posa nerviosa als aeroports i després passa el que passa:

Laporta va acabar en calçotets a l'aeroport del Prat després d'un 
incident amb agents de seguretat


http://www.absurddiari.com/c/llegir.php?llegir=llegirref=7190

Salut i bona navegació!

Toni Dalmau, periodista
L'Absurd Diari (http://www.absurddiari.com)
Notícies surrealistes, insòlites i sorprenents


___
llista de correu de l'Internauta
Internauta@internauta.net
http://zeus.internauta.net/mailman/listinfo/internauta


Re: [Internauta] Ruta turistica per el nord

2005-07-12 Conversa janton
Santillana del mar es molt bonica cal anar-hi, pero no deixa de ser una engany,
no es ni santa n'hi llana ni te mar (es broma).

Jan

--- na mi [EMAIL PROTECTED] wrote:

 Vaig anar fa molt temps a Santillana del Mar, recordo
 que hi havia un museu de tortures.
 
 A veure si se m'acut alguna cosa més decent per posar.
 
 
 Sílvia
 
 
 
 
 
   
 
 Sell on Yahoo! Auctions – no fees. Bid on great items.  
 http://auctions.yahoo.com/
 ___
 llista de correu de l'Internauta
 Internauta@internauta.net
 http://zeus.internauta.net/mailman/listinfo/internauta
 


__
Do You Yahoo!?
Tired of spam?  Yahoo! Mail has the best spam protection around 
http://mail.yahoo.com 
___
llista de correu de l'Internauta
Internauta@internauta.net
http://zeus.internauta.net/mailman/listinfo/internauta


Re: [Internauta] Ruta turistica per el nord

2005-07-12 Conversa janton
Hola Benjamí i colla,

L'any passat vaig estiuejar a Deià una preciositat, tranquil a un hotel Villa
Verde senzill però guardava encanteri dels anys passat i vaig estar dinant un
dia al restaurant de la carretera a Manacor que es diu “Sa  cruce” també ens va
agradar molt em va quedar pendent per manca de dies anar a Sineu que també se
que es  molt bonic, be queda pendent.
Si algú te pensat anar a Mallorca no us deixeu aquests llocs.

Jan 

--- Benjamí Villoslada [EMAIL PROTECTED] wrote:

 El Dilluns 11 Juliol 2005 18:25, Lluís va escriure:
  El  mètode més còmode i barat és l'ordenata.
 
  Quan s'omple la tarja de la camera: al disc.
 
  Quan has de parlar amb els nanos: cable RJ, chat (o e-mail) et voilà.
 
 Exacte, són màquines multipropòsit, transversals.
 
 No vaig a un bon restaurant de Sineu perquè tenen la TV massa a sobre de les 
 taules, sempre engegada.  En canvi, si l'ordinador és petit --cap a la 
 taula-- i hi ha wifi, quina diferència hi ha entre engegar-lo i llegir quatre
 
 coses que sí interessen en comptes del diari entre plat i plat, mentre 
 esperem?  La TV no te l'apaguen, quan porten el plat.
 
 
 -- 
 Benjamí
 http://weblog.bitassa.net
 
 
 
 .
 
 ___
 llista de correu de l'Internauta
 Internauta@internauta.net
 http://zeus.internauta.net/mailman/listinfo/internauta
 


__
Do You Yahoo!?
Tired of spam?  Yahoo! Mail has the best spam protection around 
http://mail.yahoo.com 
___
llista de correu de l'Internauta
Internauta@internauta.net
http://zeus.internauta.net/mailman/listinfo/internauta


Re: [Internauta] En Laporta en calçotets

2005-07-12 Conversa Benjamí Villoslada
El Dimarts 12 Juliol 2005 18:06, Toni Dalmau va escriure:
 La gent es posa nerviosa als aeroports i després passa el que passa:

Jo també m'emprenyaria, si fos el Laporta.

Perquè el passen per l'escanner? 

Perquè a mig vol el Laporta no s'aixequi armat i segresti el vol?

Que el tornen a fer passar, 3 cops, com qui diu Laporta, no ens enganyaràs!  
no amagaràs la teva arma de destrucció massiva i salvaré el món d'altre 11S!

Au va! :)

Els mediterranis tenim als gens que normes com aquesta estan per botar-se-les 
en casos tant evidents com aquest.

