Ad kombinované studium... dle mé zkušenosti je rozlišení mezi kombinovaným
a denním studiem více méně formalita.
Požadavky a nároky na studenta (z hlediska výstupu u zkoušky) jsou (a ze
zákona musí být) identické. Kombinovaný student
má větší volnost, co se tvorby rozvrhu a fyzické docházky týče, ale tím
výhody končí. Naopak, často, co si třeba k zápočtu
denní student odsedí docházkou, kombinovaný musí obhájit v testu
(ortogonálním k vlastní zkoušce).

Jo, a nemáme povinný tělocvik :)

Na školách, kde se docházka neřeší, rozdíl není více méně žádný.

Naopak, co se poplatků týče, to je na českých veřejných školách proměnná
nezávislá na typu studia (jde jen a pouze
o odstudované roky).

Ale to jen taková poznámka od někoho, kdo má být zítra v politickém procesu
vyloučen :D

K.

Jakub Friedl