[Brmlab] Předáni zkušeností s flipper zero

2024-08-28 Tema obsahu Jakub Kuča
Zdravím, Chtěl bych se zeptat jestli je mezi Vámi někdo, kdo by byl ochoten předat svoje zkušenost s Flipper zero začátečníkovi. Případně na kontakt na takového člověka. Díky moc za odpověď. Jakub Kuča ___ Brmlab mailing list -- brmlab@brmlab.cz To

Re: [Brmlab] dcking-stations Lenovo

2016-10-26 Tema obsahu Jakub Dušek
Jestli za dvě Matecka, tak si vezmu ty dokiny obě Dne 26. 10. 2016 7:16 odpoledne napsal uživatel "Ondrej Beranek" < rain...@gmail.com>: > To ja bych bral ten ultrabase. adapteru nejni nikdy dost takze beru klidne > dva pokud ti zbudou. Ten docking by uzil ruza ? > Dne 26. 10. 2016 7:08 PM napsal

Re: [Brmlab] Workshop - chirurgické šití

2016-08-29 Tema obsahu Jakub Dušek
A já se taky hlásim jadus On 28.8.2016 20:06, Stevko wrote: Já bych si s dovolením taky vzal. Teda: Hlásim sa. Stevko On Sun, Aug 28, 2016 at 03:52:06PM +0200, Pavel Ruzicka wrote: Vzhledem k tomu ze zda to nekdy clovek bude/nebude potrebovat neni prilis otazka vule, ale spis nahody, tak je

Re: [Brmlab] Hovado!

2016-07-12 Tema obsahu Jakub Dušek
Jak to tak vidim, tak budem spíš pitvat sargona. jadus Dne 12.7.2016 v 15:52 Tomislav Arnaudov napsal(a): ale to ubohe zvieratko aj ked jatecne tiez citi ba mozno ma aj dusu a mozno maju prasiatka nejaku vlastnu vieru kde nesmu jest ludi nikdy nevies ... Dne 12. července 2016 15:33 Jan Vojíř

[Brmlab] Možnost střevní infekce z vody

2016-05-20 Tema obsahu Jakub Dušek
Zdravím, do odvolání nepijte vodu z kohoutku. Je možné, že je v ní nějaká ta e.coli. Údržbář už týden leží a mailing list už to pár dní taky trápí. - tcp_j ___ Brmlab mailing list Brmlab@brmlab.cz https://brmlab.cz/cgi-bin/mailman/listinfo/brmlab

Re: [Brmlab] Pitva

2016-05-19 Tema obsahu Jakub Dušek
Tak tohle už je opravdu hodně mimo. Když jsem muslim, tak tam přece nepůjdu ne? Kde je problém. On 19.5.2016 09:23, Tomislav Arnaudov wrote: @ Barney: ja som to nechcel hovorit takto narovinu vieme aka je aktualna politicka situacia ale mali by sme proste brat aj ohlad na muslimsky orientovan

Re: [Brmlab] Pitva

2016-05-17 Tema obsahu Jakub Dušek
Rád se zúčastním i podpořím jak pitvu, tak ten zbytek. Jak v brm tak na CTJB. tcp_j Dne 15.5.2016 v 18:35 Blanka "Barney" Laudová napsal(a): Velectěnému brmstvu! Na vědomost se dává, že v příštím či přespříštím měsíci se bude konat edukativně-gastronomický večer - pitva středně vzrostlého je

Re: [Brmlab] Fwd: sbírka občanů Prahy 7 na pomoc uprchlíkům

2015-11-26 Tema obsahu Jakub Friedl
docela vtipne reakce, na to ze je brmlab plny imigrantu :D Jakub Friedl 2015-11-26 7:27 GMT+01:00 Blanka Laudová : > Souhlasím s Růžou a k vlastnímu tématu pomoci uprchlíků se nehodlám > vyjadřovat (ve smyslu "no comment"), ale dovolím si milému panu Hanusovi > vzkázat,

[Brmlab] Utery 6.1

2015-01-02 Tema obsahu Jakub Huspek | SiliconHill
Ahoj, shodou okolnosti se budu v utery vecer pohybovat kolem Strossmayerova namesti. Takze bych se na vas rad prisel podivat. :-) Plati tedy, ze mate kazde utery vecer "otevreno" pro verejnost? Protoze posledni naplanovana slezina je podle stranek na 16. prosince. Diky za info __

Re: [Brmlab] [Rada] Troska te predvolebni agitace pred VH

2014-10-13 Tema obsahu Jakub Friedl
ovšem také stále samozřejmě nesmysl. K. Jakub Friedl 2014-10-13 19:42 GMT+02:00 JoHnY : > Preto som tam napisal to "whatever". Ked niekto studuje s tym ze bude > vedecky pracovnik ktory zarobi prd tak je jeho studium tiez investicia, > ktora sa mu mozno nevrati v peniazoch al

Re: [Brmlab] [Rada] Troska te predvolebni agitace pred VH

2014-10-13 Tema obsahu Jakub Friedl
českých veřejných školách proměnná nezávislá na typu studia (jde jen a pouze o odstudované roky). Ale to jen taková poznámka od někoho, kdo má být zítra v politickém procesu vyloučen :D K. Jakub Friedl 2014-10-13 18:08 GMT+02:00 Miroslav Tichy : > On Mon, Oct 13, 2014 at 04:36:32PM +0200, Mic

Re: [Brmlab] [Rada] Troska te predvolebni agitace pred VH

2014-10-13 Tema obsahu Jakub Friedl
Obávám se, že pak vypadá jinak i to studium denní. K. Jakub Friedl 2014-10-13 19:20 GMT+02:00 Michal Tuláček : > >> Studium kombinovane je narocne zejmena z casovych duvodu -- vmestnat >> dalsich 60 (nominalne 40, ale protoze se studenti beztak furt flakaj, >> tak jim

Re: [Brmlab] [Rada] Troska te predvolebni agitace pred VH

2014-10-13 Tema obsahu Jakub Friedl
Ne každý studuje pro finančně výhodnou kariéru :). Tedy ne každý studuje IT, ekonomii a podobné lukrativní obory. Jako vědecký pracovním, například, si člověk moc finančně nepolepší. K Jakub Friedl 2014-10-13 19:03 GMT+02:00 JoHnY : > Vzhladom na to ako sa stazujes na casovu narocn

Re: [Brmlab] Geekcode - was: Where Are the Women in Makerspaces?

