Re: [Legacy-Nederlands] deel stamboom naar een gedcom file

2020-02-22 Berichten over hetzelfde onderwerp jos logister
Danny Bedankt, want die connectie zijn er tussen de familie van mijn vader en moeder, in de 19e eeuw. Jos Van: Legacy-Nederlands Namens danny.cas...@skynet.be Verzonden: zaterdag 22 februari 2020 17:07 Aan: 'Dutch User List' Onderwerp: Re: [Legacy-Nederlands] deel stamboom naar een gedcom

Re: [Legacy-Nederlands] deel stamboom naar een gedcom file

2020-02-22 Berichten over hetzelfde onderwerp Danny.casier
: Legacy-Nederlands Namens Karel Genea Verzonden: zaterdag 22 februari 2020 15:51 Aan: legacy-nederlands@legacyusers.com Onderwerp: Re: [Legacy-Nederlands] deel stamboom naar een gedcom file Beste Jos en Rob. Het verhaal van Rob is heel goed en duidelijk. Werkt handiger dan mijn methode

Re: [Legacy-Nederlands] deel stamboom naar een gedcom file

2020-02-22 Berichten over hetzelfde onderwerp jos logister
Beste Karel Bedankt. Ga ik proberen. Als het lukt, dan hoor je het zsm. Mvg Jos Van: Legacy-Nederlands Namens Karel Genea Verzonden: zaterdag 22 februari 2020 15:51 Aan: legacy-nederlands@legacyusers.com Onderwerp: Re: [Legacy-Nederlands] deel stamboom naar een gedcom file Beste Jos en Rob

Re: [Legacy-Nederlands] deel stamboom naar een gedcom file

2020-02-22 Berichten over hetzelfde onderwerp Danny.casier
nieuwe bestand. Danny Van: Legacy-Nederlands Namens Karel Genea Verzonden: zaterdag 22 februari 2020 15:51 Aan: legacy-nederlands@legacyusers.com Onderwerp: Re: [Legacy-Nederlands] deel stamboom naar een gedcom file Beste Jos en Rob. Het verhaal van Rob is heel goed en duidelijk

Re: [Legacy-Nederlands] deel stamboom naar een gedcom file

2020-02-22 Berichten over hetzelfde onderwerp Karel Genea
m>> *Namens* danny.cas...@skynet.be <mailto:danny.cas...@skynet.be> *Verzonden:* zaterdag 22 februari 2020 12:00 *Aan:* 'Dutch User List' mailto:legacy-nederlands@legacyusers.com>> *Onderwerp:* Re: [Legacy-Nederlands] deel stamboom naar een gedcom file

Re: [Legacy-Nederlands] deel stamboom naar een gedcom file

2020-02-22 Berichten over hetzelfde onderwerp Danny.casier
exporteer je het naar een Gedcom bestand. Mvg Danny Van: Legacy-Nederlands Namens jos logister Verzonden: zaterdag 22 februari 2020 12:10 Aan: Dutch User List Onderwerp: Re: [Legacy-Nederlands] deel stamboom naar een gedcom file Beste Danny Mijn stamboom begint met mij en dan helemaal naar

Re: [Legacy-Nederlands] deel stamboom naar een gedcom file

2020-02-22 Berichten over hetzelfde onderwerp jos logister
Beste Rob Dan ga ik vanavond proberen. Bedankt Jos Van: Legacy-Nederlands Namens r...@clovermail.net Verzonden: zaterdag 22 februari 2020 12:50 Aan: Dutch User List Onderwerp: Re: [Legacy-Nederlands] deel stamboom naar een gedcom file Beste Jos, Wat u een stamboom noemt heet een

Re: [Legacy-Nederlands] deel stamboom naar een gedcom file

2020-02-22 Berichten over hetzelfde onderwerp robb
AAN: 'Dutch User List' ONDERWERP: Re: [Legacy-Nederlands] deel stamboom naar een gedcom file         Jos,         Best is eerst duidelijk omschrijven wat je wil exporteren. (wat heb ik, wat wil ik)   Daarna analyseren hoe de verbanden zijn

Re: [Legacy-Nederlands] deel stamboom naar een gedcom file

2020-02-22 Berichten over hetzelfde onderwerp jos logister
het niet uitleggen. Mvg Jos Van: Legacy-Nederlands Namens danny.cas...@skynet.be Verzonden: zaterdag 22 februari 2020 12:00 Aan: 'Dutch User List' Onderwerp: Re: [Legacy-Nederlands] deel stamboom naar een gedcom file Jos, Best is eerst duidelijk omschrijven wat je wil exporteren. (wat heb ik

Re: [Legacy-Nederlands] deel stamboom naar een gedcom file

2020-02-22 Berichten over hetzelfde onderwerp Danny.casier
thuiskomen. Stop daar geen tijd in. Het is verloren. Mvg Danny Van: Legacy-Nederlands Namens jos logister Verzonden: zaterdag 22 februari 2020 10:40 Aan: Dutch User List Onderwerp: Re: [Legacy-Nederlands] deel stamboom naar een gedcom file Beste Karel Dan wordt het moeilijk en

Re: [Legacy-Nederlands] deel stamboom naar een gedcom file

2020-02-22 Berichten over hetzelfde onderwerp bert
:20 Aan: Dutch User List Onderwerp: Re: [Legacy-Nederlands] deel stamboom naar een gedcom file Beste Danny Blijkbaar doe ik iets fout via dit scherm; Ik selecteer dan kies ik de persoon met al zijn nakomelingen. Dan krijg een kopie van de gehele stamboom. Dit is niet de bedoeling

Re: [Legacy-Nederlands] deel stamboom naar een gedcom file

2020-02-22 Berichten over hetzelfde onderwerp jos logister
s Logister Van: Legacy-Nederlands mailto:legacy-nederlands-boun...@legacyusers.com>> Namens Karl Tamboer Verzonden: vrijdag 21 februari 2020 16:29 Aan: 'Dutch User List' Legacy mailto:legacy-nederlands@legacyusers.com>> Onderwerp: Re: [Legacy-Nederlands] deel stamboom naar een gedcom file D

