Hallo,

ik vrees dat ik nog niet echt gemapped heb.  Verscheidene redenen daarvoor:
- veel te druk op het werk en met mijn huis te verbouwen.
- te weinig inzicht hoe het mappen juist in zijn werk gaat.

Is er op die dag tijd om een uitleg te geven hoe je best routes invoert?
Hopelijk krijg ik daardoor dan een vliegende start ;-)

Met deftige uitleg zou ik die dag gerust de coté van Merksem kunnen doen.
Ik heb er 6 jaar gewoond, dus dat is me wel bekend!

Nu nog zorgen dat ik de 25e vrij ben...

Chris