2014-09-10 Tema obsahu Jakub Friedl
-BEGIN GEEK CODE BLOCK- Version: 3.20 GS d-- s++:++ a>? c+++ C(+) B+@ !7 w--- L++ M+ u+ W++ H+++ Z+ F+++ PS+ PE Y+ PGP T---@ S J--@ R+++ m@ !tv b+ DI++ D- e*> h-- A+@ r++ y** --END GEEK CODE BLOCK------ Jakub Friedl 2014-09-10 9:40 GMT+02:00 Rado1 : > On Tu

Re: [Brmlab] Where Are the Women in Makerspaces? | MAKE

2014-09-10 Tema obsahu Jakub Friedl
No to rika ten pravej :) Ale dobre budu to brat spise jako nejaky sitcom :) On Sep 10, 2014 12:00 PM, "Tomas Suchan" wrote: > Kyknosi. Přestaň se prosím chovat jako slepice. Kdyt je to jak z > Esmeraldy. > > TomSuch > Dne 10. 9. 2014 11:45 "Jakub Friedl&q

Re: [Brmlab] Where Are the Women in Makerspaces? | MAKE

2014-09-10 Tema obsahu Jakub Friedl
> jednu divku mas na irc zablokovanou, alespon to neustale tvrdis :) > > Jediny, koho mam na irc zablokovaneho, jsi ty. Zadnou holku jsem nikdy > neblokoval a nevzpominam si, ze bych nekdy neco takoveho rikal. > Je tak nepochopitelne ze dva lidi u jednoho pocitace ctou irc ze stejneho uctu? To uz

Re: [Brmlab] Where Are the Women in Makerspaces? | MAKE

2014-09-09 Tema obsahu Jakub Friedl
bude komise vůči mému vkusu shovívavá. Pro úplnost rasa středoevropská směsná - s prvky slovanskými, keltskými, germánskými a pravděpodobně i židovskými. K. Jakub Friedl 2014-09-09 21:30 GMT+02:00 : > > > Pro budoucí politickou korektnost BrmLabu navrhuji následující: > > 1) Rómové

Re: [Brmlab] Where Are the Women in Makerspaces? | MAKE

2014-09-09 Tema obsahu Jakub Friedl
Sorry, ale na nektere veci je treba reagovat. Alespon mame nove definovano, kdo patri do Brmlabu: kouka na Futuramu a IT Crowd K. Jakub Friedl 2014-09-09 20:05 GMT+02:00 Jaromir Sukuba : > Mimochodom, tento shitstorm citaju aj neclenovia, ktori sa chceli > dozvediet o Brm-e viac, odo

Re: [Brmlab] Where Are the Women in Makerspaces? | MAKE

2014-09-09 Tema obsahu Jakub Friedl
> Ahoj, > > > > Muj "vyrok o devkach" se vubec netykal zadnych divek, neslo v nem o > sex, slo o citat ze serialu. Spocival v tomto (stalo se zhruba pred > rokem): > > to tvrdíš ty, někteří to pochopili jinak (a ano, že to je text ze seriálu není nic jiného než blbá výmluva - seriály poskytují nepř

Re: [Brmlab] Where Are the Women in Makerspaces? | MAKE

2014-09-09 Tema obsahu Jakub Friedl
důležitá je ta sexistická příčina, jméno klidně zapomeň Jakub Friedl 2014-09-09 14:34 GMT+02:00 Pavel Ruzicka : > pripomnel bych jine cleny kteri nechteli do brmlabu chodit protozes tam > chodil ty. nebudme, prosim, osobni a udrzme zatim celkem slusnou uroven > diskuze. > > ru

Re: [Brmlab] Where Are the Women in Makerspaces? | MAKE

2014-09-09 Tema obsahu Jakub Friedl
připoměl bych dvě slečny, co nechodí do brmlabu kvůli bluebearovým výrokům o děvkách Jakub Friedl 2014-09-09 14:10 GMT+02:00 Jan Schermer : > Tak a dostavame se uz nekam zcela jinam. > Mam kolem sebe hromadu gay kamaradu. > To ale neznamena ze jsem z “pride parade” nejak nadseny. >

Re: [Brmlab] prednasky Petr Tomek

2014-09-09 Tema obsahu Jakub Friedl
uzavreny ekosystem nebo perspektivni pohony Jakub Friedl 2014-09-08 9:01 GMT+02:00 Petr Baudis : > On Sun, Sep 07, 2014 at 09:09:33PM +0200, Pavel Ruzicka wrote: > > Stevko: „Uzavřený ekosystém“ „Lunární konspirace“ > > Jenda: "Perspektivní pohony mezihvězdných lodí"

[Brmlab] Fwd: Elektro

2014-06-17 Tema obsahu Jakub Gemrot
i tak bude treba premerit / prepajet nekolik kondenzatoru. Nejsem az tam elektrotechnicky zdatny, tak bych ocenil pomoc :) Krome kondenzatoru mam vekery potrebny material/naradi/kabely/kazetak/televizor/joystick, atp. Takze vysledkem by byl 8-bitovy pocitac, ke kteremu mam 55 kazet starych her :)

Re: [Brmlab] Brmlab incidenty

2014-04-09 Tema obsahu Jakub Friedl
nic moc konec mnoha experimentů v biolabu Jakub "Kyknos" Friedl 2014-04-09 11:49 GMT+02:00 : > Lepší? https://brmlab.cz/members/incidents?do=revisions > > > -- Původní zpráva -- > Od: Jakub Friedl > Komu: Brmlab: Hackerspace Prague (main discussio