Re: [Legacy-Nederlands] deel stamboom naar een gedcom file

2020-02-21 Berichten over hetzelfde onderwerp Karl Tamboer
om: Legacy-Nederlands on >behalf of Karl Tamboer >Sent: Friday, February 21, 2020 10:44:58 PM >To: 'Dutch User List' Legacy >Subject: Re: [Legacy-Nederlands] deel stamboom naar een gedcom file > >Jos, als je dat stuk van 2000 los kunt koppelen van de rest is het een >fluitje va

Re: [Legacy-Nederlands] deel stamboom naar een gedcom file

2020-02-21 Berichten over hetzelfde onderwerp jos logister
amboer Sent: Friday, February 21, 2020 10:44:58 PM To: 'Dutch User List' Legacy Subject: Re: [Legacy-Nederlands] deel stamboom naar een gedcom file Jos, als je dat stuk van 2000 los kunt koppelen van de rest is het een fluitje van een cent. Je kunt dat losse deel dan een eigen label geven. A

Re: [Legacy-Nederlands] deel stamboom naar een gedcom file

2020-02-21 Berichten over hetzelfde onderwerp Martin Schuman
000 personen. >> >> Dus met de hand 2000 eruit halen is te veel. >> >> >> >> Ik zoek uit wat je bedoeld met labels. >> >> Ik meld me weer. >> >> >> >> Mvg >> >> Jos Logister >> >> >> >> *Van:*

Re: [Legacy-Nederlands] deel stamboom naar een gedcom file

2020-02-21 Berichten over hetzelfde onderwerp Karl Tamboer
: vrijdag 21 februari 2020 16:29 >Aan: 'Dutch User List' Legacy >Onderwerp: Re: [Legacy-Nederlands] deel stamboom naar een gedcom file > >Dag Jos. Misschien is het al opgelost maar om een boom-deel af te >splitsen doe ik dat altijd m.b.v. labels. >Ik weet niet of alle data mee

Re: [Legacy-Nederlands] deel stamboom naar een gedcom file

2020-02-21 Berichten over hetzelfde onderwerp jos logister
: 'Dutch User List' Legacy Onderwerp: Re: [Legacy-Nederlands] deel stamboom naar een gedcom file Dag Jos. Misschien is het al opgelost maar om een boom-deel af te splitsen doe ik dat altijd m.b.v. labels. Ik weet niet of alle data mee gaat wanneer je het via een GedCom doet? Ik geef alle personen

Re: [Legacy-Nederlands] deel stamboom naar een gedcom file

2020-02-21 Berichten over hetzelfde onderwerp Karl Tamboer
en. >Dan krijg een kopie van de gehele stamboom. >Dit is niet de bedoeling. > >Wat nu? > >Mvg >Jos > >Van: Legacy-Nederlands >Namens danny.cas...@skynet.be >Verzonden: woensdag 19 februari 2020 13:45 >Aan: 'Dutch User List' >Onderwerp: Re: [Legacy-Nederlands] deel

Re: [Legacy-Nederlands] deel stamboom naar een gedcom file

2020-02-19 Berichten over hetzelfde onderwerp jos logister
Beste Danny Dit ga ik direct proberen. Mvg Jos Van: Legacy-Nederlands Namens danny.cas...@skynet.be Verzonden: woensdag 19 februari 2020 13:45 Aan: 'Dutch User List' Onderwerp: Re: [Legacy-Nederlands] deel stamboom naar een gedcom file Jos; Exporteer eerst de tak naar een Legacy bestand

Re: [Legacy-Nederlands] deel stamboom naar een gedcom file

2020-02-19 Berichten over hetzelfde onderwerp Danny.casier
Jos; Exporteer eerst de tak naar een Legacy bestand. Tijdens de export heb je tal van mogelijkheden om te selecteren wat je wil exporteren. Daarna kan je dat bestand openen om er een gedcom-bestand van te maken. Succes. Danny Van: Legacy-Nederlands Namens jos logister Verzonden: woensdag

Re: [Legacy-Nederlands] runtime error

2020-02-19 Berichten over hetzelfde onderwerp W. Foederer via Legacy-Nederlands
Via deze link krijg in formatie over je fout melding. http://support.legacyfamilytree.com/index.php?/searchResults/0/10/LYxJCsMwEAS_IuYFVjZC65acfPYLZFmJDUZjNCNICP67Jcitugra44qf4ALS-FFygpMFDWWUkJfNcFHDL5N9escW7yCJPoe5T22eQX5dG90qFZ05t9GB_i547Scht6CrwtbAW0yP75On-jfCuv0A Gr. Wim Verstuurd vanaf

Re: [Legacy-Nederlands] Fwd: Re: ivm leeshulp

2020-02-02 Berichten over hetzelfde onderwerp Marjolijne
Nee hoor, niet iedereen wordt boos…. Marjolijne Van: Legacy-Nederlands [mailto:legacy-nederlands-boun...@legacyusers.com] Namens Karl Tamboer Verzonden: zondag 2 februari 2020 19:02 Aan: 'Dutch User List' Legacy Onderwerp: [Legacy-Nederlands] Fwd: Re: ivm leeshulp ...wordt iedereen

Re: [Legacy-Nederlands] ivm leeshulp

2020-02-02 Berichten over hetzelfde onderwerp Karl Tamboer
Sorry. Karel Op 2 feb. 2020 14:55, om 14:55, Irma Lommen - Salden via Legacy-Nederlands schreef: >Hallo allemaal, > > > >Ik dacht dat deze mailgroep alleen bestemd is voor vragen over of >i.v.m. het >programma Legacy. > > > >Voor vragen over oude akten en leeshulpen zijn er op Facebook

Re: [Legacy-Nederlands] ivm leeshulp

2020-02-02 Berichten over hetzelfde onderwerp Pieter de Boer
Ja, dat klopt het hoort hier niet thuis. Maar om een verdwaalde op het juiste pad te brengen, verwijs dan door naar een goede plek om een antwoord op deze vraag te krijgen, niet iedereen heeft Facebook en de betrouwbaarheid daarvan is vaag. Op  www.stamboomforum.nl is er een apart subforum

Re: [Legacy-Nederlands] ivm leeshulp

2020-02-02 Berichten over hetzelfde onderwerp Irma Lommen - Salden via Legacy-Nederlands
ome.nl <http://www.limburgemigrant.nl/> www.limburgemigrant.nl Van: Legacy-Nederlands Namens Rob Verzonden: zondag 2 februari 2020 15:41 Aan: Dutch User List Onderwerp: Re: [Legacy-Nederlands] ivm leeshulp Ik wist niet dat je moderator van deze groep was. Rob Irma Lommen - Salde