No passen pas a la casa reial, pels escanners, pels mateixos motius que espero 
haguessin raonat els guardies pel Laporta. El rei segrestant un avió?  
Sofia, amordaza la tripulación y ponles las esposas mientras desvio yo mismo 
el avión, que para eso soy piloto. Reparte la munición entre las niñas, que 
el chico cubra a Leticia y dale la pistola de plástico al Marichalar, que a 
ese, si se le cruzan los cables...

Però potser en el cas del rei no és raonat, sinó litúrgia.  Justament per 
aquesta falta de raonament, els terroristes de veritat poden medir fins on 
arriba el quadriculisme d'aquest personal i colar allò que els hi convé :(


-- 
Benjamí
http://weblog.bitassa.net



.

___
llista de correu de l'Internauta
Internauta@internauta.net
http://zeus.internauta.net/mailman/listinfo/internauta


Re: [Internauta] Ruta turistica per el nord

2005-07-12 Conversa Benjamí Villoslada
El Dimarts 12 Juliol 2005 19:17, janton va escriure:
 L'any passat vaig estiuejar a Deià una preciositat, tranquil a un hotel
 Villa Verde senzill però guardava encanteri dels anys passat

Vas escollir bé :)

 i vaig estar 
 dinant un dia al restaurant de la carretera a Manacor que es diu Sa
  cruce

M'hi vaig aturar un diumenge i estava tant ple que vam marxar (Es cruce, que 
ara hauria de ser Sa rotonda :))

A prop hi ha un bon celler a Petra.  A Sineu n'hi ha un fotimer :)

A Manacor hi ha un restaurant que no hi he anat mai just pel nom: Les 
arcades  Només falta anar-hi a dinar en un Fiat Marea :DDD

  també ens va agradar molt em va quedar pendent per manca de dies 
 anar a Sineu que també se que es  molt bonic, be queda pendent.
 Si algú te pensat anar a Mallorca no us deixeu aquests llocs.

Recomano llegir abans el llibre de n'Espinàs A peu per Mallorca sense veure 
el mar.

-- 
Benjamí
http://weblog.bitassa.net



.

___
llista de correu de l'Internauta
Internauta@internauta.net
http://zeus.internauta.net/mailman/listinfo/internauta


Re: [Internauta] En Laporta en calçotets

2005-07-12 Conversa Pere Castells
Ara que dius això ... fa uns mesos (ja no ho recordo) el conde Lequio (el del potoxop) va 
voler passar una capsa plena de petards, ho portava com equipatge de ma.


Era un dia d'aquells de cotxe i ho explicaven per la radio. Anava cap a Suïssa a una festa 
i l'argument era que el petards els comprava a España perque eren mes barats. Encara estic 
esperant que el fotin a la presó per terrorista . sembla que la capsa pesava uns 10 
quilos, no eren dues piules.


Mai mes s'ha parlat del tema .. tu (o jo) portem un petit tro a la butxaca i no sortim la 
garjola amb 2 anys.


Morales, aunque nos controles el correo seguiremos rajando. Diles a tus colegas ingleses 
que son un coladero, mucha isla pa na. O tambien miraban pa otro lado? ... teneis estudios 
piltrafillas?.


- Original Message - 
From: Benjamí Villoslada [EMAIL PROTECTED]

To: llista@internauta.net
Sent: Tuesday, July 12, 2005 6:47 PM
Subject: Re: [Internauta] En Laporta en calçotets



El Dimarts 12 Juliol 2005 18:06, Toni Dalmau va escriure:

La gent es posa nerviosa als aeroports i després passa el que passa:


Jo també m'emprenyaria, si fos el Laporta.

Perquè el passen per l'escanner?

Perquè a mig vol el Laporta no s'aixequi armat i segresti el vol?

Que el tornen a fer passar, 3 cops, com qui diu Laporta, no ens enganyaràs!
no amagaràs la teva arma de destrucció massiva i salvaré el món d'altre 11S!

Au va! :)

Els mediterranis tenim als gens que normes com aquesta estan per botar-se-les
en casos tant evidents com aquest.

No passen pas a la casa reial, pels escanners, pels mateixos motius que espero
haguessin raonat els guardies pel Laporta. El rei segrestant un avió?
Sofia, amordaza la tripulación y ponles las esposas mientras desvio yo mismo
el avión, que para eso soy piloto. Reparte la munición entre las niñas, que
el chico cubra a Leticia y dale la pistola de plástico al Marichalar, que a
ese, si se le cruzan los cables...