Re: [Brmlab] Brmlab incidenty

2014-04-09 Tema obsahu Jakub Friedl
obávám se, že včerejší rozhodnutí tento incident zabetonovalo pinkyho chování bylo schváleno a já poslán do prdele, což já za uzavření považovat nemůžu Jakub "Kyknos" Friedl 2014-04-09 11:35 GMT+02:00 : > Tady bych chtěl formalně navrchnout nový system v brmlabu. Jde o wik

Re: [Brmlab] biolab arbitr

2014-04-08 Tema obsahu Jakub Friedl
> Pokud jde o grant, byl uspesne docerpan, posledni nakup (primery) > > no jeste ti zbyva ty nakoupene veci smysluplne v ramci grantu vyuzit > > Specialni extra omluvu prosim at prijme Kyknos, ktereho to zasahlo > vic, nez jsem si dokazal predstavit; prestoze odmitam, ze bych tim > ne, ty se mas

Re: [Brmlab] biolab arbitr

2014-04-08 Tema obsahu Jakub Friedl
timto take stahuji nabidku na financovani biolabu Jakub "Kyknos" Friedl 2014-04-08 22:04 GMT+02:00 Pavel Ruzicka : > Vazeni, > > Rada, zastupci biolabu a siroke brmstvo dnes jednalo o aktualni situaci > v komunite, predevsim co se zalezitosti kolem fungovani casti zvan

Re: [Brmlab] biolab arbitr

2014-04-08 Tema obsahu Jakub Friedl
> Brmstvo rozhodne stoji o existenci biolabu v ramci brmlabu a hodla jej i > nadale podporovat. Biolab v minulosti cerpal na svou cinnost interni > grant, co se grantu tyce, jako clovek co se rozhodujici merou podilel na jeho vymysleni, rikam, ze za nej nadale necitim zadnou zodpovednost - podmink

Re: [Brmlab] Svinstvo

2014-04-08 Tema obsahu Jakub Friedl
Tou sikanou myslis treba tu vcerejsi situaci, kdy na me bluebear hystericky vyjel, kdyz jsem na dotaz kohosi neznameho co se resi v biolabu za projekty popravde rekl ze to stoji aktualne za prd? Jakub "Kyknos" Friedl 2014-04-08 14:44 GMT+02:00 Radek Pilar : > Brm! > mám po

Re: [Brmlab] [RFC] Kolonizace

2014-03-30 Tema obsahu Jakub Friedl
ano to je presne to co jsem od zacatku rikal a jeste mi prijde nesmysl to rozdelovat na bio/chem, protoze imho oboji ma ciste a nebezpecne casti Jakub "Kyknos" Friedl 2014-03-30 20:30 GMT+02:00 Peter Boráros : > povodne mal byt chemlab v celej "predsieni" - viz nakres &

Re: [Brmlab] [RFC] Kolonizace

2014-03-30 Tema obsahu Jakub Friedl
2014-03-30 20:04 GMT+02:00 Radek Pilar : > Brm! > > Zas se nám začíná trochu rozbíhat, tak k tomu přihodím pár větviček. > > Konsenzus byl tak nějak biolab+silentroom ve velké místnosti, chemie v > té malé. Viz: https://brmlab.cz/members/anexe2014-0001 . Je to pořád > aktuální? Není s tím ani ze st

Re: [Brmlab] Kolonizace update v1.34b.fistfcuk

2014-03-30 Tema obsahu Jakub Friedl
IRL se tu bluebear priblble smeje Jakub "Kyknos" Friedl 2014-03-30 18:56 GMT+02:00 Jakub Friedl : > samozrejme > Jakub "Kyknos" Friedl > > > 2014-03-30 18:50 GMT+02:00 Peter Boráros : >> >> Hmm.. >> >> 2014-03-30 18:33 GMT+02:00 Jakub

Re: [Brmlab] Kolonizace update v1.34b.fistfcuk

2014-03-30 Tema obsahu Jakub Friedl
samozrejme Jakub "Kyknos" Friedl 2014-03-30 18:50 GMT+02:00 Peter Boráros : > > Hmm.. > > 2014-03-30 18:33 GMT+02:00 Jakub Friedl : >> >> to netusim > > > komunikujte IRL, ludia ! > > >> take je otazka kdo je to "biolab", moc lidi

Re: [Brmlab] Kolonizace update v1.34b.fistfcuk

2014-03-30 Tema obsahu Jakub Friedl
to netusim take je otazka kdo je to "biolab", moc lidi bohuzel biolabi aktivitu posledni dobou nevykazovalo Jakub "Kyknos" Friedl 2014-03-30 18:30 GMT+02:00 Peter Boráros : > Neviem preco vseobecny nazor bol, ze biolab o to nestoji a chce ostat v > kamrliku hore.. Ja

Re: [Brmlab] Kolonizace update v1.34b.fistfcuk

2014-03-30 Tema obsahu Jakub Friedl
samozrejme ze by byly - a biolab o nicem nerozhodoval Jakub "Kyknos" Friedl 2014-03-30 18:06 GMT+02:00 Peter Boráros : > Tak to mi je luto tie experimenty vypadaju zaujimavo, i ked by asi aj > ostatnych zaujimali podrobnosti ohladne "znecistenia" a interakcie s >

Re: [Brmlab] Kolonizace update v1.34b.fistfcuk

2014-03-30 Tema obsahu Jakub Friedl
any, ktere vyzadovaly urcite podminky, na kterych jsme byli puvodne dohodnuti Jakub "Kyknos" Friedl 2014-03-30 17:07 GMT+02:00 Peter Boráros : > Bohuzial pocet kokotov je bud mensi alebo vacsi :) Ja si myslim, ze biolab > sa nestahuje dole kvoli jedinemu cloveku, ktoremu sa ne

Re: [Brmlab] Kolonizace update v1.34b

2014-03-30 Tema obsahu Jakub Friedl
to je pseudoargument... ostatne biolab by vcelku efektivne mohl fungovat i v puvodnim prostoru bez jakekoliv rekonstrukce Jakub "Kyknos" Friedl 2014-03-30 17:19 GMT+02:00 Petr Baudis : > On Sun, Mar 30, 2014 at 05:15:25PM +0200, Jakub Friedl wrote: >> I ja jsem byl ochoten spo

Re: [Brmlab] Kolonizace update v1.34b

2014-03-30 Tema obsahu Jakub Friedl
t; >> > Presun kuchynky/brmbaru nevidim prilis realne, hlavne preto ze neviem >> > kam. >> > >> > Nakolko z biolabakov dole zatial pomahal iba bluebear (mrkvu neviem kam >> > ratat), >> > tak som nadobudol pocit ze o miestnost zas tak nestojite.