Re: [Legacy-Nederlands] ivm leeshulp

2020-02-02 Berichten over hetzelfde onderwerp Rob
Ik wist niet dat je moderator van deze groep was. Rob Irma Lommen - Salden via Legacy-Nederlands schreef op 2 februari 2020 14:54:30 CET: >Hallo allemaal, > > > >Ik dacht dat deze mailgroep alleen bestemd is voor vragen over of >i.v.m. het >programma Legacy. > > > >Voor vragen over oude akten

Re: [Legacy-Nederlands] Lees probleem

2020-02-02 Berichten over hetzelfde onderwerp Carlinda Russel
Beste Karel, Daar lijkt te staan Capulatre, alleen heb ik geen idee wat dat zou moeten betekenen. Groet, Carlinda ⁣BlueMail voor Android downloaden ​ Op 1 feb. 2020 07:55, om 07:55, Karel Genea schreef: > >Dag allemaal. Hieronder staat een huwelijks bevestiging. Het werd in de > >akte van

Re: [Legacy-Nederlands] Lees probleem

2020-02-01 Berichten over hetzelfde onderwerp Els den Hamer
Er staat copulatie. Met vr.groet, Els den Hamer. Op za 1 feb. 2020 om 11:57 schreef Paul Menso : > Copulatie. > > > > Mvg, Paul Menso > > > > Skickades från E-post > för Windows 10 > > > > *Från: *Karel Genea > *Skickat: *den 1 februari 2020

Re: [Legacy-Nederlands] Lees probleem

2020-02-01 Berichten over hetzelfde onderwerp Paul Menso
Copulatie. Mvg, Paul Menso Skickades från E-post för Windows 10 Från: Karel Genea Skickat: den 1 februari 2020 11:55 Till: legacy-nederlands@legacyusers.com Ämne: [Legacy-Nederlands] Lees probleem Dag allemaal. Hieronder staat een huwelijks bevestiging. Het werd in de akte van ondertrouw in

Re: [Legacy-Nederlands] opslaan bestanden legacy 9

2020-01-29 Berichten over hetzelfde onderwerp W.Foederer--- via Legacy-Nederlands
Hallo Antje, Instellingen waar de data wordt opgeslagen kun je instellen als volgd: Opties, Aanpassen 6 standaardmappen. Wat de reserve kopieën is dit niet mogelijk om de datum en tijd niet uit te zetten. Dit is om mocht er iets mis gaan je nog oudere back-ups hebt. Gr. Wim

Re: [Legacy-Nederlands] bronnen citeren

2020-01-22 Berichten over hetzelfde onderwerp Irma Lommen - Salden via Legacy-Nederlands
: Dutch User List Onderwerp: Re: [Legacy-Nederlands] bronnen citeren Hoi Irma, zolang ik Legacy tussendoor niet afsloot kon ik ook blijven citeren met maar 1 bron in mijn bestand, maar het ging mis als ik Legacy afsloot en dan weer opende. Toch maar even gedeïnstalleerd en opnieuw geïns

Re: [Legacy-Nederlands] bronnen citeren

2020-01-22 Berichten over hetzelfde onderwerp ef huis
t; > > > > > Gr, > > > > Irma > > > > Irma Lommen – Salden > > irmalom...@home.nl > > www.limburgemigrant.nl > > > > *Van:* Legacy-Nederlands *Namens > *ef huis > *Verzonden:* woensdag 22 januari 2020 13:51 > *Aan:* Dutch User List

Re: [Legacy-Nederlands] bronnen citeren

2020-01-22 Berichten over hetzelfde onderwerp W. Foederer via Legacy-Nederlands
2020 13:17 *Aan:* Dutch User List mailto:legacy-nederlands@legacyusers.com>> *Onderwerp:* Re: [Legacy-Nederlands] bronnen citeren hallo Irma, Daar had ik nog niet rondgekeken. Nu alsnog even gedaan, maar dat levert niks op. Het gekke is dat als ik een bron (test) toevoeg d

Re: [Legacy-Nederlands] bronnen citeren

2020-01-22 Berichten over hetzelfde onderwerp Irma Lommen - Salden via Legacy-Nederlands
rmalom...@home.nl <http://www.limburgemigrant.nl/> www.limburgemigrant.nl Van: Legacy-Nederlands Namens ef huis Verzonden: woensdag 22 januari 2020 13:51 Aan: Dutch User List Onderwerp: Re: [Legacy-Nederlands] bronnen citeren Hallo Irma, goed idee om te proberen. Gelukkig ben ik

Re: [Legacy-Nederlands] bronnen citeren

2020-01-22 Berichten over hetzelfde onderwerp ef huis
@home.nl > > www.limburgemigrant.nl > > > > *Van:* Legacy-Nederlands *Namens > *ef huis > *Verzonden:* woensdag 22 januari 2020 13:17 > *Aan:* Dutch User List > *Onderwerp:* Re: [Legacy-Nederlands] bronnen citeren > > > > hallo Irma, > > > > D

Re: [Legacy-Nederlands] bronnen citeren

2020-01-22 Berichten over hetzelfde onderwerp Irma Lommen - Salden via Legacy-Nederlands
ens ef huis Verzonden: woensdag 22 januari 2020 13:17 Aan: Dutch User List Onderwerp: Re: [Legacy-Nederlands] bronnen citeren hallo Irma, Daar had ik nog niet rondgekeken. Nu alsnog even gedaan, maar dat levert niks op. Het gekke is dat als ik een bron (test) toevoeg dan kan ik vervolgens wel

Re: [Legacy-Nederlands] bronnen citeren

2020-01-22 Berichten over hetzelfde onderwerp ef huis
rant.nl > > > > *Van:* Legacy-Nederlands *Namens > *ef huis > *Verzonden:* woensdag 22 januari 2020 12:42 > *Aan:* Dutch User List > *Onderwerp:* Re: [Legacy-Nederlands] bronnen citeren > > > > Hallo Irma, > > > > Ik ben net met een project begonnen

Re: [Legacy-Nederlands] bronnen citeren

2020-01-22 Berichten over hetzelfde onderwerp ef huis
Hallo Bert, Het is ongetwijfeld een gebruikersfout, maar ik kan hem nog niet ontdekken. De video waar je naar verwijst heb ik al bekeken. Mooi dat Legacy ook op deze manier een vrij uitgebreide documentatie/help heeft. Ik heb daarin geen verwijzing kunnen ontdekken naar een mogelijke fout.