Però potser en el cas del rei no és raonat, sinó litúrgia.  Justament per
aquesta falta de raonament, els terroristes de veritat poden medir fins on
arriba el quadriculisme d'aquest personal i colar allò que els hi convé :(


--
Benjamí
http://weblog.bitassa.net



.

___
llista de correu de l'Internauta
Internauta@internauta.net
http://zeus.internauta.net/mailman/listinfo/internauta


___
llista de correu de l'Internauta
Internauta@internauta.net
http://zeus.internauta.net/mailman/listinfo/internauta


Re: [Internauta] Google Earth

2005-07-12 Conversa Pere Castells

Brutal !!!

.. creus que fa falta anar a Nova York per preparar un atemptat? (recordo que a un tipus 
el van interrogar per tenir gravat en vídeo de Nova York)  poses les coordenades i 
fots un petard a la clenxa del Bill Gates .. has vist la casa que te el paio?


He provat de posar l'adreça d'un amic que tinc allà (USA) i .. diana !!!.

Gràcies Oscar, encara estic badant.

- Original Message - 
From: Fusté Sánchez, Cesar [EMAIL PROTECTED]

To: llista@internauta.net
Sent: Tuesday, July 12, 2005 11:23 AM
Subject: RE: [Internauta] Google Earth



Un opció divertida es anar al cim de l'everest,


per trobar-lo, us passo les cordenades que cal copiar a Fly to: 27 d 59' 0N, 86 
d 56' 0S



-Mensaje original-
De: [EMAIL PROTECTED]
[mailto:[EMAIL PROTECTED] nombre de Pere Castells
Enviado el: lunes, 11 de julio de 2005 17:54
Para: LLISTA de l'Internauta
Asunto: [Internauta] Google Earth


Fa un dies vàreu parlar del Google Earth  aquest cap de setmana l'he
instal·lat  estic al·lucinant. Si aquesta es la versió *normal* com deu
ser la professional (algú la te?), es del programes que estaria disposat a
pagar.

Francament en algun cas falta poc per veure la matricula del cotxe  això
no mes deu ser el començament. M'he passejat per arreu ... i cara a les
vacances es molt útil per planificar el viatge  carreteres, hotels,
platges, camins, etc.  ... hi es tot i molt ben fotografiat. La part de
Estats Units es brutal, et pots passejar entre els edificis de Nova York ..
en un 3D magnífic. Francament ho recomano .. es com volar a l'alçada que
vulguis ... molt divertit 

Dels programes o estris mes sorprenents darrerament.

Agraït als que van enviar la novetat .. si no recordo malament, en Cèsar,
l'Erinska, l'enllaç del Benjamí es molt útil, des de Google busques la
ciutat i t'enllaça amb el programa ... si em deixo algú no es mala intenció.

P.D.: Llavors diuen que es difícil planificar un atemptat  coi, si no
cal anar-hi ... tens fins hi tot les coordenades 
___
llista de correu de l'Internauta
Internauta@internauta.net
http://zeus.internauta.net/mailman/listinfo/internauta

___
llista de correu de l'Internauta
Internauta@internauta.net
http://zeus.internauta.net/mailman/listinfo/internauta


___
llista de correu de l'Internauta
Internauta@internauta.net
http://zeus.internauta.net/mailman/listinfo/internauta


Re: [Internauta] En Laporta en calçotets

2005-07-12 Conversa Esteve Valentí

Segur que els guàrdies devien ser del madrid i els agrada
de putejar-lo.  :-)


En/na Benjamí Villoslada ha escrit:


El Dimarts 12 Juliol 2005 18:06, Toni Dalmau va escriure:
 


La gent es posa nerviosa als aeroports i després passa el que passa:
   



Jo també m'emprenyaria, si fos el Laporta.

Perquè el passen per l'escanner? 


Perquè a mig vol el Laporta no s'aixequi armat i segresti el vol?

Que el tornen a fer passar, 3 cops, com qui diu Laporta, no ens enganyaràs!  
no amagaràs la teva arma de destrucció massiva i salvaré el món d'altre 11S!


Au va! :)

Els mediterranis tenim als gens que normes com aquesta estan per botar-se-les 
en casos tant evidents com aquest.