Re: [Brmlab] Kolonizace update v1.34b

2014-03-27 Tema obsahu Jakub Friedl
to je dobre Jakub "Kyknos" Friedl 2014-03-28 1:31 GMT+01:00 Petr Baudis : > On Fri, Mar 28, 2014 at 12:50:14AM +0100, Jakub Friedl wrote: >> >> biolab ale expandovat potrebuje, tak doufam, ze mu zustane aspon ta >> >> mistnost vedle biolabu, az se uvolni

Re: [Brmlab] Kolonizace update v1.34b

2014-03-27 Tema obsahu Jakub Friedl
ano lepsi maly biolab nez zadny ovsem ten stavajici je natolik limitovany, ze se v nem da delat jen zlomek veci - rozhodne to neni dlouhodobe perspektivni mluvilo se o tom mockrat o presunu brmbaru jsme nemluvil, ale o te mistnosti za sklenenymi kachly Jakub "Kyknos" Friedl 2014-

Re: [Brmlab] Kolonizace update v1.34b

2014-03-27 Tema obsahu Jakub Friedl
biolab ale expandovat potrebuje, tak doufam, ze mu zustane aspon ta mistnost vedle biolabu, az se uvolni Jakub "Kyknos" Friedl 2014-03-28 0:22 GMT+01:00 niekt0 : > Zdar, > > kolonizacia dnes zase o kusok pokrocila, vynosenych asi 10kg prachu a spol. > Updatol som https://br

[Brmlab] otevrena chemicka skrin

2014-03-22 Tema obsahu Jakub Friedl
v biolabu ope zustala otevrena chemicka skrin K ___ Brmlab mailing list Brmlab@brmlab.cz http://brmlab.cz/cgi-bin/mailman/listinfo/brmlab

[Brmlab] Foodhacking - aquaponics - sushi in brmbar ?

2014-03-19 Tema obsahu Jakub Friedl
-aquaponics-raising-tilapia/ Jakub "Kyknos" Friedl ___ Brmlab mailing list Brmlab@brmlab.cz http://brmlab.cz/cgi-bin/mailman/listinfo/brmlab

Re: [Brmlab] [Biolab] digestoř

2014-03-17 Tema obsahu Jakub Friedl
Jakub "Kyknos" Friedl 2014-03-17 15:59 GMT+01:00 Petr Baudis : > Ahoj, > > (A celkove asi stoji za uvahu, zda je na tak citlive zalezitosti > opravdu prostredi typu brmlab vhodny. Souhlasim, ze chemlabaci jsou > obcas do veci trochu moc hrr - nebo aspon delaji t

Re: [Brmlab] [Biolab] digestoř

2014-03-17 Tema obsahu Jakub Friedl
ranit, ale nezodpovednost - nepochopil jsem tvuj komentar "smrady 1" Jakub "Kyknos" Friedl 2014-03-17 14:00 GMT+01:00 Radek Pilar : > On 17.3.2014 13:54, Jakub Friedl wrote: >> byl jsem tam kdyz specz rezal flexou a bylo to proti silikagelu v pohode >> at uz dychat

Re: [Brmlab] [Biolab] digestoř

2014-03-17 Tema obsahu Jakub Friedl
nejaky problem neodstartoval (byt by tam spal a cihal delsi dobu) ad z biolabu neco utece... z biolabu nic neutece a vratneho nesezere, tedy rozhodne ne z meho experimentu, neberu tyhle veci na lehkou vahu Jakub "Kyknos" Friedl 2014-03-17 13:46 GMT+01:00 Radek Pilar : > taky

Re: [Brmlab] [Biolab] digestoř

2014-03-17 Tema obsahu Jakub Friedl
. je vcelku jedno, jakym mechanismem k tomu doslo, pokud jsi s elektrinou manipuloval, mel jsi se presvedcit, ze si nezpusobil havarii. ze mrazak vypojeny ze zasuvky nic nedela, je celkem logicke, po zapnuti jsi se omezil na prohlaseni "neco tu pipa" Jakub "Kyknos" Friedl 201

[Brmlab] skrin se rozpada

2014-03-16 Tema obsahu Jakub Friedl
bacha na manipulaci se skrini, vzhledem k mekkosti materialu a zpusobu zaveseni polic, hrozi zhrouceni pri nerovnomernem zatizeni polic, pokud je vaha soustredena prilis vpredu davejte tezsi veci dozadu malem se na me vysypal obsal solne police Jakub "Kyknos&qu

[Brmlab] večně odemčená chemická skříň

2014-03-10 Tema obsahu Jakub Friedl
tento týden již potřetí - opuštěná, dokořán otevřená chemická skříň to by se stávat nemělo Jakub "Kyknos" Friedl ___ Brmlab mailing list Brmlab@brmlab.cz http://brmlab.cz/cgi-bin/mailman/listinfo/brmlab

Re: [Brmlab] [RFC] Expanze brmlabu - napady na vyuziti dalsi mistnosti

2014-03-07 Tema obsahu Jakub Friedl
s tim, ze je biolab dost velky nesouhlasim, spousta experimentu byla zamitnuta proste proto, ze na ne neni misto krom toho je to zasivarna pro jednoho, ale tymove se tam neda delat, pac se tam dva lidi moc nevejdou, zvlast kdyz to nejsou drobnejsi osoby Jakub "Kyknos" Friedl 2014-03-0