Re: [Legacy-Nederlands] bronnen citeren

2020-01-22 Berichten over hetzelfde onderwerp bert
Wellicht, zoals je stelt, een gebruikersfout. Bronnen maak je maar af en toe eens , voor de rest gebruik je ze. Als je Engels verstaat is dit sneller dan alles in de help te zoeken: “Sources and Citations Made Simple, Standard, and Powerful” inclusief shortcuts via de symbolen links op

Re: [Legacy-Nederlands] bronnen citeren

2020-01-22 Berichten over hetzelfde onderwerp Irma Lommen - Salden via Legacy-Nederlands
Hallo Frankje, Ik heb eens effe getest bij mij maar kan deze fout niet reproduceren. Zou je een paar printscreens kunnen sturen waar je precies dit alles aanmaakt e.d. Pas op: niet te grote afbeeldingen gebruiken en niet te veel in een bericht want dat wordt niet doorgezet door de

Re: [Legacy-Nederlands] vraagje

2020-01-15 Berichten over hetzelfde onderwerp Irma Lommen - Salden via Legacy-Nederlands
Via Aanpassen => 3. Gegevensformatering => optie 3.1 Fr, Irma Irma Lommen - Salden irmalom...@home.nl www.limburgemigrant.nl -Oorspronkelijk bericht- Van: Legacy-Nederlands Namens Hilaire Van Den Abeele Verzonden: woensdag 15 januari 2020 12:15 Aan: Irma Lommen - Salden via

Re: [Legacy-Nederlands] vraagje

2020-01-15 Berichten over hetzelfde onderwerp Els den Hamer
Ik klik de betreffende naam aan en ga naar rechts naar de opties, b.v. naar wijzigen. Succes. Els. Op wo 15 jan. 2020 12:15 schreef Hilaire Van Den Abeele < hilaire.van.den.abe...@telenet.be>: > Beste, > > Hoe kan ik een kleine letter in plaats van een hoofdletter gebruiken? > Bij voor beeld

Re: [Legacy-Nederlands] Legacy 9

2020-01-10 Berichten over hetzelfde onderwerp Loek via Legacy-Nederlands
Ja, klopt wat Wim zegt. Opties verander kleuren en dan wijst het zich vanzelf From: W. Foederer via Legacy-Nederlands Sent: Friday, January 10, 2020 4:33 PM To: legacy-nederlands@legacyusers.com Cc: W. Foederer Subject: Re: [Legacy-Nederlands] Legacy 9 Hallo Antje, Volgens mij kun je via

Re: [Legacy-Nederlands] Legacy 9

2020-01-10 Berichten over hetzelfde onderwerp W. Foederer via Legacy-Nederlands
Hallo Antje, Volgens mij kun je via opties verander kleuren deze veranderen. Gr, Wim Op 10-1-2020 om 16:01 schreef Irma Lommen - Salden via Legacy-Nederlands: Hallo Antje, Ik weet het niet zeker maar ik denk dat de index dezelfde kleuren voor mannen en vrouwen gebruikt die je op het scherm

Re: [Legacy-Nederlands] Legacy 9

2020-01-10 Berichten over hetzelfde onderwerp Irma Lommen - Salden via Legacy-Nederlands
Hallo Antje, Ik weet het niet zeker maar ik denk dat de index dezelfde kleuren voor mannen en vrouwen gebruikt die je op het scherm 'gezin' hebt ingesteld.. Irma Irma Lommen - Salden irmalom...@home.nl

Re: [Legacy-Nederlands] (geen onderwerp)

2019-12-27 Berichten over hetzelfde onderwerp bert
-nederlands-boun...@legacyusers.com] Namens Irma Lommen - Salden via Legacy-Nederlands Verzonden: dinsdag 24 december 2019 21:05 Aan: Dutch User List CC: Irma Lommen - Salden Onderwerp: Re: [Legacy-Nederlands] (geen onderwerp) Marjolijne, daar ging het allemaal niet om! Die meneer maakt een feit aan

Re: [Legacy-Nederlands] (geen onderwerp)

2019-12-27 Berichten over hetzelfde onderwerp Phia van Mil via Legacy-Nederlands
e > > Van: Legacy-Nederlands Namens > Irma Lommen - Salden via Legacy-Nederlands > Verzonden: dinsdag 24 december 2019 21:05 > Aan: Dutch User List > CC: Irma Lommen - Salden > Onderwerp: Re: [Legacy-Nederlands] (geen onderwerp) > > Marjolijne, daar ging het allemaal n

Re: [Legacy-Nederlands] (geen onderwerp)

2019-12-24 Berichten over hetzelfde onderwerp Irma Lommen - Salden via Legacy-Nederlands
vruchtbaar 2020 te wensen.   Marjolijne   Van: Legacy-Nederlands [mailto:legacy-nederlands-boun...@legacyusers.com] Namens Irma Lommen - Salden via Legacy-Nederlands Verzonden: dinsdag 24 december 2019 16:20 Aan: 'Dutch User List' CC: Irma Lommen - Salden Onderwerp: Re: [Legacy-Nederlands] (geen

Re: [Legacy-Nederlands] (geen onderwerp)

2019-12-24 Berichten over hetzelfde onderwerp Marjolijne
. Marjolijne Van: Legacy-Nederlands [mailto:legacy-nederlands-boun...@legacyusers.com] Namens Irma Lommen - Salden via Legacy-Nederlands Verzonden: dinsdag 24 december 2019 16:20 Aan: 'Dutch User List' CC: Irma Lommen - Salden Onderwerp: Re: [Legacy-Nederlands] (geen onderwerp) Marjoleine

Re: [Legacy-Nederlands] (geen onderwerp)

2019-12-24 Berichten over hetzelfde onderwerp Kees - Legacy
feitzinnen aanpassen. Kees Van: Legacy-Nederlands Namens Irma Lommen - Salden via Legacy-Nederlands Verzonden: dinsdag 24 december 2019 16:20 Aan: 'Dutch User List' CC: Irma Lommen - Salden Onderwerp: Re: [Legacy-Nederlands] (geen onderwerp) Marjoleine, Dat was mijn vraag niet .. waarom