No passen pas a la casa reial, pels escanners, pels mateixos motius que espero 
haguessin raonat els guardies pel Laporta. El rei segrestant un avió?  
Sofia, amordaza la tripulación y ponles las esposas mientras desvio yo mismo 
el avión, que para eso soy piloto. Reparte la munición entre las niñas, que 
el chico cubra a Leticia y dale la pistola de plástico al Marichalar, que a 
ese, si se le cruzan los cables...


Però potser en el cas del rei no és raonat, sinó litúrgia.  Justament per 
aquesta falta de raonament, els terroristes de veritat poden medir fins on 
arriba el quadriculisme d'aquest personal i colar allò que els hi convé :(



 



--
Adéu

Esteve Valentí
[EMAIL PROTECTED]
http://www.puigdelescols.com


___
llista de correu de l'Internauta
Internauta@internauta.net
http://zeus.internauta.net/mailman/listinfo/internauta


Re: [Internauta] En Laporta en calçotets

2005-07-12 Conversa Jordi
Jo no sóc del madrid ... Però ganes li tinc :)

PS: tampoc sóc de l'espanyol

On 7/12/05, Esteve Valentí [EMAIL PROTECTED] wrote:
 Segur que els guàrdies devien ser del madrid i els agrada
 de putejar-lo.  :-)
 
 
 En/na Benjamí Villoslada ha escrit:
 
 El Dimarts 12 Juliol 2005 18:06, Toni Dalmau va escriure:
 
 
 La gent es posa nerviosa als aeroports i després passa el que passa:
 
 
 
 Jo també m'emprenyaria, si fos el Laporta.
 
 Perquè el passen per l'escanner?
 
 Perquè a mig vol el Laporta no s'aixequi armat i segresti el vol?
 
 Que el tornen a fer passar, 3 cops, com qui diu Laporta, no ens enganyaràs!
 no amagaràs la teva arma de destrucció massiva i salvaré el món d'altre 11S!
 
 Au va! :)
 
 Els mediterranis tenim als gens que normes com aquesta estan per botar-se-les
 en casos tant evidents com aquest.
 
 No passen pas a la casa reial, pels escanners, pels mateixos motius que 
 espero
 haguessin raonat els guardies pel Laporta. El rei segrestant un avió?
 Sofia, amordaza la tripulación y ponles las esposas mientras desvio yo mismo
 el avión, que para eso soy piloto. Reparte la munición entre las niñas, que
 el chico cubra a Leticia y dale la pistola de plástico al Marichalar, que a
 ese, si se le cruzan los cables...
 
 Però potser en el cas del rei no és raonat, sinó litúrgia.  Justament per
 aquesta falta de raonament, els terroristes de veritat poden medir fins on
 arriba el quadriculisme d'aquest personal i colar allò que els hi convé :(
 
 
 
 
 
 --
 Adéu
 
 Esteve Valentí
 [EMAIL PROTECTED]
 http://www.puigdelescols.com
 
 
 ___
 llista de correu de l'Internauta
 Internauta@internauta.net
 http://zeus.internauta.net/mailman/listinfo/internauta
 


-- 
Jordi Vergés

[EMAIL PROTECTED]

___
llista de correu de l'Internauta
Internauta@internauta.net
http://zeus.internauta.net/mailman/listinfo/internauta


Re[2]: [Internauta] En Laporta en calçotets

2005-07-12 Conversa dolsa
Hola ,

Tuesday, July 12, 2005, 6:47:19 PM, escrius:

 El Dimarts 12 Juliol 2005 18:06, Toni Dalmau va escriure:
 La gent es posa nerviosa als aeroports i després passa el que passa:

 Jo també m'emprenyaria, si fos el Laporta.

 Perquè el passen per l'escanner? 

 Perquè a mig vol el Laporta no s'aixequi armat i segresti el vol?

 Que el tornen a fer passar, 3 cops, com qui diu Laporta, no ens enganyaràs!
 no amagaràs la teva arma de destrucció massiva i salvaré el món d'altre 11S!

 Au va! :)

 Els mediterranis tenim als gens que normes com aquesta estan per botar-se-les
 en casos tant evidents com aquest.

 No passen pas a la casa reial, pels escanners, pels mateixos motius que espero
 haguessin raonat els guardies pel Laporta. El rei segrestant un avió?
 Sofia, amordaza la tripulación y ponles las esposas mientras desvio yo mismo
 el avión, que para eso soy piloto. Reparte la munición entre las niñas, que
 el chico cubra a Leticia y dale la pistola de plástico al Marichalar, que a
 ese, si se le cruzan los cables...