Re: [Brmlab] [RFC] Expanze brmlabu - napady na vyuziti dalsi mistnosti

2014-03-07 Tema obsahu Jakub Friedl
jsme proti stehovani biolabu a radsi bych ho videl stale v kuchyni, byt je to bohuzel prilis maly prostor Jakub "Kyknos" Friedl 2014-03-07 18:51 GMT+01:00 Peter Boráros : > Ja viem tiez prispiet na provoz bio/chem-labu nejakymi drobnymi - povedzme > 250-500/mes. - a pripadne lab v

Re: [Brmlab] [RFC] Expanze brmlabu - napady na vyuziti dalsi mistnosti

2014-03-07 Tema obsahu Jakub Friedl
biolab a makroskop je nevhodna kombinace vzhledem k produkovanemu ozonu navic je makroskop pro biolab v podstate nepotrebny k Jakub "Kyknos" Friedl 2014-03-07 6:36 GMT+01:00 Jiří Pinkava : > Ahoj, > já osobně bych navrhoval kombinaci > - biolab + makroskop + mikroskopy + d

Re: [Brmlab] neidentifikovaná chemikálie (vyhozeno)

2014-03-03 Tema obsahu Jakub Friedl
aha a co to bylo za pixlu? cedulka psana rukou? jmeno firmy? zjevne stari? ... nic takoveho jsme tam nidky nevidel Jakub "Kyknos" Friedl 2014-03-03 13:03 GMT+01:00 Jiří Pinkava : > Pixla chrorid vápenatý s chloridem vápenatým je stále ještě > __neuklizená__ na stole. > (Je

Re: [Brmlab] neidentifikovaná chemikálie (vyhozeno)

2014-03-03 Tema obsahu Jakub Friedl
ty vole jedina pixla chlorid vapenaty byla original pixla chlorid vapenaty z verkonu co koupil jenda... Jakub "Kyknos" Friedl 2014-03-02 13:56 GMT+01:00 Jiří Pinkava : > Ahoj, > > mezi chemikáliemi v Biolabu jsem objevil pixlu označenou jako Chlorid > vápanatý, obsahující

Re: [Brmlab] Lednice

2014-02-22 Tema obsahu Jakub Friedl
no biolab lednici nutne potrebuje, ale naroky na lednici v biolabu jsou dost vysoke, nevim zda ta stavajici vyhovuje k Jakub "Kyknos" Friedl 2014-02-22 11:11 GMT+01:00 Tomislav Arnaudov : > Ahoj > Kolega sa zbavuje lednice za odvoz napadlo ma darovat ju biobio sekcii > >

[Brmlab] mizejici zdroje k notebooku lenovo

2014-02-21 Tema obsahu Jakub Friedl
cau, jeden podepsany zdroj mi zmizel od stolu v socroomu, z druheho (zapojeneho u toho velkeho stolu u gauce) jsem dnes nasel pulku...wtf... Jakub "Kyknos" Friedl ___ Brmlab mailing list Brmlab@brmlab.cz http://brmlab.cz/cgi-bin/mailman/listinfo/brmlab

Re: [Brmlab] experimentalni inkubator pro Brmlab - prisel cas pro vybudovani prototypu?

2014-02-10 Tema obsahu Jakub Friedl
inkubator by byl super, doufam ze to nejak stihnu, skoda ze to neni o vikendu Jakub "Kyknos" Friedl 2014-02-10 23:42 GMT+01:00 Ondrej Mikle : > On 02/10/2014 06:59 PM, Frantisek Apfelbeck wrote: >> bude to stacit vedle, je to podle me i lepsi, protoze je to blize kuchync

Re: [Brmlab] apple v brmlabu

2014-02-05 Tema obsahu Jakub Friedl
ehm, stejnym konektorem do klavesnice jako do pocitace... Jakub "Kyknos" Friedl 2014-02-05 Jakub Friedl : > btw pri chybejicim kabelu netreba objednavat klavesnici, ten kabel se > do klavesnice zapojuje stejnym konektorem jako do te klavesnice... a > klavesnice ma konek

Re: [Brmlab] apple v brmlabu

2014-02-05 Tema obsahu Jakub Friedl
btw pri chybejicim kabelu netreba objednavat klavesnici, ten kabel se do klavesnice zapojuje stejnym konektorem jako do te klavesnice... a klavesnice ma konektory dva, takze lze klavesnice retezit a na konec jeste zapojit mys :D http://en.wikipedia.org/wiki/Apple_Desktop_Bus K. Jakub "K

Re: [Brmlab] apple v brmlabu

2014-02-05 Tema obsahu Jakub Friedl
půjčit to můžu i s kabelem... ale ten kabel chci zpátky aby ten IIci zustal kompletne funkcni, cokoliv se s nim stane na testovani technickeho stavu to myslim staci... zkusim nečzapomenou a prinest do brmlabu, akorat se tam zrejme dostanu az pristi tyden... Jakub "Kyknos" Friedl

Re: [Brmlab] apple v brmlabu

2014-02-05 Tema obsahu Jakub Friedl
Našel jsem extra apple myš a klávesnici, jediné co chybí do kompletní sady je ADB kabel (od maca ke klávesnici) K. Jakub "Kyknos" Friedl 2014-01-30 Ondrej Beranek : > Ahoj, > před časem jsem slíbil dovalit klávesnici k applu co tam je. Bohužel jsem ji > doma už nenašel nicmé

Re: [Brmlab] apple v brmlabu

2014-02-03 Tema obsahu Jakub Friedl
připojit. Ten můj ethernet také nemá, ale pokud by se sehnala NuBus síťová karta... na ebayi asi ještě budou... K Jakub "Kyknos" Friedl 2014-01-30 Ondrej Beranek : > Ano ten myslím. Jsem rád že jste ho nevyhodili je to mac nekdy z roku 1984 > takže pokud k ničemu nebude odnesu si ho do

Re: [Brmlab] apple v brmlabu

2014-02-03 Tema obsahu Jakub Friedl
něj byl zájem. Ale nechce se mi zbavovat klávesnice a myši, když stroj pořád mám. K Jakub "Kyknos" Friedl 2014-01-30 Ondrej Beranek : > Ano ten myslím. Jsem rád že jste ho nevyhodili je to mac nekdy z roku 1984 > takže pokud k ničemu nebude odnesu si ho domů a budu se nad

Re: [Brmlab] C++ Academy

2014-01-09 Tema obsahu Jakub Marek
Cau, pres Vanoce jsem potreboval ponekud vypnout, ted se postupne zapinam. Nakopnem to co nevidet. Eremiell On 01/06/2014 01:16 PM, Daniel Handl wrote: > Taky jsem si rikal, jestli to nejak neusnulo ;) > > Dan > > Dne 6. ledna 2014 12:48 specz > napsal(a): > > Ahoj !