Re: [Legacy-Nederlands] (geen onderwerp)

2019-12-24 Berichten over hetzelfde onderwerp Irma Lommen - Salden via Legacy-Nederlands
Van: Legacy-Nederlands Namens Marjolijne Verzonden: dinsdag 24 december 2019 16:18 Aan: 'Dutch User List' Onderwerp: Re: [Legacy-Nederlands] (geen onderwerp) Irma, Een feit maak je aan voor iets wat “vaststaand” is. Deze gegevens horen niet thuis bij notities. Een notitie is een niet vas

Re: [Legacy-Nederlands] (geen onderwerp)

2019-12-24 Berichten over hetzelfde onderwerp Marjolijne
. Marjolijne Van: Legacy-Nederlands [mailto:legacy-nederlands-boun...@legacyusers.com] Namens Irma Lommen - Salden via Legacy-Nederlands Verzonden: dinsdag 24 december 2019 11:39 Aan: 'Dutch User List' CC: Irma Lommen - Salden Onderwerp: Re: [Legacy-Nederlands] (geen onderwerp) Toch

Re: [Legacy-Nederlands] (geen onderwerp)

2019-12-24 Berichten over hetzelfde onderwerp Irma Lommen - Salden via Legacy-Nederlands
Van: Legacy-Nederlands Namens Marjolijne Verzonden: maandag 23 december 2019 18:04 Aan: 'Dutch User List' Onderwerp: Re: [Legacy-Nederlands] (geen onderwerp) Pierre, Ik doe het zo: Feit overlijden, daar datum en plaats. Bij de notities zet ik dan: Aangegeven op ..-..-…. door …. Met als getu

Re: [Legacy-Nederlands] (geen onderwerp)

2019-12-23 Berichten over hetzelfde onderwerp Pierre Debecker
n:* Legacy-Nederlands [mailto:legacy-nederlands-boun...@legacyusers.com] > *Namens *Pierre Debecker > *Verzonden:* maandag 23 december 2019 16:36 > *Aan:* Dutch User List > *Onderwerp:* Re: [Legacy-Nederlands] (geen onderwerp) > > > > Dag Irma, > > Ik ga de toestand u

Re: [Legacy-Nederlands] (geen onderwerp)

2019-12-23 Berichten over hetzelfde onderwerp Marjolijne
[mailto:legacy-nederlands-boun...@legacyusers.com] Namens Pierre Debecker Verzonden: maandag 23 december 2019 16:36 Aan: Dutch User List Onderwerp: Re: [Legacy-Nederlands] (geen onderwerp) Dag Irma, Ik ga de toestand uitleggen aan de hand van een praktisch voorbeeld: De persoon is overleden op 15

Re: [Legacy-Nederlands] (geen onderwerp)

2019-12-23 Berichten over hetzelfde onderwerp Pierre Debecker
ecker > *Verzonden:* maandag 23 december 2019 16:36 > *Aan:* Dutch User List > *Onderwerp:* Re: [Legacy-Nederlands] (geen onderwerp) > > > > Dag Irma, > > Ik ga de toestand uitleggen aan de hand van een praktisch voorbeeld: > > De persoon is overleden op 15-09-1875

Re: [Legacy-Nederlands] (geen onderwerp)

2019-12-23 Berichten over hetzelfde onderwerp Irma Lommen - Salden via Legacy-Nederlands
ch User List Onderwerp: Re: [Legacy-Nederlands] (geen onderwerp) Dag Irma, Ik ga de toestand uitleggen aan de hand van een praktisch voorbeeld: De persoon is overleden op 15-09-1875 volgens de akte van 16-09-1875. Als bijkomende inlichting breng ik als feit, gebeurtenis in: Getuigen bij overlijden

Re: [Legacy-Nederlands] (geen onderwerp)

2019-12-23 Berichten over hetzelfde onderwerp Phia van Mil via Legacy-Nederlands
staan? > > Irma > > Irma Lommen – Salden > irmalom...@home.nl > www.limburgemigrant.nl > > Van: Legacy-Nederlands Namens > Pierre Debecker > Verzonden: maandag 23 december 2019 16:36 > Aan: Dutch User List > Onderwerp: Re: [Legacy-Nederlands] (geen onder

Re: [Legacy-Nederlands] (geen onderwerp)

2019-12-23 Berichten over hetzelfde onderwerp Irma Lommen - Salden via Legacy-Nederlands
lom...@home.nl> irmalom...@home.nl <http://www.limburgemigrant.nl/> www.limburgemigrant.nl Van: Legacy-Nederlands Namens Pierre Debecker Verzonden: maandag 23 december 2019 16:36 Aan: Dutch User List Onderwerp: Re: [Legacy-Nederlands] (geen onderwerp) Dag Irma, Ik ga de toestand u

Re: [Legacy-Nederlands] (geen onderwerp)

2019-12-23 Berichten over hetzelfde onderwerp Pierre Debecker
Dag Irma, Ik ga de toestand uitleggen aan de hand van een praktisch voorbeeld: De persoon is overleden op 15-09-1875 volgens de akte van 16-09-1875. Als bijkomende inlichting breng ik als feit, gebeurtenis in: Getuigen bij overlijdensakte van 16-09-1875 Hierop geeft het programma "feit na

Re: [Legacy-Nederlands] (geen onderwerp)

2019-12-22 Berichten over hetzelfde onderwerp Irma Lommen - Salden via Legacy-Nederlands
Hallo Pierre, Begrijp niet wat je precies bedoeld. Waar breng je die data in? En onder welke omschrijving? Gr, Irma Irma Lommen – Salden irmalom...@home.nl www.limburgemigrant.nl Van: Legacy-Nederlands

Re: [Legacy-Nederlands] Hoe kan ik een "update " van Legacy 7 downloaden

2019-12-22 Berichten over hetzelfde onderwerp Ton van Heusden
Op de home page van Legacy helemaal onderaan vind je support. Klik hierop en je krijgt een lijst van mogelijkheden. Onder Most Popular punt 3 kun je naar oudere versies. Zelfs versie 2 staat er nog :-) Succes en prettige feestdagen. Ton van Heusden -Oorspronkelijk bericht- Van:

Re: [Legacy-Nederlands] Hoe kan ik een "update " van Legacy 7 downloaden

2019-12-22 Berichten over hetzelfde onderwerp Paul Menso
http://support.legacyfamilytree.com/article/AA-00899/0/Downloads-for-Previous-Versions-of-Legacy-Family-Tree.html Paul Menso. Skickades från E-post för Windows 10 Från: Alexander Pattiata Skickat: den 22 december 2019 11:27 Till: Dutch User List Ämne: [Legacy-Nederlands] Hoe kan ik een "update

Re: [Legacy-Nederlands] Problemen

2019-12-11 Berichten over hetzelfde onderwerp Ger Cox
Verzonden vanuit Mail voor Windows 10 Van: Ger Cox Verzonden: woensdag 11 december 2019 22:33 Aan: legacy-nederlands@legacyusers.com Onderwerp: [Legacy-Nederlands] Problemen Geachte heer, Ik werk al jaren met het programma Legacy Free De Luxe. Na de laatste up-date worden namen en plaatsnamen

Re: [Legacy-Nederlands] foto's

2019-11-29 Berichten over hetzelfde onderwerp Martin Schuman
Oke bedankt voor uw reactie, ga even checken of ik ze ook goed heb geplaatst. Grt Op vr 29 nov. 2019 om 13:06 schreef Irma Lommen - Salden via Legacy-Nederlands : > Ik heb net even getest en bij mij gaat het wel goed. > > > > Heb wel alle media (foto’s) in de map media onder *Documenten/Legacy

Re: [Legacy-Nederlands] foto's

2019-11-29 Berichten over hetzelfde onderwerp Irma Lommen - Salden via Legacy-Nederlands
Ik heb net even getest en bij mij gaat het wel goed. Heb wel alle media (foto’s) in de map media onder Documenten/Legacy Family Tree/Mediastaan! Gr, Irma Irma Lommen – Salden irmalom...@home.nl

Re: [Legacy-Nederlands] vergendeling

2019-11-08 Berichten over hetzelfde onderwerp Kees
konden we gewoon geopend > worden. > > Marjolijne > > Van: Legacy-Nederlands [mailto:legacy-nederlands-boun...@legacyusers.com] > Namens Kees - Legacy > Verzonden: donderdag 7 november 2019 22:54 > Aan: Dutch User List > Onderwerp: Re: [Legacy-Nederlands] vergend

Re: [Legacy-Nederlands] vergendeling

2019-11-08 Berichten over hetzelfde onderwerp Kees - Legacy
Verzonden: donderdag 7 november 2019 22:54 Aan: Dutch User List Onderwerp: Re: [Legacy-Nederlands] vergendeling ….Ergens zit er dus iets geks in Legacy…. ….waarschijnlijker iets specifieks in die specifieke computer waar Legacy niet tegen kan. Van: Legacy-Nederlands mailto:legacy-nederlands-boun

Re: [Legacy-Nederlands] vergendeling

2019-11-08 Berichten over hetzelfde onderwerp Marjolijne
Was al geprobeerd. Marjolijne Van: Legacy-Nederlands [mailto:legacy-nederlands-boun...@legacyusers.com] Namens Nico Verweij Verzonden: vrijdag 8 november 2019 08:28 Aan: 'Dutch User List' Onderwerp: Re: [Legacy-Nederlands] vergendeling Hi Marjolijne, Misschien is dit de oplossing

Re: [Legacy-Nederlands] vergendeling

2019-11-08 Berichten over hetzelfde onderwerp Marjolijne
: donderdag 7 november 2019 22:54 Aan: Dutch User List Onderwerp: Re: [Legacy-Nederlands] vergendeling ….Ergens zit er dus iets geks in Legacy…. ….waarschijnlijker iets specifieks in die specifieke computer waar Legacy niet tegen kan. Van: Legacy-Nederlands Namens beh...@oudsoetermeer.nl

Re: [Legacy-Nederlands] vergendeling

2019-11-08 Berichten over hetzelfde onderwerp Irma Lommen - Salden via Legacy-Nederlands
Gelukkig!Die moeten we dus bewaren voor als .Bedankt Kees!Groetjes  IrmaVerzonden vanaf mijn Samsung Galaxy-smartphone. Oorspronkelijk bericht Van: Marjolijne Datum: 08-11-19 09:17 (GMT+01:00) Aan: 'Dutch User List' Onderwerp: Re: [Legacy-Nederlands] vergendeling Kees

Re: [Legacy-Nederlands] vergendeling

2019-11-08 Berichten over hetzelfde onderwerp Marjolijne
terugzetten dan verschijnt de foutmelding weer. Marjolijne Van: Legacy-Nederlands [mailto:legacy-nederlands-boun...@legacyusers.com] Namens W. Foederer via Legacy-Nederlands Verzonden: donderdag 7 november 2019 09:28 Aan: Dutch User List CC: W. Foederer Onderwerp: Re: [Legacy-Nederlands

Re: [Legacy-Nederlands] vergendeling

2019-11-07 Berichten over hetzelfde onderwerp Dirk JW Detmar
derdag 7 november 2019 22:28 *Aan:* 'Dutch User List' *Onderwerp:* Re: [Legacy-Nederlands] vergendeling Even een berichtje van de “systeembeheerder”. Met die reden hebben we Legacy al helemaal gedeinstalleerd, en daarna de resterende directory’s verwijderd. Daar na Legacy opnieuw geinstalleerd, maar

Re: [Legacy-Nederlands] vergendeling

2019-11-07 Berichten over hetzelfde onderwerp Kees - Legacy
….Ergens zit er dus iets geks in Legacy…. ….waarschijnlijker iets specifieks in die specifieke computer waar Legacy niet tegen kan. Van: Legacy-Nederlands Namens beh...@oudsoetermeer.nl Verzonden: donderdag 7 november 2019 22:28 Aan: 'Dutch User List' Onderwerp: Re: [Legacy-Nederlands

Re: [Legacy-Nederlands] vergendeling

2019-11-07 Berichten over hetzelfde onderwerp Irma Lommen - Salden via Legacy-Nederlands
En de virusscanner?Groetjes IrmaVerzonden vanaf mijn Samsung Galaxy-smartphone. Oorspronkelijk bericht Van: beh...@oudsoetermeer.nl Datum: 07-11-19 22:27 (GMT+01:00) Aan: 'Dutch User List' Onderwerp: Re: [Legacy-Nederlands] vergendeling  Even een berichtje van de