 Però potser en el cas del rei no és raonat, sinó litúrgia.  Justament per
 aquesta falta de raonament, els terroristes de veritat poden medir fins on
 arriba el quadriculisme d'aquest personal i colar allò que els hi convé :(

Algu li ha demanat al GC si te el carnet del Madrit ?

Conec gent que li agrada tocar el que no sona.

. . . . no, n

-- 
*--\  /--*   Alfons G. Dolsa 
| ç \\  // ç | 
|\@@/| Museu de les Papallones de Catalunya
 ##  -- Pujalt - Sort ---
 \ Ç  ##  Ç / http://www.papallones.net
 |___/##\___|
/\


___
llista de correu de l'Internauta
Internauta@internauta.net
http://zeus.internauta.net/mailman/listinfo/internauta


[Internauta] Ruta turistica en general

2005-07-12 Conversa na mi
Je, així es com Vilanova de la Barca. 

Us heu descuidat un detall important sobre la ruta pel
nord peninsular: a San Vicente de la Barquera es pot
visitar (per fora) la casa de David Bustamante, ;P

Sobre Suècia no puc dir res, a part de que m'agradaria
ser sueca (i no per ser rossa precisament...). Ah! I
que la Pipi Calzaslargas es sueca i no alemanya com es
pensa molta gent (cosa que he sentit reivindicar a
molts suecs).

Aprofito que s'aixeca la veda per preguntar per
Finlandia. 

Gràcies.
Sílvia


--- janton [EMAIL PROTECTED] wrote:

 Santillana del mar es molt bonica cal anar-hi, pero
 no deixa de ser una engany,
 no es ni santa n'hi llana ni te mar (es broma).
 
 Jan




__ 
Yahoo! Mail 
Stay connected, organized, and protected. Take the tour: 
http://tour.mail.yahoo.com/mailtour.html 

___
llista de correu de l'Internauta
Internauta@internauta.net
http://zeus.internauta.net/mailman/listinfo/internauta


RE: [Internauta] Ruta turistica per el nord

2005-07-12 Conversa na mi
Jaja, és bona l'anècdota. I la teva dona ja es
malpensada de per si o li has donat motius, eh?? ;-PP

A mi em va frapar molt el cas d'una companya de feina
que tenia, que se'n va anar de vacances amb uns amics
informàtics a un camping i tots s'emportaven els
ordinadors per jugar en xarxa. Em vaig quedar... ==:-O
(amb els pèls de punta). 

Per això que hi ha casos i casos.

Sílvia


--- Lluís [EMAIL PROTECTED] wrote:

 La sorpresa fou que precisament aquell any en aquell
 precís moment (o
 setmana) i en aquell precís hotel feien la convenció
 internacional Midi/Mini
 (parlo del 82 o 83) i en vaig trobar tota la penya
 de la facultat: hola que
 tal, tu per aquí? i bla, bla.
 
 Com és natural la dona es va mosquejar un xic i,
 d'entrada, no es va creure
 que fou casualitat i que havia triat aquell hotel
 per diluir-me en les
 conferències.





Sell on Yahoo! Auctions – no fees. Bid on great items.  
http://auctions.yahoo.com/
___
llista de correu de l'Internauta
Internauta@internauta.net
http://zeus.internauta.net/mailman/listinfo/internauta


Re: [Internauta] En Laporta en calçotets

2005-07-12 Conversa Pere

En/na Benjamí Villoslada ha escrit:


El Dimarts 12 Juliol 2005 18:06, Toni Dalmau va escriure:
 


La gent es posa nerviosa als aeroports i després passa el que passa:
   



Jo també m'emprenyaria, si fos el Laporta.

Perquè el passen per l'escanner? 


Perquè a mig vol el Laporta no s'aixequi armat i segresti el vol?

Que el tornen a fer passar, 3 cops, com qui diu Laporta, no ens enganyaràs!  
no amagaràs la teva arma de destrucció massiva i salvaré el món d'altre 11S!


Au va! :)

Els mediterranis tenim als gens que normes com aquesta estan per botar-se-les 
en casos tant evidents com aquest.