Re: [Brmlab] Věčné téma - bordel (nejen) v HW labu

2013-12-27 Tema obsahu Jakub Friedl
ta skupina lahvi pred brmlabem jsou pozustatky toho magickeho orbazce, kterym nekdo privolal ty masarky :D a co se tyce HW labu, mel jsem od nekoho (zapomnel jsem identitu) nekomu (tez jsem zapomnel identitu) vyridit, ze je prase :) Jakub "Kyknos" Friedl 2013/12/28 Radek Pilar : &g

Re: [Brmlab] Foto - uprava - tisk

2013-12-13 Tema obsahu Jakub Marek
A co opacny postup, mit fotak, ktery do fotek umi vkladat timestamp a ten pak OCRkovat? Just a thought... Eremiell On 12/13/2013 12:08 PM, Edgar wrote: > Ahoj, nemate nahodou nekdo zkusenost s foto & tisk hardwarem? > > Potrebuji nasledovnou funkcnost: > Kdyz se uzivatel nafoti, tak se foto zasle

Re: [Brmlab] Vratnica

2013-12-07 Tema obsahu Jakub Marek
: > potvrzuji pred hodinkou se mi to stalo. reseni bylo z druhy strany > pipnout a jelo to :). > > > 2013/12/7 Jakub Friedl <mailto:jakub.fri...@gmail.com>> > > 2013/12/6 Petr Baudis mailto:pa...@ucw.cz>>: > > Ahoj! > > > >

Re: [Brmlab] Vratnica

2013-12-06 Tema obsahu Jakub Friedl
2013/12/6 Petr Baudis : > Ahoj! > > On Fri, Dec 06, 2013 at 07:28:28PM +0100, Stevko wrote: >> Ono si tie turnikety pamätajú, na ktorej strane od turniketu je karta, >> takže ak vás dnu pustí vrátny, tak smerom von vás karta nepustí, lebo >> si myslí, že je na vonkajšej strane (takže sa natiahnúť

[Brmlab] C++ Academy: pick your time!

2013-12-02 Tema obsahu Jakub Marek
Cau, otevrel jsem doodle, cili nevahejte a perte se o casy. Vybral jsem nejaky relativne nahodily tyden v budoucnosti, cili to chapejte spis jako den/cas nez nejaka fixni data. http://www.doodle.com/qvb4tccu3p7qri6d Eremiell signature.asc Description: OpenPGP digital signature ___

[Brmlab] C++ Academy

2013-11-27 Tema obsahu Jakub Marek
A jeste jednou ahoj, at se nam to nemicha, samostatne vlakno pro C++. Stranka C++ Academy vytvorena na adrese: https://brmlab.cz/event/cppacad Neni zatim odnikud linkovana, cili si ji pekne prokliknete. Pokusil jsem se tam vypsat seznam zajemcu vysbirany z emailu, pokud tam nekdo schazi, prebyv

[Brmlab] Lua workshop

2013-11-27 Tema obsahu Jakub Marek
Ahoj, zda se, ze by o lua zajem byl, cili jsem na wiki udelal stranku. https://brmlab.cz/event/codenight/fuxoft Zkuste tam prosim v nejblizsich dnech dopsat vsechna temata, ktera vas napadnou, ze byste o nich radi neco slyseli. Nekdy ke konci tydne temata vezmu a poslu foxoftovi. Podle jeho mozn

Re: [Brmlab] lua + C++

2013-11-27 Tema obsahu Jakub Marek
mce o >> zacatecnicke kurzy C++ >> >> ahoj caha >> >> - Original Message - >> From: "Jakub Marek" >> To: "Brmlab: Hackerspace Prague (main discussion)" >> Sent: Wednesday, November 27, 2013 12:54:02 AM >> Subject: [Brmlab] lua +

[Brmlab] lua + C++

2013-11-26 Tema obsahu Jakub Marek
Cau lidi, mam pro vas dve nabidky. Prvni se tyka toho, ze jsem na devfestu mluvil s fuxoftem, ktery poslednich cca 5 let dela v lua a mel tam pomerne pekny asi dvouhodinovy talk ala intro to lua. Zkratka hodil sem s nim rec a byl by ochoten nam udelat nejaky kratky workshop, ale musime si priprav

Re: [Brmlab] Kamerovy system v brmlabu ("oficialni") [t+24h summary]

2013-11-22 Tema obsahu Jakub Friedl
V tom původním návrhu se mi líbilo, že lze do záběrů nahlížet, ne proto, abych se mohl kochat záznamem, ale abych měl přehled, co skutečně kamera natáčí. Bude-li záznam nepřístupný, měly by tyto informace být dostupné jinak. Obecně si myslím, že není nutné monitorovat BRMLAB celý! Vytipujme pár kr

Re: [Brmlab] Kamerovy system v brmlabu ("oficialni")?

2013-11-21 Tema obsahu Jakub Friedl
> - pripominam, ze bych VZDY pocital s tim, ze vysoce technicky zdatni > "hackeri" maji smirovaci tendence, takze stejne, jako nezadas sve heslo > na public terminalu v kavarne a podobne, tak proste musis pocitat s tim, > ze jsi v BRMLabu scanovan, odposlouchavan, hackovan, ozarovan... holt to > ta

Re: [Brmlab] Kamerovy system v brmlabu ("oficialni")?