Re: [Legacy-Nederlands] vergendeling

2019-11-07 Berichten over hetzelfde onderwerp beheer
. Van: Legacy-Nederlands [mailto:legacy-nederlands-boun...@legacyusers.com] Namens Kees - Legacy Verzonden: Thursday, November 7, 2019 9:07 PM Aan: Dutch User List Onderwerp: Re: [Legacy-Nederlands] vergendeling Hoi Marjoleine, Als je op andere computers wel goed kunt werken met het

Re: [Legacy-Nederlands] vergendeling

2019-11-07 Berichten over hetzelfde onderwerp Marjolijne
-Nederlands [mailto:legacy-nederlands-boun...@legacyusers.com] Namens Kees Verzonden: donderdag 7 november 2019 18:15 Aan: Dutch User List Onderwerp: Re: [Legacy-Nederlands] vergendeling Hallo Marjolijne, Waar komt de melding vandaan dat niet vergrendelt kan worden? Is dat vanuit het legacy

Re: [Legacy-Nederlands] vergendeling

2019-11-07 Berichten over hetzelfde onderwerp Kees
erschijnt de foutmelding weer. > > Marjolijne > > Van: Legacy-Nederlands [mailto:legacy-nederlands-boun...@legacyusers.com] > Namens W. Foederer via Legacy-Nederlands > Verzonden: donderdag 7 november 2019 09:28 > Aan: Dutch User List > CC: W. Foederer > Onderwerp: R

Re: [Legacy-Nederlands] vergendeling

2019-11-07 Berichten over hetzelfde onderwerp Irma Lommen - Salden via Legacy-Nederlands
ne Verzonden: donderdag 7 november 2019 11:34 Aan: 'Dutch User List' Onderwerp: Re: [Legacy-Nederlands] vergendeling Irma, Jammergenoeg niet. Al geprobeerd. Marjolijne -- ___ Legacy-Nederlands mailing list Legacy-Nederlands@legacyus

Re: [Legacy-Nederlands] vergendeling

2019-11-07 Berichten over hetzelfde onderwerp Marjolijne
Aan: Dutch User List CC: W. Foederer Onderwerp: Re: [Legacy-Nederlands] vergendeling Marjolijn, Zoals je zelf zegt geef het een ander naam sla deze op en maak een backup. Laad de backup en geef die weer de oude naam. Succes, Wim Verstuurd vanaf mijn iPhone Op 7 nov. 2019 om 09

Re: [Legacy-Nederlands] vergendeling

2019-11-07 Berichten over hetzelfde onderwerp Marjolijne
: [Legacy-Nederlands] vergendeling Hallo Marjolijne, Heb je hier iets aan .. http://support.legacyfamilytree.com/article/AA-00343/11/Error-Messages-Probl ems/Cannot-lock-file.html Gr, Irma Irma Lommen – Salden <mailto:irmalom...@home.nl> irmalom...@home.nl

Re: [Legacy-Nederlands] vergendeling

2019-11-07 Berichten over hetzelfde onderwerp W. Foederer via Legacy-Nederlands
Marjolijn, Zoals je zelf zegt geef het een ander naam sla deze op en maak een backup. Laad de backup en geef die weer de oude naam. Succes, Wim Verstuurd vanaf mijn iPhone > Op 7 nov. 2019 om 09:14 heeft Marjolijne het volgende > geschreven: > >  > Lijstgenoten, > > Sinds

Re: [Legacy-Nederlands] vergendeling

2019-11-07 Berichten over hetzelfde onderwerp Irma Lommen - Salden via Legacy-Nederlands
Hallo Marjolijne, Heb je hier iets aan .. http://support.legacyfamilytree.com/article/AA-00343/11/Error-Messages-Probl ems/Cannot-lock-file.html Gr, Irma Irma Lommen – Salden irmalom...@home.nl

Re: [Legacy-Nederlands] verzoek GenealogieOnline (Bob Coret)

2019-11-05 Berichten over hetzelfde onderwerp Paul Menso
99% vande tag-fouten die ik heb zijn: Tag RESI has non empty content: Tag EVEN has non empty content: Paul Menso Skickades från E-post för Windows 10 Från: jan vis Skickat: den 3 november 2019 10:24 Till: Legacy-Nederlands@legacyusers.com Ämne: [Legacy-Nederlands] verzoek GenealogieOnline (Bob

Re: [Legacy-Nederlands] verzoek GenealogieOnline (Bob Coret)

2019-11-05 Berichten over hetzelfde onderwerp Irma Lommen - Salden via Legacy-Nederlands
y-nederlands@legacyusers.com Onderwerp: Re: [Legacy-Nederlands] verzoek GenealogieOnline (Bob Coret) Goede morgen Irma, Nu nog weer gezocht naar de twee adressen, niet gevonden. Daar het niet alleen voor mijn publicatie belangrijk is maar ook voor alle mede gebruikers van Legacy nogmaals de vr

Re: [Legacy-Nederlands] verzoek GenealogieOnline (Bob Coret)

2019-11-05 Berichten over hetzelfde onderwerp jan vis
Goede morgen Irma, Nu nog weer gezocht naar de twee adressen, niet gevonden. Daar het niet alleen voor mijn publicatie belangrijk is maar ook voor alle mede gebruikers van Legacy nogmaals de vraag om of de bijgevoegde controle over te zenden aan Amerika en de Nederlandse ontwikkelaars,  of mij als

Re: [Legacy-Nederlands] verzoek GenealogieOnline (Bob Coret)

2019-11-04 Berichten over hetzelfde onderwerp Irma Lommen - Salden via Legacy-Nederlands
mailto:irmalom...@home.nl http://www.limburgemigrant.nl/ Van: Legacy-Nederlands Namens jan vis Verzonden: maandag 4 november 2019 12:37 Aan: legacy-nederlands@legacyusers.com Onderwerp: Re: [Legacy-Nederlands] verzoek GenealogieOnline (Bob Coret) Hallo Irma, Kan ik er van uit gaan

Re: [Legacy-Nederlands] verzoek GenealogieOnline (Bob Coret)