No passen pas a la casa reial, pels escanners, pels mateixos motius que espero 
haguessin raonat els guardies pel Laporta. El rei segrestant un avió?  
Sofia, amordaza la tripulación y ponles las esposas mientras desvio yo mismo 
el avión, que para eso soy piloto. Reparte la munición entre las niñas, que 
el chico cubra a Leticia y dale la pistola de plástico al Marichalar, que a 
ese, si se le cruzan los cables...


Però potser en el cas del rei no és raonat, sinó litúrgia.  Justament per 
aquesta falta de raonament, els terroristes de veritat poden medir fins on 
arriba el quadriculisme d'aquest personal i colar allò que els hi convé :(



 

Segur que va moure la graduació del detector, igual si esta al màxim, 
fins i tot detecta que hagis menjat llenties o espinacs ;-)


De totes formes, em sembla recordar que no es pas la primera vegada que 
en Laporta per un xic els papers, en podríem dir poder una certa 
prepotència? :-) Ep dit amb tot el carinyu.


Salut,

Pere


___
llista de correu de l'Internauta
Internauta@internauta.net
http://zeus.internauta.net/mailman/listinfo/internauta


RE: [Internauta] Ruta turistica per el nord

2005-07-12 Conversa Lluís
Afortunadament, no és malpensada, tot el contrari, és possible que li hagi
donat algun motiu.

En qualsevol cas, no em negaràs que hi ha coincidències molt sospitoses i
sinó diga'm que hauries pensat tu.

El que no faria mai és anar-me de vacances per seguir en el rotllo ordenata,
això del càmping és vici i a mi en van altres vicis menys confessables: una
copa de vi fresc amb bona companyia sota un salze en una tarda d'estiu.

Lluís


-Mensaje original-
De: [EMAIL PROTECTED]
[mailto:[EMAIL PROTECTED] nombre de na mi
Enviado el: martes, 12 de julio de 2005 21:03
Para: llista@internauta.net
Asunto: RE: [Internauta] Ruta turistica per el nord


Jaja, és bona l'anècdota. I la teva dona ja es
malpensada de per si o li has donat motius, eh?? ;-PP

A mi em va frapar molt el cas d'una companya de feina
que tenia, que se'n va anar de vacances amb uns amics
informàtics a un camping i tots s'emportaven els
ordinadors per jugar en xarxa. Em vaig quedar... ==:-O
(amb els pèls de punta).

Per això que hi ha casos i casos.

Sílvia


___
llista de correu de l'Internauta
Internauta@internauta.net
http://zeus.internauta.net/mailman/listinfo/internauta


RE: [Internauta] En Laporta en calçotets

2005-07-12 Conversa Jordi Manchon
Hola colla,

Les mesures de seguretat del Prat son gairebé humiliants. 

Si portes un maletí amb el portàtil, la bossa amb la roba i et fan treure el
cinturó, el més fàcil es que acabis amb calçotets, si no pots aguantar-te
els pantalons, donat que tens les mans ocupades a més a més amb la safata on
hi dus el bitlleter, el mòbil, les claus i el bolígraf... i ho dic amb
coneixement de causa, ja els he dit un parell de vegades que apropin la zona
de deshabillée als arcs o que hi posin una cabina mínimament tapada. 

Insisteixo es un pel humiliant.

I els de AENA i la GC ara petant-se el cul de riure i aquest bon Jan
tornant-la a espifiarpaís

Jordi Manchon

-Missatge original-
De: [EMAIL PROTECTED]
[mailto:[EMAIL PROTECTED] En nom de Pere
Enviat: martes, 12 de julio de 2005 21:06
Per a: llista@internauta.net
Tema: Re: [Internauta] En Laporta en calçotets

En/na Benjamí Villoslada ha escrit:

El Dimarts 12 Juliol 2005 18:06, Toni Dalmau va escriure:
  

La gent es posa nerviosa als aeroports i després passa el que passa:



Jo també m'emprenyaria, si fos el Laporta.

Perquè el passen per l'escanner? 

Perquè a mig vol el Laporta no s'aixequi armat i segresti el vol?

Que el tornen a fer passar, 3 cops, com qui diu Laporta, no ens
enganyaràs!  
no amagaràs la teva arma de destrucció massiva i salvaré el món d'altre
11S!

Au va! :)

Els mediterranis tenim als gens que normes com aquesta estan per
botar-se-les 
en casos tant evidents com aquest.