2013-11-21 Tema obsahu Jakub Friedl
an" vs "nikdo nebude odezirat ze rtu a tak" seriously, wtf? Jakub "Kyknos" Friedl 2013/11/21 Tomas Over23 Petru : > Ad zakonost kameroveho systemu: > > - IMHO proc kamery pouzivat jako dukaz? viz me vyvaleni v peri a dehtu > bez pritomnosti statu > > - na

Re: [Brmlab] Zatracená kasička

2013-11-21 Tema obsahu Jakub Friedl
skryté kamery, může to udělat i zloděj a při případném odhalení tvrdit, že chtěl chytit zloděje. A přitom sám kamery využívat ke krádežím hesel (imho potenciálně větší škody než fyzické krádeže), vydírání, čemukoliv... K. Jakub "Kyknos" Friedl 2013/11/21 niekt0 : > Zdar vospolok. >

Re: [Brmlab] Kamerovy system v brmlabu ("oficialni")?

2013-11-20 Tema obsahu Jakub Friedl
Ano, to zni rozumne. Pridal bych, ze by melo byt jasne, kde kamery jsou a co konkretne a v jakem rozliseni nahravaji, ale to tak nejak vyplyva z moznosti nahlizeni do zaznamu. Snad jen, ze pri pripadne rekonfiguraci, by melo byt nejake upozorneni, aby clovek nespolehal na stare informace. Proste,

Re: [Brmlab] Zatracená kasička

2013-11-20 Tema obsahu Jakub Friedl
Rezignovat na reseni je take nesmysl. Ale naprosto souhlasim s Paskym. Je mozne monitorovat klicove oblasti kamerami, ale lide by to meli vedet. Pocit, ze je nahran duverny rozhovor/vytukavane heslo na klavesnici ci nejaky secret na obrazovce/experiment, ktery neprobiha presne podle reguli EU atd..

Re: [Brmlab] Zatracená kasička

2013-11-20 Tema obsahu Jakub Friedl
řešení případu nic navíc nepřinese. Jakub "Kyknos" Friedl 2013/11/20 Jiří Pinkava : > Ten záznam buď zničte bez prohlížení a nebo pokud jste ho už začali > prohlížet tak zpřístupněte všem. > > Vyslovuji se proti tomu aby záznam měla k dispozici nakkoliv omezená skupina >

Re: [Brmlab] Zatracená kasička

2013-11-20 Tema obsahu Jakub Friedl
Osobně mi to přijde tím horší, čím k více lidem a dál se záznam dostane. Rozhodně bych záznam nezveřejňoval a už vůbec neposílal mimo Brmlab. Kyknos Jakub "Kyknos" Friedl 2013/11/20 Radka Haneckova : > Na me taky moc. Nemam slov. A omlouvam se Niekt0vi ze jsem se na nej > tol

Re: [Brmlab] CLARITY chamber

2013-11-17 Tema obsahu Jakub Friedl
jj prijdu :) Jakub "Kyknos" Friedl On Sun, Nov 17, 2013 at 7:31 PM, Stevko wrote: > Mee too. > > Stevko > > On Sun, Nov 17, 2013 at 07:17:57PM +0100, Nephirus wrote: >> Ja v utery velmi pravdepodobne budu. >> >> nephirus >> > _

Re: [Brmlab] Crowdfunding

2013-11-14 Tema obsahu Jakub Marek
Na webu schazi zcela zasadni informace, v kolik kurz zacina. Jinak by me mozna zajimal. Eremiell On 11/14/2013 09:38 PM, Jaroslav Kousal wrote: > Normálne( by me( to nenapadlo, ale pr(ís(tí týden por(ádá kamarád kurz > o crowdfundingu > > http://www.naucmese.cz/kurz/jak-na-crowdfunding > > (mimoc

Re: [Brmlab] Kyknos wanted :)

2013-11-04 Tema obsahu Jakub Marek
Alternativne pro line brmlabaky, jako jsem ja, staci poscrollovat trochu nahoru a mrkout se, odkud dotycny pise do konferky. ;) Eremiell On 11/04/2013 03:19 PM, Jakub Friedl wrote: > to je rot13 :D myslel jsem, ze je to zrejme :) > > ale uz pisu mail :) > > Jakub "Kyknos&quo

Re: [Brmlab] Kyknos wanted :)

2013-11-04 Tema obsahu Jakub Friedl
to je rot13 :D myslel jsem, ze je to zrejme :) ale uz pisu mail :) Jakub "Kyknos" Friedl 2013/11/4 Daniel Handl > haha, zkus si poslat na ten mail nakej mail :D > > to bylo prvni co jsem zkusil... > > dan > > > > > Dne 4. listopadu 2013 14:50 napsa

Re: [Brmlab] [BRMLAB] : as/400

2013-10-08 Tema obsahu Jakub Marek
Za me je nejlepsi patek cca od 11 do x. Jindy se pred 4 utrhnu maximalne na hodinku, spis ani to ne. Eremiell On 10/08/2013 01:30 PM, Pavel Ruzicka wrote: > za sebe muzu rict ze zajem se neco dozvedet mam, i kdyz jsem se do > toho sam nevrtal a zatim jen prikibicovaval stylem "a uz jste > zkusili

Re: [Brmlab] Fwd: [Den otevřených dveří - MacGyver SH]

2013-10-05 Tema obsahu Jakub Marek
Yay! Let's raid it! On 10/05/2013 09:42 AM, Jan Hrach wrote: > Ahoj, > > v druhém pražském hackerspace budou mít 8.10. od 19 DoD. > > > ___ > Brmlab mailing list > Brmlab@brmlab.cz > http://brmlab.cz/cgi-bin/mailman/listinfo/brmlab signature.asc Descr

Re: [Brmlab] Turnikety v budove zapnuty!