2019-11-04 Berichten over hetzelfde onderwerp jan vis
Hallo Irma, Kan ik er van uit gaan dat het verzoek naar ontwikkelaars van Legacy door gespeeld  wordt ? Verzonden vanuit Mail voor Windows 10  -- ___ Legacy-Nederlands mailing list Legacy-Nederlands@legacyusers.com

Re: [Legacy-Nederlands] verzoek GenealogieOnline (Bob Coret)

2019-11-03 Berichten over hetzelfde onderwerp bert
-Nederlands [mailto:legacy-nederlands-boun...@legacyusers.com] Namens Irma Lommen - Salden via Legacy-Nederlands Verzonden: zondag 3 november 2019 12:46 Aan: 'Dutch User List' CC: Irma Lommen - Salden Onderwerp: Re: [Legacy-Nederlands] verzoek GenealogieOnline (Bob Coret) Hallo Jan, Dit is iets

Re: [Legacy-Nederlands] verzoek GenealogieOnline (Bob Coret)

2019-11-03 Berichten over hetzelfde onderwerp Marjolijne
. Marjolijne Van: Legacy-Nederlands [mailto:legacy-nederlands-boun...@legacyusers.com] Namens Irma Lommen - Salden via Legacy-Nederlands Verzonden: zondag 3 november 2019 12:46 Aan: 'Dutch User List' CC: Irma Lommen - Salden Onderwerp: Re: [Legacy-Nederlands] verzoek GenealogieOnline (Bob

Re: [Legacy-Nederlands] verzoek GenealogieOnline (Bob Coret)

2019-11-03 Berichten over hetzelfde onderwerp Irma Lommen - Salden via Legacy-Nederlands
Hallo Jan, Dit is iets voor de ontwikkelaars van Legacy! Gr, Irma Irma Lommen – Salden irmalom...@home.nl www.limburgemigrant.nl -- ___ Legacy-Nederlands mailing

Re: [Legacy-Nederlands] best practise - natuurlijk kind.

2019-10-12 Berichten over hetzelfde onderwerp Rob
Erkennen betekent niet dat de biologische vader bekend is. Erkennen kan gedaan worden door de moeder met iedere man. Door erkenning wordt de vader een wettige vader, maar dan nog niet gewettigd, dus nog geen ouderlijke macht. Rob Ton van Heusden schreef op 12 oktober 2019 17:01:10 CEST: >Er

Re: [Legacy-Nederlands] best practise - natuurlijk kind.

2019-10-12 Berichten over hetzelfde onderwerp marc . goudesone
uot;Dutch User List" Verzonden: Zaterdag 12 oktober 2019 17:01:10 Onderwerp: Re: [Legacy-Nederlands] best practise - natuurlijk kind. Er zijn waarschijnlijk veel kinderen waarvan niet bekend is dat de wettige vader misschien niet de vader is. Met de huidige partnerschappen inclusief ge

Re: [Legacy-Nederlands] best practise - natuurlijk kind.

2019-10-12 Berichten over hetzelfde onderwerp Ton van Heusden
Er zijn waarschijnlijk veel kinderen waarvan niet bekend is dat de wettige vader misschien niet de vader is. Met de huidige partnerschappen inclusief gelijke seksen wordt het voor de genealoog wel heel moeilijk. De wet bepaalt wie de vader is en in genealogie is dat in mijn ogen de enige

Re: [Legacy-Nederlands] Ingave

2019-10-12 Berichten over hetzelfde onderwerp FH@Gmail
: Legacy-Nederlands Namens Petrus Kerstens Verzonden: maandag 7 oktober 2019 18:10 Aan: legacy-nederlands@legacyusers.com Onderwerp: Re: [Legacy-Nederlands] Ingave Beste allen, Het opbouwen van een grote verzameling personen in Legacy is de vrucht van jarenlang zorgvuldig werk. Het resultaat van

Re: [Legacy-Nederlands] Ingave

2019-10-07 Berichten over hetzelfde onderwerp Petrus Kerstens
de fout maar om de backup. Via Access kun je de fouten er weer uithalen. Marjolijne *Van:*Legacy-Nederlands [mailto:legacy-nederlands-boun...@legacyusers.com] *Namens *Rob *Verzonden:* woensdag 2 oktober 2019 20:09 *Aan:* Dutch User List *Onderwerp:* Re: [Legacy-Nederlands] Ingave Maar als

Re: [Legacy-Nederlands] Ingave

2019-10-07 Berichten over hetzelfde onderwerp Marjolijne
...@legacyusers.com] Namens Karel Genea Verzonden: maandag 7 oktober 2019 16:43 Aan: legacy-nederlands@legacyusers.com Onderwerp: Re: [Legacy-Nederlands] Ingave Ik vraag me af wat de zin is van 3 x daags een backup. Worden al die bestanden bewaard? Dat loopt lekker snel op. Waarschijnlijk

Re: [Legacy-Nederlands] Ingave

2019-10-07 Berichten over hetzelfde onderwerp Karel Genea
. Marjolijne *Van:*Legacy-Nederlands [mailto:legacy-nederlands-boun...@legacyusers.com] *Namens *Rob *Verzonden:* woensdag 2 oktober 2019 20:09 *Aan:* Dutch User List *Onderwerp:* Re: [Legacy-Nederlands] Ingave Maar als er een fout in de data is geslopen, komt die fout ook in de backup. Rob

Re: [Legacy-Nederlands] Ingave

2019-10-02 Berichten over hetzelfde onderwerp Marjolijne
- Salden Onderwerp: Re: [Legacy-Nederlands] Ingave Vreemd! Is mij gelukkig nog niet gebeurd maar je hebt toch wel geleerd hiervan hoop ik...BACKUP maken!  Gr, Irma Irma Lommen – Salden irmalom...@home.nl www.limburgemigrant.nl -Oorspronkelijk bericht

Re: [Legacy-Nederlands] Ingave

2019-10-02 Berichten over hetzelfde onderwerp Rob
er 2019 17:12 >Aan: 'Dutch User List' >CC: Irma Lommen - Salden >Onderwerp: Re: [Legacy-Nederlands] Ingave > > > >Vreemd! > >Is mij gelukkig nog niet gebeurd maar je hebt toch wel >geleerd hiervan hoop ik...BACKUP maken!  > > > &

<    1   2   3   4   5   6   7   8   9   10   >