No passen pas a la casa reial, pels escanners, pels mateixos motius que
espero 
haguessin raonat els guardies pel Laporta. El rei segrestant un avió?  
Sofia, amordaza la tripulación y ponles las esposas mientras desvio yo
mismo 
el avión, que para eso soy piloto. Reparte la munición entre las niñas, que

el chico cubra a Leticia y dale la pistola de plástico al Marichalar, que a

ese, si se le cruzan los cables...

Però potser en el cas del rei no és raonat, sinó litúrgia.  Justament per 
aquesta falta de raonament, els terroristes de veritat poden medir fins on 
arriba el quadriculisme d'aquest personal i colar allò que els hi convé :(


  

Segur que va moure la graduació del detector, igual si esta al màxim, 
fins i tot detecta que hagis menjat llenties o espinacs ;-)

De totes formes, em sembla recordar que no es pas la primera vegada que 
en Laporta per un xic els papers, en podríem dir poder una certa 
prepotència? :-) Ep dit amb tot el carinyu.

Salut,

Pere


___
llista de correu de l'Internauta
Internauta@internauta.net
http://zeus.internauta.net/mailman/listinfo/internauta




___
llista de correu de l'Internauta
Internauta@internauta.net
http://zeus.internauta.net/mailman/listinfo/internauta


Re: [Internauta] En Laporta en calçotets

2005-07-12 Conversa Benjamí Villoslada
El Dimarts 12 Juliol 2005 21:27, Jordi Manchon va escriure:
 Si portes un maletí amb el portàtil, la bossa amb la roba i et fan treure
 el cinturó, el més fàcil es que acabis amb calçotets, si no pots
 aguantar-te els pantalons, donat que tens les mans ocupades a més a més amb
 la safata on hi dus el bitlleter, el mòbil, les claus i el bolígraf... i ho
 dic amb coneixement de causa, ja els he dit un parell de vegades que
 apropin la zona de deshabillée als arcs o que hi posin una cabina
 mínimament tapada.

I si et fan obrir la maleta perquè han vist alguna cosa sospitosa, és un mal 
tràngol, davant tanta gent.  Ho fan seriosos, amb les metralletes ben 
agafades.  En aquell cas, directes a una bobina de cable tractant-la amb 
pinces com si fos un explosiu.

Unes hores abans tenia temps, vaig badar per Barcelona esperant a que arribés 
l'hora d'anar al Prat, vaig veure cable d'altaveus, vaig recordar que en 
necessitava...


-- 
Benjamí
http://weblog.bitassa.net



.

___
llista de correu de l'Internauta
Internauta@internauta.net
http://zeus.internauta.net/mailman/listinfo/internauta


Re: [Internauta] Jo soc del nord !!!

2005-07-12 Conversa Francesc Garí Lleixà

Una abraçada, Internauta roine.
Podríem dir que va ser un dels impulsors de l'anterior dinar d'internauta. 
El de la foto aquella que sortíem tant . . . .

Ja estàs al corrent del darrer sopar?

Encara me'n recordo del que vares enviar fa quasi 2 anys:

Tengo aquí las principales características de los de Bilbao, por si 
alguien todavía no es del todo consciente de la enorme importancia que tiene 
el ser de Bilbao. Recuerda que sólo serás de Bilbao, si cumples estas 
características:


1.Aunque has nacido en otra parte, afirmas que eres de Bilbao, y te 
justificas diciendo: LOS DE BILBAO NACEMOS DONDE NOS DA LA PUTA GANA.


2. Si cuando estudiabas en el colegio, cada vez que te preguntaban por el 
océano atlántico respondías:
Océano situado entre África, Europa y América, y que desemboca en el 
Nervión.


3. Si crees que la principal diferencia entre Dios y un bilbaíno es: que 
Dios está en todas partes y

un bilbaíno ya ha estado.

4. Si piensas que la máxima prueba de humildad de Jesucristo fue nacer en 
Belén, pudiendo haber nacido en Bilbao.


 5. Si piensas que la única virtud que les falta a los bilbaínos para 
 ser perfectos es la modestia.


6. Si cuando al salir de un bar, un amigo te dice: Oye Patxi, se nos ha 
olvidado decirle al camarero que somos de Bilbao, tu le respondes: 
Déjale, que se joda.


7. Si cuando te tocaron 100 millones en la lotería y te daban la 
enhorabuena respondías: Bah, lo que jugaba...


 8. Si todos los planteamientos matemáticos, te salen infinito y crees 
 que debería salir un número más grande.


9. Si cuando acudes con tus amigos para compraros un coche para cada uno, 
a la hora de pagar exclamas: ¡Quietos, que esta ronda es mía!