2013-10-03 Tema obsahu Jakub Marek
Za tuhle cenu bych byl klidne i pro barevne. Eremiell On 10/03/2013 04:57 PM, Radka Haneckova wrote: > kdyz mi budou jeste pred vikendem dodane presne rozmery a informace v > jakem formatu treba dodat podklady na tisk, muzu. predpokladam ze > potisk je jenom cernou, predpokladam spravne? > > chid

Re: [Brmlab] Biolab: PCR Primery RFC

2013-09-26 Tema obsahu Jakub Friedl
2013/9/26 Petr Baudis > Ahoj! > > On Thu, Sep 26, 2013 at 01:40:15AM +0200, Jakub Friedl wrote: > > v rámci aktuálního biolab grantu je nějaká částka (přesně ví bluebear) > > vyhrazená pro nákup primerů pro PCR. > > > > Bylo by fajn, aby jsme se zamyslel

[Brmlab] Biolab: PCR Primery RFC

2013-09-25 Tema obsahu Jakub Friedl
sekvenaci se nám jen tak nepovede. Detekci pohlaví papoušků odkládám na pokročilejší doby, to nebude úplně jednoduchý :) Nápady sem :) Jakub "Kyknos" Friedl ___ Brmlab mailing list Brmlab@brmlab.cz http://brmlab.cz/cgi-bin/mailman/listinfo/brmlab

[Brmlab] Fwd: Bluetooth 4.0 LE sniffing

2013-09-09 Tema obsahu Jakub Gemrot
posvetil, pripadne vyvratil s tim, ze je to totalni haluz. Budu vdecen za jekekoli info :-) Jakub P.S.: firma Axxonet mi nabizela nejake zarizeni od Frontline, ktere by to taky melo umoznit... ale to zarizeni stalo 72K Kc... ___ Brmlab mailing lis

[Brmlab] MITx Introduction to Biology

2013-09-06 Tema obsahu Jakub Friedl
hackování v biolabu, ale mají pocit, že zatím neví o biologii dost. https://www.edx.org/course/mit/7-00x/introduction-biology-secret-life/1014 Je to anglicky, zdarma, a značka MIT znamená, že by to mělo být dobrý :) Jakub "Kyknos" Friedl ___ Brml

Re: [Brmlab] POLICE v Brmlabu!

2013-09-03 Tema obsahu Jakub Friedl
docela jsem se lekl :) přečetl jsme to napůl anglicky :D Jakub "Kyknos" Friedl 2013/9/3 Jiří Pinkava > pošlete prosím někdo do ML rozměry (místnosti). > > On 3.9.2013 16:40, niekt0 wrote: > > Zdar, > > > > asi uz niektori viete z posledneho meetupu,

Re: [Brmlab] Brmbar

2013-08-21 Tema obsahu Jakub Friedl
co jsem si všimnul, vchodovými dveřmí se dost často větrá, alespoň když jsou vedra kamera by mi nevadila, pokud nebude snímat kolemjdoucí, kteří nesahají do pokladny Jakub "Kyknos" Friedl 2013/8/21 > Pokud ma byt jasne oznacene jaky prostor kamera snima aby se brmaci > vyhnu

Re: [Brmlab] Nova vaha v biolabu

2013-08-13 Tema obsahu Jakub Friedl
repeatability 0.01 g linearity +-0.02g se pise v datasheetu (pokud se nepletu, on je pro vic modelu soucasne, ale snad ne) K. On Tue, Aug 13, 2013 at 10:36 PM, Petr Baudis wrote: > On Tue, Aug 13, 2013 at 10:31:24PM +0200, Jakub Friedl wrote: > > 0.01 g > > A presnost 0.1

Re: [Brmlab] Nova vaha v biolabu

2013-08-13 Tema obsahu Jakub Friedl
0.01 g K. 2013/8/13 George Blackhead > Cauky Chido. > > Prosim o reference, jake ma ta vaha min. rozliseni... To bude asi zajimat > kazdeho... ;-) > > Diky > BH > > > -Original Message- > From: brmlab-boun...@brmlab.cz [mailto:brmlab-boun...@brmlab.cz] On Behalf > Of Radka Haneckova >

Re: [Brmlab] workshop probiotika - pristi tyden?

2013-08-08 Tema obsahu Jakub Friedl
skoda, toho bych se rád zúčastnil, ale ve středu večer už asi budu mimo čr, nechceš to udělat v úterý? :) kyknos 2013/8/8 Frantisek Apfelbeck > Zdarvim, > Rad bych pristi tyden udelal maly workshop na probiotika a u te > prilezitosti opet ochutnavku a rozdani kultur. Chci se zeptat, zda je > ak

Re: [Brmlab] Questionnaire

2013-07-31 Tema obsahu Jakub Friedl
Done. Please share the results, as a diybio positive student of agrobiology, I am interested :) Jakub Friedl On Wed, Jul 31, 2013 at 4:52 PM, Stefano Golinelli wrote: > Dear all, > I am preparing a paper for a conference on “Knowledge commons for > sustainable agricultural innovatio

Re: [Brmlab] Věci v brmlabu

2013-07-30 Tema obsahu Jakub Friedl
to ja taky :) nez ji nekdo odnese, napiste co to je :) Jakub Friedl 2013/7/29 George Blackhead > Jsem zvedavy na tu "totalne uberkuul" kalkulacku... :-) > > ** ** > > *From:* brmlab-boun...@brmlab.cz [mailto:brmlab-boun...@brmlab.cz] *On > Behalf Of *ti

Re: [Brmlab] Má nějaký počitač v brmlabu weekly jadro?

2013-07-28 Tema obsahu Jakub Friedl
ano, btrfs je nestabilni sracka :/ 2013/7/28 > PS. SILNĚ NEDOPORUČUJÍ BTRFS S kurvnul se to již po třetí za 6 > měsíců!(za 6 let mě ext3 ani jedno nedal problém) Jakub Friedl ___ Brmlab mailing list Brmlab@brmlab.cz http://brmlab.cz/c

  1   2   >