10.Si tu primer día de colegio tu padre te dijo: Mira hijo lo único que 
tienes que saber es que no debes preguntar a nadie de donde es: si es de 
Bilbao ya te lo dirá él, y si no, no debes hacerle pasar vergüenza.


11.Si cuando invitas a tus amigos a cenar y te cobran un millón de 
pesetas, le preguntas al camarero: Aiba la ostia, ¿pero qué pasa, que lo 
de estos no me lo cobras o qué?


12. Si cuando trabajabas en una librería y entró un bilbaíno pidiendo un 
mapamundi de Bilbao, tu le preguntaste: ¿De la margen izquierda o de la 
margen derecha?.


Sólo si cumples estas doce condiciones serás de Bilbao.

De segur que ja les tens superades . . . ;-)

@veure
Kiqu Garí

- Original Message - 
From: roine [EMAIL PROTECTED]

To: llista@internauta.net
Sent: Tuesday, July 12, 2005 5:19 PM
Subject: [Internauta] Jo soc del nord !!!


Hola a tots i totes, aqui en roine.

Alguns de vosaltres ja hem coneixeu, però d'altres no.
Aixi doncs, pel qui no em coneixin, els diré que jo
sóc del nord, concretament d'Euskadi.

Com que veig que de restaurants ja aneu ben servits,
us recomenaré llocs que heu de visitar:

Donostia, Zarautz i Getaria pel que fa a Gipuzkoa.

*Bilbao, Getxo, l'arbre de Gernika, Bermeo pel que fa
a Bizkaia.

L'asterisc l'he posat perque com que Bilbao és tan
gran, volia recomenar-vos:

El metro: diuen els de Bilbao que és el més modern i
segur del món. Les estacions són maques, amplies i amb
força llum natural.
Nota: no llenceu el bitllet, doncs aqui el demanen
quan esntres al metro i en l'estació de sortida.

El Casc Antic: les impressionants Siete calles, el
mercat, el teatre Arreaga, i l'Ajutament que està
aprop.

El museu Guggenheim, és visita obligada. A mi em va
agradar més de fora que de dintre, però tot depèn de
l'exposició que hi facin. Per cert, em va resultar
força económic. Fan visitis en català, però només amb
grups nombrosos.

En quan a Getxo (15 km de Bilbao, tot seguint la
costa, direcció Santander) cal visitar la bonic i
espectacular costa. Té platges amb acantilats afilats
com una mala cosa. Molt vistós i diferent a la costa
catalana.
Jo visc al poble del costat, a Berango. Com que hi ha
confiança, us deixo el meu telf mòbil (email privat)
tot invitan-vos a que em truqueu i quedem per
ensenyar-vos aquest troç de món tan marevellós.

En fi, us deixo ja però si algú té dubtes, els
contestaré encantat.

Que us ho passeu bé pel nord i fins a la vista.



__
Renovamos el Correo Yahoo!
Nuevos servicios, más seguridad
http://correo.yahoo.es
___
llista de correu de l'Internauta
Internauta@internauta.net
http://zeus.internauta.net/mailman/listinfo/internauta 


___
llista de correu de l'Internauta
Internauta@internauta.net
http://zeus.internauta.net/mailman/listinfo/internauta


Re: [Internauta] Jo soc del nord !!!

2005-07-12 Conversa Ermengol Bota
Uei, felicitats. 
Em fa molta ilusió saber de tu, i saber que ja estas per aquelles
terres tant maques!
Que vagi tot mooolt bé!!

I parlant de coses a fer per allà, si no recordo malament, la
carretera de la costa que uneix Zarautz i Getaria es pot fer caminant
(un bon tros és un passeig i la resta ja no) és molt guapa per fer tot
caminant. Vaja, a nosaltres ens va agradar. Varem caminar per la
carretera i després ens varem perdre per Getaria :) Que si no recordo
malament és on un carrer passa per sota l'esglesia
bufa... ja no me'n recordo .. fa uns quants anys i potser dic alguna
bestièsa :-)

Resumint, que records ;-)

-- 
* Ermengol *
/***
* Els ordinadors no resolen problemes,  *
* simplement executen solucions.  *
/

___
llista de correu de l'Internauta
Internauta@internauta.net
http://zeus.internauta.net/mailman/listinfo/internauta